Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Likvidace vkusu
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 15.11.2004 (20:46:34)

     Nedávno jsem se díval v televizi na fotbalové utkání, které spolukomentoval jeden bývalý slavný český fotbalista. Byl jsem potěšen, že se mi dostane rozboru jednotlivých akcí od opravdového profesionála, ale vše nabralo trochu jiný směr. Řekl bych poněkud destruktivní.

     „Tady stačil obránce zasáhnout, odkopl balón do zámezí a akci tím zlikvidoval,“ dozvěděl jsem se. „A v tomhle okamžiku výborně zareagoval hostující gólman, vyběhl a šanci zlikvidoval.“ A abych těch likvidací neměl dost: „Domácí hráči výborně brání střed hřiště a likvidují většinu akcí soupeře už v jejich počátcích.“ Sám jsem byl z takto ostrých slov poněkud zmaten, spíše ale zlikvidován.

     „Fuj! To byl likvidační zákrok!“ vykřikl komentátor, když jeden z hráčů tvrdě atakoval soupeře.

     Po zápase plném likvidací jsem měl zlikvidované nervy. Doufal jsem, že alespoň rozhovor s jedním z trenérů mi poskytne načerpání několika mála smysluplných informací. „Proč nenastoupil Chocholoušek, jeden z vašich nejlepších útočníků?“ zeptal se komentátor. „Bohužel Chocholouška znenadání zlikvidovala chřipka. Namísto něho byl povolán do sestavy Novák, ale jeho výkon byl výborný a přesvědčil mě. Konkurenci naprosto zlikvidoval.“

     Po tomto rozhovoru přenos skončil, ale vůbec bych se nedivil, kdyby nějaký agresivní fanoušek pomstil prohru svého týmu zlikvidováním jedné z kamer televizního štábu. Pravděpodobně k tomu však nedošlo a všichni opravdoví fanoušci se jako vždy odešli  zlikvidovat do hospody.

     Ale tím veškeré likvidování neskončilo. Večer u televizních zpráv jsem se totiž dozvěděl, že australským hasičům se podařilo zlikvidovat rozsáhlý požár, lupič, který držel rukojmí v bance, byl zlikvidován speciálním zásahovým komandem, a že jedna velká tuzemská firma prochází likvidací.

     Po zprávách přišel čas sportovního bloku. V něm komentátor oznámil, že byl propuštěn jeden hokejový trenér. „Zlikvidoval funkčnost týmu a mnoha hráčům zlikvidoval kariéru,“ okomentoval jeho propuštění generální manažer klubu.

     Vzhledem k tomu, že jsem měl všech likvidací dost, podíval jsem se do programu, jestli nedávají nějaký příjemný, inteligentní a nenáročný film. Bohužel pouze jediná televize dala před estrádami přednost celovečerní podívané, ale už jenom samotný název filmu mě poslal do kolen a následně v mrákotách do postele. Zněl: „Likvidátor.“



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 15.11.2004 > zlikvidoval si mě.....:)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 16.11.2004 > jo i jinak já se cítím býti zlikvidována... sakra, to je pech psát komentáře po Maxovi se nerada opakuju...
Body: 4
<reagovat 
veršoun (Občasný) - 16.11.2004 > Chtěl bych v této souvislosti pochválit Míru Bosáka, který dokáže používat méně obvyklá slovní spojení. Např. "Karel Poborský pílí po čáře" nebo "hotovil se ke střele". Myslím to vážně, Bosák for president.
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 16.11.2004 > hanýsek> Ano ano.... "Se svým rozpětím pterodaktyla pokrývá značnou část hřiště" ... "Jágr výtečně obtěžuje soupeře"...
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 16.11.2004 > Quotidiana> Ne, tak to je trochu moc... Pterodaktyl (nebo jak se to píše)? To snad nikdo nemohl říct?!!!
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 17.11.2004 > Quotidiana> no tak... s tim Jágrem jsi trošku vedle, ale nechám tě v tom...

fejeton... fajn.
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 18.11.2004 > MZF> Ale jo, hráli Slováci proti Nevimkomu teď na mistrovství v Praze a byl tam Fero? Chára (strašně obrovskej chlapík) no a on o něm prohlásil, že má rozpětí pterodaktyla... koukaly jsme na to se sestrou - zbytek třetiny jsme dostávaly záchvaty smíchu, kdykoli se Pterochára objevil na hřišti... 
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 18.11.2004 > :21> proooč? on to fakt řekl (pravda, dávno tomu již) ale říká to i o jiných hráčíš... ono samo "obtěžování soupeře" je dobrej výraz... stejně jako "pokrýt soupeře" (na vesnici třeba chlap pokrývá střechu, telefoní operátor prostor,  býk jalovici... )
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 18.11.2004 > Quotidiana> asi proto, že Bosák v životě nekomentoval hokej...
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 18.11.2004 > :21>  sakra!!!! kdo to teda byl... byl dobrej!!!!
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 18.11.2004 > Quotidiana> záruba nebo vichnar. bosák dělá fotbal...
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 19.11.2004 > :21> Záááárrrubbaaaa!!!! No jasně!!!! Jak jsem ho  mohla zapomenout!!! Ale Vichnar má taky dobrý výrazy
<reagovat 
medii (Občasný) - 17.3.2005 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter