Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
a zase já
Autor: slunicko.kristinka (Občasný) - publikováno 27.11.2004 (00:42:22)


Poznámky k tomuto příspěvku
ursi (Občasný) - 27.11.2004 > Do pxxx tady se už zase schyluje k nějaké kraví cauze
<reagovat 
Osoba (Občasný) - 27.11.2004 >

O co tady jde, dozaduji se vysvetleni. Ma to byt nejaky forek otrleho cynika?

Nebo co, proboha?


<reagovat 
Rambonaut (Občasný) - 27.11.2004 > No a co ten cucflek, to jsi nám chtěla ukázat???
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 27.11.2004 > Rambonaut> to je woe jen pouhá syfilitická skvrna .-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2004 > Emmet_RAY> ale takovej lues nejdriv musis sehnat..
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 27.11.2004 > A teď Ester
Body: 1
<reagovat 
Xam (Občasný) - 27.11.2004 > Totem vážně není seznamka...
Body: 1
<reagovat 
Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 >

 

Vážená slečno,

jste-li ochotna se finančně podílet na mých nákladech (doprava, pět piv, kapsli viagry a vejslužku - ca. 1 600 Kč) jsem ochoten - v rámci zachování jakéstakés úrovně galerie - Vám vypomoci s Vaším palčivým, svrbivým problémem.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.11.2004 > Cynyk> otrlý cynyk, jak vyzývala osoba, se vozval....:)))panenanebi...vejslužku....:)))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2004 > Cynyk> za 50% provizi z onech lahvacu zapujcim hygienickou tyc..
<reagovat 
 Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 > Max Bubakoff> ale kdeže otrlý, jsem vykupitel ! Nemohu přec po tak nevinném stvoření házet vidle...zatím co jiní perzekuují zneviditelňováním - já jsem ochoten k oběti ! Byť za úplatu, ale uznej, že to nebude procházka růžovým sadem... 
<reagovat 
 Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 > toono> sice nevim co to je hyg. tyč ale já ti dám klidně 100% když to uděláš za mě. Já to dělám jen pro redakci aby jim to tady celý nezdegenerovalo.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2004 > Cynyk> ja myslel ze na to tade mame inzenyra vkusu mpospa.. ja myslel ze to planujes delat ve svem volnem case..
<reagovat 
 Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 > toono> pan inženýr nejni žádnej šašek - narozdíl od nás dvou - a zřejmě se mu podařilo objevit jakýsi tvůrčí záměr autorčin, jinak si nedovedu představit, že by to už dávno nedegalerioval...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2004 > Cynyk> treba uz do ty ostravy jel..
<reagovat 
Pavlína (Občasný) - 27.11.2004 > Dejte jí pokoj!!!!!!! Když se vám to nelíbí, tak si toho nevšímejte!!! Mě se to sice taky nelíbí, ale není to důvod k takovému vulgárnímu shazování důstojnosti. Prasata !!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.11.2004 > Pavlína> :-]] pavlina rulezz.. ale nebylo spatny tady nekoho nazvat prasetem..
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 28.11.2004 > Pavlína> opakovaný ftip již není ftipem ;))
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 28.11.2004 > zombux> Opakovaný "vtip" není vtipem, ale opakovaný "ftip" možná ano... :-)))
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 28.11.2004 > Xamantha> asi máš pravdu :))
<reagovat 
Adina Roubal (Občasný) - 29.11.2004 > zvrhlost matky přírody
<reagovat 
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > bez komentare
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter