Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Sen? z kolekce blbiny by sibka
Autor: sibka (Občasný) - publikováno 15.11.2004 (22:34:31)
následující v kolekci>
  1. Sen?

Probudila jsem se unavená a psychicky vyčerpaná. Nevěděla jsem proč a až během dne jsem se rozpomenula. Zdál se mi sen, který byl možná až příliš skutečný. Můj vlastní sen, který jsem prožila.

Na chodbě školy v prvním patře jsem já a najednou se strašně vyděsím. Běžím na záchod a kouknu se do zrcadla, kde vidím sebe a svoje oči, z kterých teče krev. Strašně se bojím a nevím co mám dělat. V jednu chvíli mi oči splynou v jedno. Jsem kyklop, jehož jediné oko je podlité krví. Mám ale dvě oči, jen zrcadlo mi ukázalo jedno. Možná mám vidiny z toho strachu, který se mě zmocnil. Vybíhám na chodbu a křičím. Teď už tam ale nejsem sama, vidím své spolužáky a jdu za nimi. Bojím se a chci aby mi pomohli. Jdu ke kamarádce, která mě od sebe odtáhne. Sednu si na žíněnku a brečím a potom mě někdo zezadu silně obejme. Je to muž a drží mě pevně. Jsem klidnější a cítím se v bezpečí. Je to jako bychom byli jeden člověk. Dlouho tak sedíme, usínám a probouzím se. A nic si nepamatuju, až během dne se rozpomenu...Zdál se mi sen.

Ale já přece vím, že to nebyl sen. Všechno se to skutečně stalo, všechno jsem prožila a všechno si pamatuju. Nikdo mi nemůže vzít ten pocit, který jsem měla. Vážně mi z očí tekla krev, musíte mi věřit. Čím víc o tom přemýšlím, tím více je to pravdivější. Neberte mi můj sen, který jsem snila. Vždyť už tím, že sním, sen uskutečňuji. Není žádné plnění snů. Sen prostě je, nebo není. Je skutečnější než ta nejskutečnější skutečnost. A taky mnohem intenzivnější. Jediné, co nevím, je to, jestli i spolužáci a muž, který mě obejmul, mají stejně intenzivní zážitek. Můžu se jich zeptat. A nebo radši ne, ještě by to popřeli. Možná jsem žila za ně. Ale jakto, že si nepamatuju jejich pocity? Kam se poděli? Musí být někde důkaz o tom, že to, co udělali, bylo skutečné. A setkám se s nimi ještě někdy? Určitě ve škole...Nechci je potkat. Muže z mého snu jsem dnes potkala, ale dělal, jakoby se nic z toho nestalo. A já měla takovou chuť ho znovu obejmout a poděkovat mu. Proč mi to nechce dovolit? Nic nechápu, všechno se to přece stalo, tak proč se to muselo ztratit? Vzpomínku přece mám.


A ráno mi na rameno poklepe mistr Freud a praví: „Slečno, pojďte se ke mně položit na kavalec, popovídáme si.“






















Poznámky k tomuto příspěvku
buryzon (Občasný) - 16.11.2004 > nejlepší bude, když se jich zeptáš...nebo počkej až se tě zeptají oni...ale podle mých zkušeností se to nikdy nestane....všichni budete dělat jakože NIC...prostě NIC.
Body: 5
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 16.11.2004 > I když je to o snu, to slovo se tam vyskytuje dle MN příliš často, působí to na mě stále ještě hodně neutříděně, zkus si od toho nechat trochu odstup
<reagovat 
Mira (Občasný) - 19.11.2004 > zeptej se jich v dalším sni či polosnu..tam s tebou komunikují ne?
<reagovat 
m.ilk (Občasný) - 19.11.2004 >

juj sibko to je moc pekne, urcite to precti na seminari..a ta posledni veta tomu dodala moc peknou pointu..:-)

teda resp. ta posledni veta se mi zda uplne dokonala:-) vuci tomu co je pred ni..

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
karsio (Občasný) - 20.11.2004 >
Body: 3
<reagovat 
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > Tak to je síla...
Body: 5
<reagovat 
krejmi (Občasný) - 19.4.2005 > sny jsou často skutečnější než skutečnost, v tom s tebou naprosto souhlasim, když jdu spát, tak se těším co si zase prožiju a i když mi vypadaj všechny zuby a potoky krve tečou do umyvadla, tak vím, že ten další sen bude lepší, horší už ani být nemůže
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 5 (6) 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter