Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí akce Podruhé v Týnské z kolekce sTřípky
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 13.10.2004 (08:00:04)
další akce>

V pondělí 11. 10. jsme se opět sešli na našem pravidelném autorském čtení v Týnské literární kavárně. Znovu se ukázalo, že příznivců amatérské poezie je mezi námi hodně a že se dokážou svojí tvorbou a nejen jí - ale i tvorbou druhých - dobře bavit. Chtěl bych poděkovat všem účinkujícím, kteří měli tu odvahu před shromážděným publikem vystoupit; a že nebylo zrovna malé, podařilo se nám zaplnit celý salónek tak, že jsme museli popůjčovat ještě pár dalších židlí.
Takže můj dík patří především Noemu za jeho vtipné tai-dó, které přednesl s razancí sobě vlastní (dík mu též za to, že se zhostil i básniček od Krásnoočky a Hanavy). Dále Rebece 13, která neméně úspěšně přednesla svá díla, a hlavně za úspěšné naplnění jejího konceptuálního cíle. Lyrykovi za hyperbolickou úvodní performanci, Egilovi, Kelly, paranoidovi_androidovi, kalais, tichotamovi, Ladě Niole, určitě samozřejmě také Filipovi, Big Lebowskému a Ewonnemu za jejich odvahu a chuť. V neposlední řadě, i když na posledním místě:), také tkalcovi (třeba se to naučím i skloňovat:)). Všem děkuji a pokud jsem nepodržel v hlavě jméno některého z účinkujících, tak se velmi omlouvám.
Celý program byl rozdělen dvěma přestávkami, přesto si myslím, že pořad neztratil nic ze své živosti. K mému velkému překvapení a potěšení se mezi diváky objevili i lidé, kteří stojí mimo internetové servery, což je příjemnou známkou toho, že naše snažení na tomto poli má smysl – jim dík. Dík návštěvníkům všem – napříč všemi literárními servery. Na závěr bych Vás všechny rád pozval na naši sobotní Loreta revue do Malostranské besedy, kde se opět budete moci setkat nejenom se svými internetovými příteli, ale budete moci shlédnout další program, který pro Vás redakce časopisu TOTEM připravila, mimo jiné vystoupení Vladimíra Merty.

Za velmi potěšenou redakci drfaust.

 

Fotodokumentaci z akce pořídil MPosp a je k dispozici zde.

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 13.10.2004 > Skoro lituju, že jsem tam nebyla....
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 13.10.2004 >

jee, vy ste tak krasni :)...vazne...

akurat z toho na me nak nedejchla pohoda...nevim proc...spis takova nervozita uzamce...ech...vrenyho prostoru...:)

a bude taky neco jako druha strana mince, nebo to bylo fakt tak bezchybny? :)


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 13.10.2004 > Pierre Bosquet> todle byl jen předkrm.....
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 13.10.2004 > Pierre Bosquet> tak na ten uzamčenej prostor si kápnul dobře. já trpím lehoučkou klaustrofobií a z malejch místností plnejch lidí mi dvakrát dobře neni...

Doporučil 
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 13.10.2004 > fotky se opravdu povedly,vystihujou tamní dění.
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 13.10.2004 > koukám že Lyrykovi ty vousy sluší, konečně vypadá trochu k světu.. ale o to nejde..osobně bych přivítal větší textovou reportáž.. kdysi dávno kdosi poměrně zajímavě psával o Salmovské a to tak, že i nezúčastněný si mohl udělat představu o tom jaká akce byla, kdežto tady jsem si akorát mohl představit jak by mne na tak malém prostoru totálně zaplněném lidma klepla pepka, klaustíka mám totiž taky.. ;-)
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2004 > Mám ráda mopslíčky.. to asi nesouvisí s tvojí přezdívkou.. vid?
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 13.10.2004 > čtenář>  ... tak to opravdu ne
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 13.10.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
f_moll (Občasný) - 13.10.2004 > prima fotky, bohužel mi práce nedovolila dorazit. Snad příště...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter