Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem váš!
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 17.10.2004 (16:51:49)
 
 
 
Vladimír Merta
Loreta Revue, Malostranská beseda 16.10.2004
 
 


Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 17.10.2004 >
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.10.2004 >

dobrá fotka, nevim, proč jí ještě nikdo neohodnotil....

trochu neostrej obličej....


Body: 4
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 19.10.2004 > Pěkný moc.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.10.2004 > jo jo, vláďa smažil, drnem pohazoval....a bude taky nějaká reportáž z celýho večera?
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 17.10.2004 > Max Bubakoff> Jistě ... já to mám připravené, na server to nahraju ráno - až budu v práci.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.10.2004 > MPosp> okej...sem na to zvědav, hlavně na pekelný performera maléra...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.10.2004 > Max Bubakoff> Dyť se ti to nelíbilo - jediný cos mi řek bylo víc pohybu - cožs měl pravdu , tak jakej zvědavej?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.10.2004 > Luk Malér> no tvý fotky jsou eště horší než bylo vystoupení....tadle reportáž je mpospův krok vedle....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.10.2004 > Max Bubakoff> Až budeš mít čtení, napiš, přídu se mrknout jak to dělat...
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 25.10.2004 > Max Bubakoff> 

HA .... konečně nějaká kritika! :o)

V čem myslíš, že je tahle reportáž můj krok vedle?


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.10.2004 > Luk Malér> vidíš a ty se divíš...že tě už nepoznámkuju....prostě když se člově+k nezalamuje nadšením, musí hned  poslouchat pláč...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.10.2004 > MPosp> přijde mi to strašně statický a nezajímavý...ale to je jen můj subjektivní názor..prosim tě si to neber osobně a nereaguj hystericky...
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 25.10.2004 > Max Bubakoff> 

UÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!!!!!!!!!!   

Hele, co si to vůbec dovoluješ mi tu něco kritizovat?????

Jestli jsi to náhodou ještě nepochopil, tak komentáře a bodovací stupnice je tu jen a pouze pro chválu, každá kritika se mě fakt osobně dotýká ...  ... asi smažu fšecky fotky, založím nové téma do Fóra na téma "křivda" a pak si projdu všecky tvé příspěvky a to se těš!!!!!!!!!!!!!!!!!  ... POMSTA BUDE SLADKÁ!!!


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 25.10.2004 > Max Bubakoff> A vůbec ... kde v sobě vůbec bereš TU DRZOST MÍT JINÝ NÁZOR NEŽ JÁ ????????????????
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.10.2004 > Max Bubakoff> to není pláč, to je jemný náznak, že tvý čtení bude horší než mý; ty to víš, tak to moje čtení logicky musíš sundat...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.10.2004 > Luk Malér> čéče....sem řek, že tvý čtení bylo velmi dobrý, tydle fotky sou dobrý...což je vo stupeň míň, to čtení zkrátka nebylo vynikající, asi sem byl moc natěšenej, po tom, co mi vo tom básnili, jak to bylo skvělý v železný, ale jasněže by moje čtení bylo horší....to mi nemusíš zdůrazňovat...zkrátka správnej performer se s timdle nadáním už rodí...ale fakt to je těžký se k čemukoliv co se týká tebe vyjadřovat...koukám, pokud tam nefláknu deset B a vosmnáct dé a nenasadim virtuální kuřbu je zle...:)))takže se nediv, že sem svý cancy pod tvejma věcma smáz...todle sebezahledění a sebestřednost někerejch umělců mi nedělá dobrře na játra,,,,,
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.10.2004 > MPosp> škoda, že tam nejsem s dělem - ale ty detaily jsou vyýmluvný...... hodnoti to nebudu, ať nevypadam jak meganarcis.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.10.2004 > Max Bubakoff> 

Bez komentáře.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.10.2004 > Luk Malér> se ani nedivim....pravda bolí čéče...moc bolí...:))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.10.2004 > Max Bubakoff> 

To máš blbý, že tě pravda bolí, mě ani ne, téměř ve všem si lze najít něco, s čim se dá dobře žít.

Tak jo s komentářem, dyš ho chceš:

1. to, že se ti něco líbilo, řikáš poprvé teď. Ale to je tvá volba...

2. to jestli mi někdo dá x set béééééééééééééé a milión pět déééééééé, je sice hezký, ale spíš mě zajímá názor určitých člobrdů.

3. játra tě spíš bolej z chlastu.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.10.2004 > Luk Malér> ach bože....s těma játrama...že to bylo dost dobrý...ne vynikající, sem ti řikal už tam na místě...a nevim teda, když tě nezajímá můj názor, proč do mě neustále soukromě reješ, že jsem smazal reakce a nehodnotím...;-)))jo...a jedna věc..pokuď označení dost dobrý je shození...tak seš už dost dobrý psycho...:))pomalu na poradu s vodborníkem...:)))ale máš pravdu, netřeba se dál prsit..mě tvé názory taky nezajímaj....ani ten léta slibovanej.....:)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.10.2004 > Max Bubakoff> 

nepřekrucuj - u toho baru si jen řek, žes to čekal lepší, že víc pohybu, minulej rok to prej bylo lepší apod. ani slovo do plusu, tj. dobrý, dost dobrý, líbilo - protože to samolitr za shození nepovažuju - NIC TAKOVÝHO - no já sem ani nic jinýho nečekal - v pohodě - se tim spíš bavim.

Si to uzi.

A teď máš poslední slovo....


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter