Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Piaranthus
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 14.10.2004 (08:24:08), v časopise 22.5.2005
 

 

 

 
 
Loni mi vykvetl poprvé a měl 4 květy ... letos už 18.
Okvětní lístek má na délku cca 7mm a kvetoucí sukulent neuvěřitelně zapáchá ...
 
 


Poznámky k tomuto příspěvku
TRMAN (Občasný) - 14.10.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 14.10.2004 > tak tohle muzu
Body: 5
<reagovat 
Johnny (Občasný) - 14.10.2004 > Moc pěkné. I když páchne ;) Kupředu k dalším pěstovatelským úspěchům...
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 14.10.2004 > POVEDENÉ, ŘEKL BYCH.
Body: 5
<reagovat 
phoe.nix (Občasný) - 14.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 14.10.2004 >

jo! akorát ti nefunguje odkaz na větší verzi...


Body: 5
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 14.10.2004 > Přeslička> už ano ... měli jsme výpadek na lince ...
<reagovat 
Henny (Občasný) - 14.10.2004 > poznám ten kvietok .. nádhera
Body: 5
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 14.10.2004 > Pekne Marty, krasnej, jako zivej. Povedl si ti za plnych, ktere ti nedam, ale uz si rikam, ze je to blbost vzhledem k pomerum kolem hodnoceni na Totaci, klidne ohodnotim priste i kamarada a poplacam ho s cistym svedomim po zadech .
<reagovat 
xmark (Občasný) - 14.10.2004 > Fajn koníček, přímo si pak říká o to, aby člověk začal fotit a mohl se podělit s ostatními.
P.S. Gratulace k pěstitelskému úspěchu, já bych na to neměl trpělivost.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 14.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 14.10.2004 >

Jo hezký.     


Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 14.10.2004 >

Paráda a díky za vysvětlení technologie.

Líbí se mi v tom květu to čistý světlo v kontrastu s pozadím.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ziravina (Občasný) - 14.10.2004 > Sukulent je opravdu nádherný. Mám jednu technickou, mohl by jsi trochu popsat postup při focení (úprav v softech), nebo je to výrobní tajemství? Hlavně mě zajímá pozadí, je to výsledek Photoshopu, nebo jsi použil nějaký fígl?
Body: 5
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 14.10.2004 > ziravina> 

Díky :o)

Technika focení není žádným tajemstvím - stejně je to "okoukaná" záležitost od zkušenějších kolegů ... před rokem jsem zkoušel fotit při umělém osvětlení, výsledky byly fajn, ale něco mi tam chybělo. Pak jsem to prubnul na přímém slunečním světle a bylo to ono!! Takže - postavím židli k balkonovým dveřím na přímé slunce a hodím přes ní černou sametovou látku, která dělá to skvělé černé pozadí ... na nějaký podstavec umístím květináč s kaktusem a s aparátem na stativu začnu hledat vhodný úhel záběru. Zajímavá práce je s odseparováním jednoho květu tak, aniž bys jej nebo jiné poškodil, to je celkem piplačka, zvláště u tak drobných a hustých květenství jako v tomto případě ... jo a ještě ty tvrdé stíny od slunečního světla "rozbíjím" odraženým světlem od obyčejné bílé čtvrtky A4, kterou si rukou v momentě expozice podržím tak, jak mi to vyhovuje ...

No a k úpravám v PC - ač mě výpočetní technika živí, nejsem příznivcem nějakého velkého dodělávání v editorech - používám obyčejně pouze ořez, zmenšení, doostření, drobné retuše smítek na objektivu, ťuknu do křivky jasu kvůli kontrastu, rámeček a hotovo ;o) Fotka má pro mě hodnotu tak, jak je nafocená, a ne jak je domalovaná v PC ...


<reagovat 
 ziravina (Občasný) - 15.10.2004 > MPosp> Díky za technologický popis výroby - tak nějak jsem si to představoval ... Fotografie je iluze ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter