Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BIOGRAFICKÁ
Autor: Zviřátko (Občasný) - publikováno 10.11.2004 (09:52:50)
Geodeti duše
vytesali do kamene obraz
odraz svých snů
a nesplněné touhy

zdánlivě vševědoucí...

Stavitelé těla
s právem bořit
a obnovovat

( s výhradním právem...)

Podlehli iluzím
v srdci  víru
v neměnnost stvořeného

Pak jejich pohled
jednou padl
za tabulky oken
na nápis

"STAVBA POVOLENA"


5.11.2004


Poznámky k tomuto příspěvku
průser mračen (Občasný) - 10.11.2004 > Ježišku na křižku, ty by ses divil. Geodeti duše, euthanasie, klonování a vylepšování těla. A přitom po světě už dávno běhá hnědý kyborg. Pravda, já jsem zlý kamarád, ale i tak bude něco na tom, jak to vidím i jak na to prdím: tohle jsou řečičky. Text, v němž hustota věr, iluzí a duší překročila únosnou míru, má to projímavý účiněk. tak já běžím...
<reagovat 
průser mračen (Občasný) - 10.11.2004 >
Body: 2
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 10.11.2004 >

Dalo by se polemizovat.Myslím, že máš lepší básně.u mě za 3


Body: 3
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 10.11.2004 > Ta báseň je jiná, než ty, které jsme zvyklí od Zvířátka číst... Ale nemyslím si, že nutně špatná. Za těmi slovy se dá najít smysl a to smysl docela zajímavý. Tento styl také není můj "šálek vína":)), ale i tak myslím, že nepatří k nejhorším.
<reagovat 
Urea (Občasný) - 10.11.2004 > Dýchej pravidelně.) Ať tady příště vidím další příspěvek:)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.11.2004 >

a když viděli tu tabulku, tak to dal kdo to povolení?


<reagovat 
Urea (Občasný) - 10.11.2004 > Nevím, mě se ta první polovina hodně líbí. Jen bych z toho asi udělala něco jiného, než to je.
Ale špatné to fakt není.
Body: 4
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 10.11.2004 > Urea> Děkuji, celkem jsem si oddechla:-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 10.11.2004 > Zviřátko> jenže ona tomu nerozumí.. je to celkem špatné, děvčátko z veveří, špatné..
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 10.11.2004 > Emmet_RAY> Nevadí, jak jsi to psal - není každý den svíčková?:-)
<reagovat 
 Urea (Občasný) - 10.11.2004 > Emmet_RAY> O Vaší všeob. znalosti tady ví zajisté všichni.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 10.11.2004 > Zviřátko> jo, když je hlad, tak se občas střílí veverky
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 10.11.2004 > Urea> všeobecná znalost neexistuje - podobně jako perpetuum mobile, i když se jí mnoho lidí snaží dosáhnout..

je buď všeobecný přehled a nebo mluvíme o všeobecných znalostech ;-)
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 10.11.2004 > Emmet_RAY> To jsem vesel, to jsem vesel, že už ani nemůžu být veselejší:-)
No nic, tak budu tentokrát místo bobečků sbírat poznámky*
<reagovat 
 Urea (Občasný) - 11.11.2004 > Emmet_RAY> Zajímavý postřeh. Tak si pane Emmete zkuste ještě jednou přečíst, co jsem Vám psala.
Všeob. znalosti = všeobecný přehled!
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.11.2004 > Urea> no hlavně si to ty přečti ještě jednou, hodně pomalu a zkus i přemýšlet, ju?
<reagovat 
 Urea (Občasný) - 11.11.2004 > Emmet_RAY> Nemusíte se hned rozcilovat:)Mír v duši:)
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 14.11.2004 > Jako bych tam v závěru cítila zárodek ironického humoru, ale taky se mi k tomu přes ty duše, víry a pod. špatně propracovává.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 15.11.2004 > Jsem mírně handicapovaná horečkou a tak - ale mi se to líbí velice.
Body: 5
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 15.11.2004 > ouvej> Tak nějak jsem si vzpomněla na Tvé "po přeslici, po meči...", když jsem to sem dávala:-) Děkuji
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 15.11.2004 > Ta moje poznámka, a hlavně spěch, s kterým jsem včera doháněla resty ve čtení, si vážně zaslouží omluvu. Já přeci vím, že to není o víře jako takové. Je to moje chyba, že mám ke slovům jako duše a víra v básních až patologický vztah. Ouvej na to správně říká, že se chovám, jako by to byla zakázaná slova. Samozřejmě nejsou. Jenom jsem v tom spěchu na ně přehnaně zareagovala, aniž bych se snažila dopátrat skutečného smyslu textu. Takž se omlouvám.
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 15.11.2004 > Naty> Nic se nestalo:-)
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 22.11.2004 > něco se mi v tom líbí, je to krapet roztříštěné, ale
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 22.11.2004 > Přeslička> Těší mě, že si v tom někdo našel cosi pro sebe:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter