Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nejhorší den v mém životě z kolekce Prozaické prznění
Autor: majkytka (Občasný) - publikováno 28.10.2004 (13:22:07)
další>

Simona nahodila svůj veselý úsměv. Neupřímně veselý úsměv. Lehce pohodila hlavou.

„Děsně ti to sluší!“, oznámila s nepřirozenou křečí v koutku úst. Jasně…

Znovu jsem se pohrdlivě podívala do zrcadla. Vypadala jsem jako nevěsta. Nejsem si jistá, ale mohlo to být klidně tím, že jsem nevěsta byla.

Pod tenkou látkou bílých šatů se nechutně rýsovalo moje odpudivé břicho.

„Jsem tlustá“, oznámila jsem světu. Simona se za něj mylně považovala.

„Ale néé, děsně ti to sluší!“

 

Okusovala jsem si nehty s pečlivou francouzskou manikúrou, zatímco se mi Simona snažila natáhnout modrý podvazek na mé nabobtnalé stehno. Podle ní jsem prostě musela mít něco nového, něco modrého a něco půjčeného. Takže ten modrý podvazek mi půjčuje ona. Co na tom, že ho koupila speciálně na tuhle příležitost. Docela by mě zajímalo, kde takovou podivnou věc vůbec sehnala…

Moc kouká na americké filmy. Na rozdíl ode mě.

 

Teď tu sedím na záchodové míse v bílé kombinéze a připadám si jak před potratem. Potratem svobody.

Mohla jsem vidět tolik nezávislých skandinávských filmů a přečíst tolik samizdatových knížek…

Mohla jsem jet do Izraele nebo pomáhat dětem v Etiopii…

Mohla jsem navštívit kluby kam chodí smetánka a sbalit nejbohatšího hokejistu…

Mohla jsem cokoli!

Místo toho tady koukám na svůj nateklý obličejík a snažím se nezvracet. Proč si beru právě tohohle KLUKA?

Všechny kamarádky vždycky mluvili o svém příteli jako o tom CHLAPOVI. Já ne. Prostě to nešlo. Tohle byl KLUK. Už jenom jak na něm visí ten svatební oblek. Jako na KLUKOVI. Nikdy si neberte maturanta! To je taky hlavní důvod, proč tu sedím a mým skvělým šatům praskají švy. Nemůžu si přece vzít kluka před maturitou!!! Takže jsme čekali. Až do šestého měsíce.

 

Simona se zvedla od mého nechutně těhotensky rozteklého stehna a vstala. Trošku se potila. Trošku. Co mám říkat já?

„Buď v klidu, vůbec není vidět, že jsi těhotná“, povídá a sexy pohybem si odhodí pramen z čela. Já teď můžu tak maximálně sexy sedět na záchodě, nebo do něj zvracet.

 

Ale pravda je, že nevypadám těhotně. Vypadám, že jsem tlustá. Nateklá prsa se mi derou z korzetu a já definitivně přestávám přemýšlet o plastice. Trapné nulky jsem během těch šesti měsíců vyměnila za sexy trojky a sexy push-upky za trapné těhotenské prádlo. Super!

 

„Takže?“, vybízí mě Simona. Takže vstávám. Před oddací síní by měli dělat větší záchody. Minimálně zrcadla. Ta bílá mašle ve vlasech se fakt nehodí. Vypadám trochu jako Mickeyho Daisy a trochu roztomile holčičkovsky. Pouze pokud žijete v zemi kde dvanáctileté roztomilé holčičky jsou běžně těhotné.

 

„Nechceš si ho vzít za mě?“, ptám se. Naoko nevážně, ale ve skutečnosti to docela vážně myslím. Simona se hloupě rozhihňá.

„Na mě ten pravý teprve čeká!“

Jo. Taky na tebe čeká spoustu cest, skvělých party, vlastních úletů a bezprostředních akcí. Na mě čeká akorát bezprostřední řev o půlnoci z postýlky. Nejspíš dokonce i můj vlastní. Možná bude skvělý. V rámci možností půlnočního řevu. A nejspíš jich bude hodně. Možná že bude jenom jeden, ale zato non-stop. Bezva.

 

Dobře, na tváři vyloudím optimistický úsměv. Rádoby optimistický.

„Vždycky jsme si tenhle den představovali nádherně, takže do toho!“, snažím se marně dodat si naději. Možná ten den opravdu bude svým zvláštním způsobem krásný. Pokud ovšem někomu připadá krásná představa skupiny gerontů slintajících svatební dort na koberec v novomanželské garsonce.

 

Jak tak pozoruji. Bude tohle nejhorší den v mém životě.



Poznámky k tomuto příspěvku
štětečka (Občasný) - 28.10.2004 > no,bejt na tvym místě tak jsem taky docela nasraná,možná se najdou ňáký mravokárci a napíšou:dítě je to nejlepší,co tě může v životě potkat,teď má tvůj život smysl,zaujmi místo po boku svého muže,vař,per a nekecej!!!
alláh s tebou
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 28.10.2004 >

To je tedy den z velkým D


Body: 5
<reagovat 
majkytka (Občasný) - 28.10.2004 > Můj příběh to není... tedy zatím není... ale přesně vidím, že to takhle dopadne!
<reagovat 
Lian (Občasný) - 29.10.2004 >

Hezký a svižný.

4+


Body: 4
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 1.11.2004 >

Pěkná pocitovka:-) Ten konec s použitím slova geronti se mi zdá býti kapku přehnaný:-) I když-rozhořčená mladá žena-asi jo, asi to tak vidí:-))


Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 4.11.2004 >

ja bych řekla, tak průměr...


Body: 3
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 22.11.2004 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 5.2.2006 > libi a znervoznuje..
Body: 5
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 20.4.2006 > mrcha sobecká

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter