Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ulice 2
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 26.11.2004 (16:56:30)


Poznámky k tomuto příspěvku
S.P. (Občasný) - 26.11.2004 > SAKRA. LEPŠÍ NEŽ TEN PRVNÍ, TOHLE MÁ VÍC TVŮJ RUKOPIS...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 26.11.2004 > S.P.> Však jsi mne vyhecoval.
<reagovat 
cardik (Občasný) - 26.11.2004 > moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 26.11.2004 > Nádherné.
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 26.11.2004 > Kvalitka!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 26.11.2004 > ... a přidávám D, tohle si to fakt zaslouží!
<reagovat 
gongey (Občasný) - 26.11.2004 >

whoauuu ... parádní.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 26.11.2004 >
Body: 5
<reagovat 
jamina (Občasný) - 26.11.2004 > líbí se mi to a to dost, tak jak to je:-)
Body: 5
<reagovat 
COOKER (Občasný) - 27.11.2004 > PPP PROSTĚ GUT
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 27.11.2004 > seš dobrej, chlape, opravdu!
i výtvory ve více barvách máš krásné! 5++
Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 26.11.2004 >

Velmi příjemný akvarel. Líbí se mi zpracování odlesku budov na vodní hladině. Možná by byla lepší varianta vynechat komín vpravo nahoře a zároveň zkrátit oblohu. Máš mistrnou jistotu v ruce. Barevné sladění přestože působí studeným dojmem je velmi vydařené.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 26.11.2004 > vomi> Když zkrátím oblohu, budu mít baráky uprostřed, což nechci. Jistotu v ruce?! Cheche, ty bys mě rozesmál, kdybych to ještě uměl. Ve skutečnosti to není Ulice 2, ale Ulice 6, a kdybys viděl jak se s tím pachtím, nikdy bys o žádné jistotě nemluvil, spíš bys mi poradil abych to zahodil i s rukama. Ale - co myslíš, co tu ulici ještě trochu ztmavit? Pořád váhám, nechci si to zprasit, když jsem se s tím tak mořil. Barevná kombinace - já neumím sladit žádné jiné dvě barvy než Paynovu šeď a van Dyckovu hnědou. Nevím, co dalšího se dá k sobě použít, a tak maluju buď jen jednou barvou nebo těmahle dvěma. Kdykoli zkusím jiné barvy, je výsledek k zblití.
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 26.11.2004 > Minerva> 

Obě varianty o kterých se bavíme mají co do sebe. Tvá varianta dává velikou hloubku ulice. Má varianta by vyzdvihla krásnou kombinaci křivek zábradlí se řekou.

Neznamená, že pokud sám necítíš jistotu v ruce, že nejsou vidět za tvými tahy.

 

Nelíbí se mi přílišná skromnost, stejně jako drzá ješitnost. To množství pětek a déček hovoří za sebe. Obrázek je opravdu dobrý. Jen nezapomenout zůstat nohama na zemi.

 

Barevná kombinace musí hlavně uspokojit tebe. Je to často vázáno na konkrétní pohodu, náladu. Ty barvy mícháš v hlavě.

 

Ulici ztmavit? Už to bude zase úplně něco jiného. Líbí se mi to množství světla v té ulici. Já rozhodování mám jednodušší. Když dám podpis, neopravuji. Vždy to dopadne špatně.

 

Ještě jednu malou otázečku: Jak je to velký?


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 26.11.2004 > vomi> Řekou? Řekou?! Chachá, tak to vidíš.

To není skromnost ani licoměrnost. Je to mnohem jednodušší - mám s čím porovnávat. Mám tu knihy, chodím do galerií. V tom srovnání žádný můj obrázek neobstojí, ani přibližně ne. Pětky a déčka - u tohohle
obrázku jsou na místě, mně se taky líbí, přes všecky nedostatky. Ale u většiny ostatních (mých) jsou jen důkazem, že kritika se tu nenosí (čest výjimkám) a laťka je strašlivě nízko.

Barvy v hlavě mícháš možná ty, já si to neumím představit.

Velikost je A3.
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 27.11.2004 > Minerva> 

K laťce na Totemu: Mám rád tento prostor a možnosti který dává Totem všem bez rozdílu „kvalit“. Totem není prodejní galerie. Není honěna komerční nutností prodávat nakoupený dílka. Má tady možnost ukázat světu kdokoliv, co má trošku chuť se výtvarně vyjádřit. Vystavuji na více místech. Jsem sám zařazen mezi „talentované výtvarníky“ a ne mezi prosesionály přestože grafikou se živím už řadu let. Tento glejd je nadoživotí. Mám rád Totem, protože to není prostor nafoukanců vystavující pouze vysvědčení potvrzené nějakou školou, akademií..... To je můj názor na laťku Totemu. Máme tady možnost se prezentovat my amatéři i profesionálové, pokud jim Totem .................. ale to už jsem řekl.

 

RE galerie - srovnání: Je tam řada děl honěná nutností být prodána. Jen malé procento výtvarníků si smí z ekonomických důvodů kreslit, malovat podle svého srdce. Také rád chodím do galerií se dívat.


<reagovat 
 vomi (Občasný) - 27.11.2004 > vomi> 

sakra, teď jsem se díval na tvůj starší příspěvek - nejedná se o řeku. Promiň. Uznej však, že stejně dobře by to řeka mohla být...... V mém hodnocení to neznamená ústupek, obrázek se mi líbí, na tom si trvám.

 

 Příště budu pozornější.


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 27.11.2004 > vomi> My dva si vůbec nerozumíme. Vůbec jsem neměl na mysli cokoli co souvisí s prodejem, galerie jsem mínil jako prostor, kde se vystavuje. Fakt je, že výtvarníci, kterým věci do prodejní galerie vezmou, jsou téměř vždy svými schopnostmi někde jinde než jsou lidi na Totemu (ty ne, uznávám).

Když se tu chválí kdejaká kravina, znamená to pro mne, že jsou tu lidé, kteří nemají vkus. K čemu je mi jejich chvála? K čemu jsou mi vůbec pochvaly? Co si za ně koupím? Nasrat. Já chci rozumné kvalifikované kritické připomínky, a těch se mi dostane jen velmi zřídka. Všecko ostatní je mi k ničemu.

<reagovat 
swf (Občasný) - 27.11.2004 > ja nemam slov
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář nečekaná - 28.11.2004 > Prý kvalifikované. A kvalifikací je co? Vlastní dost dobrá tvorba, nebo titul, nebo co vlastně?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 29.11.2004 > čtenář> Kvalifikací je vědět o čem mluvíš.
<reagovat 
čtenář V.M. - 2.12.2004 > Hmm...a ještě k tomu..osoba s deštníkem....to u Vás vidím poprvé,madam!:-))))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 10.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter