Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 21.6.
Alois
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zimní
Autor: BELA1 (Občasný) - publikováno 7.10.2004 (00:05:14)


 ariel (Občasný) - 7.10.2004 > Pierre Bosquet> považuju to za milý naivní text, z dnešních optimistických příspěvků se mi líbí nejvíc, protože si opravdu zdá se na nic nehraje... upřímně řečeno nechápu ty ... řeknu hysterie kolem podobných textů, což neznamená že bych je chtěl zakázat (ty hysterie, natožpak ty texty)... mně někdy psaní poezie připadá jako předhánění se v rafinovanosti, takže nakonec je takové nějaké... těžko stravitelné... ale mně to nevadí, je to přece problém mého trávicího traktu... jen fakt nechápu to "spravedlivé rozhořčení", které tu (i dnes) čtu... spravedlivé rozhořčení a kritika se od sebe liší... mně připadá jako by některým lidem osobně záleželo na tom, jaké píšou druzí lidé texty, ale proč?... já hysterčím jen kvůli svým... ale nezakazuju humor, nuance vidím ... to je můj skromný názor a jdu s ním na trh, snad nebyl úplně zbytečný... doplácáno :-) 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ariel
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter