Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
veltrusy
Autor: pořezaná_sluncem (Občasný) - publikováno 7.12.2004 (00:52:29)

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
:21 (Občasný) - 3.12.2004 > jojojojojojojojojo!!!!!! ty detaily jsou uplně nejlepší!!! fakt výborný, výborný, výborný!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.12.2004 > !*
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
no-next (Občasný) - 3.12.2004 > a šup sem déčko!
Doporučil 
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 3.12.2004 > no-next> no, já nevím, ...co je to déčko?
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 3.12.2004 > pořezaná_sluncem> doporučení. dal jsem ti ho no-nextem, páč už jsem na dnešek jako :21 všechno vyčerpal. podívej se do statistiky příspěvku (po levý straně), máš ho tam připsaný.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 4.12.2004 > Já se s déčkem také přidám... :-)
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 4.12.2004 > děkuji.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 4.12.2004 > krásné 5+
Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 4.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 4.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 7.12.2004 > věž s kopulí padá silně vpravo, okna jsou šišatá.
<reagovat 
nossik (Občasný) - 7.12.2004 >

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vomi (Občasný) - 7.12.2004 >

Mírně ti to padá na pravou stranu. Parádní perokresba.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 7.12.2004 > Teda ty jsi kouzelník!
Body: 5
<reagovat 
swf (Občasný) - 7.12.2004 > pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 7.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zombux (Občasný) - 7.12.2004 > jo, padá to doprava... ale co na tom :) škoda že to není skenovaný, tohle vypadá na fotku, není to ono. takže bez D :))
Body: 5
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 7.12.2004 > Jo, trochu to padá, ale to bude asi tím jak to bylo focený. Výborně kresebně zvládnutá architektura - přesto si ale neodpustím malý popíchnutí - nechybí tam tak trochu ještě něco? Přiznám se, že bych v tom obrazu rád vyčetl víc - chybí příběh, něco co upoutá kromě zvládnuté techniky...
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 7.12.2004 > Cedrik> mně se zdá, že ve třetim vokně zprava právě papoušek krmí papouščata ptačim zobem...:o)))
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 7.12.2004 > :21> Kua - sem si nevšiml :o) Asi to vezmu zpět
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 7.12.2004 > Cedrik> kreslila jsem to docela dávno, jsem byla ještě malá, je to tři roky starý... dva a půl... tedy si myslím, že ta technika je docela rozpačitá...vážně...dneska bych to už takhle neudělala (možná z lenosti, možná jenom proto, že teď mám jiný názor na věc...)
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 7.12.2004 > pořezaná_sluncem> no každopádně si myslím že tohle má parádní prostorovej efekt, líbí se mi to
<reagovat 
gongey (Občasný) - 8.12.2004 >

 


Body: 5
<reagovat 
Henny (Občasný) - 8.12.2004 > pekná práca
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 7.12.2004 > ve veltrusech se tezi zkamenele vymesky pradavnych mamutu..

a ze to ted na tu pravou stranu pada.. to je chyba..
Body: 5
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 8.12.2004 > toono> chyba fotografa, myslim... (podle dolního okraje)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 8.12.2004 >

věž trochu padá, ale to nevadí, neruší to nijak atmosféru kresby. kreslila jsi podle fotky, nebo v plenéru? ty padající svislice by svědčily pro fotku a zároveň i proto, že jsi to zakreslila vlastně všechno správně, podle perspektivy mírně širokoúhlého objektivu :-)

bezva, líbí velmi, závidím, umíš. tak.

:-)


Body: 5
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 8.12.2004 > hermit> hele, ale přesto... se mi zdá, že to padá celý... a podle dolního okraje si myslim, že to nepadá chybou autorky, ale fotografa:o)
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.12.2004 > hermit> nikdy jsem nic nedělala podle fotky... jednak, protože tohle jsou docela velké formáty a nebavila by mě ta zdlouhavá práce s rozčtverečkováním a přenášením proporcí... a za druhý- nikdy jsem se nedonutila soustředit se na přesné překreslování čehokoliv z papíru na papír... snad jen když jsem byla úplně malá, ještě ve školce, kopírovala jsem pastelkama Svolinského ptáky z jednoho atlasu...ale tím to skončilo, tak od třetí třídy na základce jsem už sama od sebe nikdy nic podle obrázku nebo fotky nekreslila...-je to nudný... v plenéru,-to je jiný..proč padá ta věž nevím, na originále se mi zdá, že nepadá, je to špatnou fotkou...(vím, vím, že prezentace...)
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.12.2004 > hermit> a taky se mi vždycky zdálo, že kresba nastupuje právě ve chvíli, kdy se to celé do foťáku nevejde,..kdy už třeba není kam couvnout.. a tak..víš?
<reagovat 
hermit (Občasný) - 8.12.2004 > kecám? já jsem ve fotce konzervativista, nemám moc rád experimenty, jde to mimo mě, radši klasiku. třeba fotogramy, nebo abstrakci (rossler), to jo, ale to jsou pořád ty otisky; jsem zatuchlina sama. :o)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 8.12.2004 >

povedená kresba


Body: 5
<reagovat 
hermit (Občasný) - 8.12.2004 > kresba je prostě jiná, to je marný. fotka je otisk, záleží na ohnisku, filtrech, je to jiný. kresba je myslím víc v interpretaci, fotka ve vidění.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.12.2004 > hermit> kecas, ani nevis jak..
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.12.2004 > hermit> nekecáš, vím,co jsi chtěl říct, neboj...:-)
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 7.12.2004 > huh beru na zeď !!!!!!!!!!!! co ty na to??
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.12.2004 > Tom.Black> ó, klidně, cena je stanovena na tolik, zakolik bys prodal své sebevědomí...
<reagovat 
 Tom.Black (Občasný) - 10.12.2004 > pořezaná_sluncem> 

.... ... .............. .............. ..... ... ......... ........... ............ ...... .... ... . . .... ( má odpověď )

 

Kde se sejdem ???


<reagovat 
MiKa (Občasný) - 10.12.2004 > velice se mi líbí šrafura...je taká poctivá...architektura působí příjemně svým objemem...že se kopule trošku kácí...no bóže..:))
Body: 5
<reagovat 
čtenář nečekaná - 14.12.2004 > Moc, moc pěkné.
<reagovat 
Fraško (Občasný) - 26.1.2005 > Velice povedený :)
Body: 5
<reagovat 
jxr (Občasný) - 6.9.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter