Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Stařec a pes
Autor: Cobain (Občasný) - publikováno 27.3.2001 (00:46:33), v časopise 5.4.2001
Muž se svým psem ulicí kráčí,
dva staří přátelé žijící spolu,
s životem dlouhou dobu již válčí,
zažili mnoho již lásky i bolu.

Přestože každý jsou z jiného rodu,
Jenom tak očima baví se beze slov,
Můžem jen závidět vzájemnou shodu,
Lehce již znaveni těší se na domov.

Jdou velmi pomalu chůzí klátivou,
Šedivá srst a šedivé vlasy,
Ulicí po dešti mokrou a blátivou,
Vzpomínka na mládí, kde jsou ty časy.

Stářím již sešlí a života znalí,
Oba bok po boku blíží se k cíli,
Ještě tu před chvílí na rohu stáli,
Zemřeli oba prý v jediné chvíli.


Poznámky k tomuto příspěvku
*** (Občasný) - 13.9.2002 > Zajimave!
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 2.12.2004 > Dobrej kousek. Jak napsal Martin... neobyčejně o obyčejném :c)
Body: 5
<reagovat 
Vyskocilova Jana (Občasný) - 5.4.2001 > Snad měli štěstí že měli jeden druhého,
a je snad štěstím, že zemřeli společně a jeden nemusel být sám.
Krásný obraz přátelství.
Body: 5
<reagovat 
Cid (Občasný) - 5.4.2001 > Výborná balada na dnešní dobu.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.4.2001 > O obyčejném starci a psu a neobyčejně napsané...nevím, co bych k témuž více řekl, než dík za pěknou chvíli !
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 5.4.2001 > Musím říct, Cobaine, že máš rozhodně lepší básně ve sbírce. Ale je to pěkné! Líbil se mi především závěr - z kterého je jasně znatelné životní propojení psa a osamoceného člověka. Vůbec - poslední sloka je podle mne zdaleka nejlepší. Nejméně mi pak sedla sloka druhá, která mi přišla pospojována poněkud násilněji. Ale rozhodně, trochu si rýpnu, jsi v tomto případě udržel celistvost námětu! Jinak ale pozor na občasné "přešlapování na místě" v rýmech nebo dokonce na "naprostou vatu". Chci tím říct (této básně se to tedy až tolik netýká), že mám pocit, že občas použiješ hned první větu, která se sice rýmuje, ale nijak báseň neposunuje dopředu.. Je to škoda, zvlášť pokud verše předtím jsou buď OK, nebo přímo naprosto výborné. Měj se...
Body: 5
<reagovat 
Melchis (Občasný) - 9.4.2001 > Dobry!!! Líbí se mi to.
Body: 3
<reagovat 
Golden Norek (Občasný) - 9.4.2001 > O.K. možná máš částečný smysl pro rytmus, ale zbytek mi připadne jak zlý sen. Kýč. Pár pěkných barviček. Proč jsi to napsal, co sis od toho sliboval? Vyjímečně budu hodnotit. Podívej, rýmy tam máš a ten rytmus taky, tak za tři.
Body: 1
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 11.4.2001 > Na začátek - líbí.
Co bych vytknul - chtělo by to trochu více barviček, trochu to zakrýt. Dalo by se to napsat určitě stručněji (některé pasáže říkají to samé - 3. verš 1. sloky a 1. verš 4. sloky).
Co bych pochválil - u tebe tradičně fantastické rýmy, rytmus, hezké téma a myšlenka. No, a ten konec - super.
Neber to jako, že si hledám chyby (já bych měl pomlčet), ale vím, že tobě to vadit nebude.
Vždy si od tebe rád něco přečtu - těším se na další kus :-)
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter