Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
The Wind
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 4.11.2004 (09:28:40)

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 4.11.2004 > nebylo by špatný na ňákou grafiku
Body: 4
<reagovat 
toono (Stálý) - 4.11.2004 > nejak zvlast me to nebere ale fenix se ma co ucit..

minimalne ten vyrez je dobrej..
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 4.11.2004 > dobrý
Body: 4
<reagovat 
tomash (Občasný) - 4.11.2004 > přírodní vítr je romantičtější, ale fén má taky své kouzlo:)
Body: 4
<reagovat 
MikePike (Občasný) - 4.11.2004 > Mozna pohled jinam, ale i takto moc libi
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 4.11.2004 >

kdyz jsem ji videl poprve, tak me napadlo to same jako hudsona, ale i tak je to v pohode


Body: 4
<reagovat 
ulita (Občasný) - 4.11.2004 > na první pohled to působí docela banálně, ale vyvažuje to ten zajímavej pohled...
<reagovat 
phoe.nix (Občasný) - 4.11.2004 > uříznutá? ;)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 4.11.2004 >

Ty sis vzal model? To tu ještě nebylo... asi jsi to pojmenoval vcelku trefně... to je to hlavní, co je na tom vidět... ale ta její tvář trochu zaniká... nikoli ovšem těmy vlasy... já bych si představoval, že její tvář bude jasná... jaksi víc viditelná (to vůbec nesouvisí s překrytím vlasy).... v místech, kde vlasy překrýváš, např. rty, bych si představoal, že budou jako ostré rysy, které budou v kontrastu s tím překrytím....

 

dalším místem, které stojí za zmínku, jsou oči... to jejich nalíčení - oči tam nějak zanikají - a při tom si myslím, že místo je to duležité...

 

celek: nevýrazné rty, nos ap., podle mě by měly být výraznější... oči trochu zabité... nevím jestli mi rozumíš, ale mám pocit, že při splnění těchhle podmínek by to bylo lepší... ale co já, že jo:))) tomu vůbec nerozumím:) (ořez mi nevadí, naopak)


Body: 5
<reagovat 
phoe.nix (Občasný) - 4.11.2004 >

Marťas prosimtě nauč mě to taky

 

 

 


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 4.11.2004 > phoe.nix> Jasně, brouku, vezmu Tě do učení ...
<reagovat 
arcady (Občasný) - 4.11.2004 > nove prostredie,ako vidim,si tu doma :-)
Body: 4
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 5.11.2004 > mně se zdá fajn, možná zleva ořez
Body: 5
<reagovat 
Henny (Občasný) - 5.11.2004 > pekné, ale trošku mi vadí fľakatá pleť ... hlavne na čele a nose ... je ale pravda, že ja by som to takto nikdy neodfotila .. :o)
Body: 4
<reagovat 
čtenář OneStone - 5.11.2004 > Velmi poeticky motiv. Inspiroval som sa. Irituje ma vsak ostre osvetlenie - pripada mi drsne, ploche. Reflexy v ociach a na perach prilis prozaicke - v ostrom kontraste s poeziou motivu. Body 4
<reagovat 
ziravina (Občasný) - 4.11.2004 > Nelíbí se mi to prázdné místo vlevo. Kdyby koukala asi přím, tak bych to bral takhle do středu. Pamatuji si, že jsi mi jednou vytýkal, že prostor má být tam kam se někdo kouká a ne obráceně. Dokonce jsem to stáhl a ořízl, prohlédl - zdá se, že to vypadalo lépe. Pozornost se více soustředila na oči ...Ale pravidla jsou od toho, aby se porušovala. Je to jen můj názor ...(možná že jsem nepochopil záměr...)
Body: 3
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 5.11.2004 > ziravina> 

Díky za názor! :o)

Asi jsem chybně zařadil fotku mezi portréty, měl jsem dát spíš přírodu ... i když je to z workshopu a středem pozornosti byla (jak jinak) modelka, zde mi šlo především o ten vítr - proto je to zpracované tak jak to je - zleva vane vítr, proto je tam prostor, a o ní samotnou mi až tak nešlo, ona je zde spíš je prostředek pro vyjádření fyzikálního jevu ... ;o) ... je to věc z mé hlavy, a chtěl jsem jí konzultovat s okolím, jak jí přijme a pochopí, proto díky za každé slovíčko!! ;o)


<reagovat 
Mira (Občasný) - 5.11.2004 > hodně efektní...mnoho lesku..dobrá reklama do kadeřnictví
Body: 3
<reagovat 
Koper (Občasný) - 6.11.2004 > Proc ta prazdna leva strana a to pozadi vubec. Nejradeji bych nehodnotil, ale budiz.
Body: 3
<reagovat 
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > ale ten pohled!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter