Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"être captif de sespassions"
Autor: Draculina (Občasný) - publikováno 29.10.2004 (13:56:43)
"être captif de ses passions" -
.................byt otrokem svych vasni..........


Poznámky k tomuto příspěvku
net (Občasný) - 29.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
iii (Občasný) - 29.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Cynyk (Občasný) - 29.10.2004 > Přesto, že dílo toto, jest vysoko nad zdejším průměrem, nezdá se mi, že by bylo svému názvu poplatno - pakliže onou vášní není - hledění si z oka do ucha. Já spíše vidím, dívku nudou utrápenou, neb mládenec zjevně nezkušený, neví jak na to... Navíc nechápu, proč má umazanou dobrou třetinu šédlu.
Body: 4
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 29.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 29.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 31.10.2004 > Tanzdebil> no tanzdebile, fuj..
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 31.10.2004 > toono> sakra hodnotím grafiku a ta technika mi přijde dobrá, navíc mi i sedne stylem
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 29.10.2004 > ještě se vracím...mně se tvý věci dost líbí, ale zrovna tady bych si dala pozor na velice tenkou hranici, za níž už to zavání lehce kýčem...to je hodně silný slovo, přesto...
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 30.10.2004 > MiKa> 

Ahoj Miko, vis kdyz bys ten obraz videla vytistenej na strukturovanym matnym papire, s kycem to nema co delat.

 Nebo se vam zda ze vse co se delo v r 1700 - 2000 byl kyc?? hmmmmmm tak ti nevim.

 Ale diky zes napsala ;-))

 

 Ahoj Ev.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 31.10.2004 > MiKa> jee, no boze.. ty znas vubec tohle sluvko?? a v souvislosti s draculinou.. no bohyne umeni snad prileti v noci na kosteti a upali te..

to si pis, ze je to kyc.. spatne vyfiltrovany foto na podkladu nejakyho papire nebo co a nebyl by to kyc?? mimochodem toho ohnive vasnivyho cabalera tam vubec neni videt(draky urcite prispecha s nejakym vysvetlenim jako ze se ztratil(mozna pri hlidani dobytka))..

dalsi mozna vec je, ze lamy maji silny citovy vztah k hispanskym tematum..

mimochodem draculino, kolem 1805 se jeste moc nefotilo, vlastne vubec a prvni dagerotypie?? to bylo pozdeji..

takze to ma byt autenticky, dojimavy nebo kyc?? fakt nechapu tvurci zamer..
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 30.10.2004 > Draculina> já taky s tim slovem v tvym případě zacházim dost opatrně...jedná se mi o to, že dávka emocí a forma už můžou bejt trochu rozkolísaný...nápis nahoře, ty dva milenci + ještě vášnivá vevnitř...jestli už ta vášeň moc neukapává...jak sis ale všimla, dala jsem ti 5b, což, doufám, mluví samo za sebe...taky bych nerada byla chytrá jak rádio...:))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 31.10.2004 > Draculina> ono v techle letech vzniklo zrovna nejvic sracek..
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 31.10.2004 > toono> DDD
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 31.10.2004 > toono> 

netusila sem zes tak starej ty pupiku

 

  


<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 16.11.2004 > príjemné na pohľad...
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter