Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí akce Dny poezie - čtení v Týnské z kolekce sTřípky
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 16.11.2004 (18:30:05)
další akce>

 

Včera, 15. 11. jsme se opět sešli na našem pravidelném čtení v Týnské literární kavárně. Čtení se konalo v rámci Týdne poezie jehož je Totem spoluorganizátorem, a tak, jelikož jemu byla věnována pozornost i v mediích, jsme tentokrát mezi sebou přivítali i hosty, kteří normálně na naše čtení nechodí nebo o nich neví. – konkrétně například několik studentek Škvoreckého literární akademie. Můžeme s klidem říct, že i přesto, že nás bylo tentokrát trochu míň:), bylo nás stále dost – MPosp napočítal 45 lidí! To tedy znamená, že salónek v kavárně jsme zcela zaplnili. Aktivně se do čtení zapojilo jedenáct lidí, jmenovitě: Naty, kalais, paranoid android, Mladěj, Ernest Gaskin, vlk, Noe (jenž přečetl i tři básničky od Havany), Makča, Ariel, Jannis a Lei. Obzvlášť velký úspěch u diváků sklidili Makča a Noe. Během čtení jsme tentokrát udělali jen jednu asi patnáctiminutovou občerstvovací přestávku. Bohužel se nám tentokrát nepodařilo zajistit hudební doprovod (tady podotýkám, že pokud by někdo příště chtěl na našem čtení vystoupit s hudebním příspěvkem, tak jsou mu dveře otevřené!), ale i tak byla celková atmosféra v kavárně velmi příjemná a myslím, že ti kteří akci navštívili, neodcházeli zklamaní.

Za redakci Totemu všem návštěvníkům a účinkujícím děkuje drfaust.

 

Fotodokumentaci z akce pořídil MPosp a je k dispozici zde.

 

Týnská

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 16.11.2004 > Zajímavé.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 16.11.2004 >

pánové, velmi dobrá práce.

vidím, že MPosp měl pohyb s aparátem asi dost ztíženej. jestli byl rozumnější pohyb vůbec možnej, myslím, že fotečky jsou – máme-li tenhle limit na paměti – vydařené.

 

možná tady někdo samozřejmě vytasí takovou nějakou hlášku o hloubce ostrosti (možná to i něco znamená, nevím, zdá se mi to nepravděpodobné), osobně do takových věcí nevidím, ale myslím si, že jako dokumentační a dokumentární fotky se to vyvedlo. a tak.

 

textík čistě inormační, doufám, že se ještě někdo zmůže na reportage nebo nějakej takovej víc čtecí žánr.

 

každopádně: propagace musí probíhat i dovnitř. a k tomu vám služ D


Doporučil 
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 17.11.2004 > g morr> 

g morre - díky!

A máš postřeh - v tom salonku pro 20 lidí při tomhle návalu není ztížený pohyb, tam není možnost pohybu takřka žádná! ... už po zkušenostech z dřívějška jsem si zalezl do rohu a ze stoje lze většina děje zachytit ... a když ne, tak musím v přestávkách mezi jednotlivými kousky předčítajícího obtěžovat kolemsedící, aby mi umožnili přesun do vhodnější pozice. A je to o to náročnější, že se snažím rušit minimálně ... snad se to daří, prosím zúčastněné, ať se vyjádří, rád bych měl i nějakou zpětnou vazbu?!

Hloubka ostrosti je dána použitými objektivy - široké záběry jsou rybím okem, které i při minimálním zaclonění F2.8 to bohužel proostří skrznaskrz díky malé ohniskové vzdálenosti 15mm, detaily jsou objektivy 50mm/F1.8 a 105mm/F2.8, které naopak umožní díky malé hloubce ostrosti zdůraznit zaostřeného předčítajícího a potlačit okolí ... chystám si pořídit reportážní zoomy 24-70mm/F2.8 a 70-200mm/F2.8, tak jsem sám zvědavý na první srovnání z nových reportáží s těmito!

Je fajn, že někdo napsal i takový příspěvek jako Ty, ještě jednou díky!!

MPosp


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 17.11.2004 > MPosp> 

já jsem hlavně rád, že jste se doktorskym dohodli a udělali to jakože spolu. dost to pomůže.

 

:))) s tou hloubkou ostrosti jsi to nemusel brát tak vážně, dělal jsem si z toho trochu prču, poněvadž to spojení mi zní ... vtipně, stačilo říct, že to fakt něco znamená.

 

posílals zúčastněným link? mně posledně od lucie z té malostranské přišel —


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 17.11.2004 > g morr>  ... s doktorskym dělám Týnskou pokaždé, stačí si ve Vašem prostoru vytřídit "Co, Kdy, Kde?" a najdeš tam všechny reportáže ... jinak veškeré fotografie z akcí jsou dostupné na http://www.totem.cz/fotky ... jednotlivé lidičky neobesílám, neb ještě zdaleka všechny neznám jménem, ale zkusím to ... zítra zveřejním společně s Martinem reportáž od K.H.Máchy, tak zúčastněné obešlu - dík za tip!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 18.11.2004 >

a tohle mi zní jako dobrej nápad... posílat zprávy o akci hromadnou poštou... Petr to tak dělá s Besedou...

Stále mi zní v hlavě nějaký další přesun... ale když já se fakt nemůžu spolehnout na to, že budeme mít vždycky tak plno i v budoucnosti...

v hlavě mi zní Citadela... domovské sídlo Bohnické divadelní společnosti... ty mi taky zněj do Besedy...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter