Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracovní pohovor z kolekce Historky z náborů
Autor: hajka (Občasný) - publikováno 9.12.2004 (18:00:00)

Mám chlapy ráda, fakt jo. Tenhle byl navíc o hlavu větší, ramenatej, tmavý vlasy, tmavý voči, no prostě senzace. Poslali nám ho z pracáku. Koukám na doporučenku, hm, 75 ročník, to je správně uleželej, prolítne mi hlavou a znova ho zhodnotím. Pohled na něj je pěknej.


“Napište mi, že nevyhovuju vašim požadavkům. Nebudeme si přece dělat problémy, néééééééééééééé."


Mám rády chlapy, nikoliv flákače. Flákaj to pak ve všech oblastech života a to já nerada.


"Ale já to takhle nepoznám," zahrávám to do autu a dávám mu ještě jednu šanci, je přece jenom docela pěknej.
"Helejte, pro vaši firmu bych stejně nebyl přínosem, no ne, koukněte, sem vyučenej automechanik a na pokladnu nejdu."
"Dobře, můžete jít na údržbu, do skladu, na plochu, máme spoustu volných míst. Domluvíme si termín pohovoru."
"Helejte, nedělejte si problémy, nic nevíte vo mojí situaci, napište tam, co sem vám řek a budeme voba spokojený."

Fakt nesnáším tuhle sortu lidí, zvláště když si prohlídnu pásku a zjistím, kolik že sem zase nasypala státu. A arongantní chování už vůbec nerada. Postihlo mě zaseknuté myšlení.

"Jak říkám, řekněte, kdy můžete dorazit na pohovor, ujasníme si, co bychom vám mohli nabídnout a uvidíme," hraju si ještě na milou, profesionální personalistku s křečovitým úsměvem a koutkem oka registruju, že mi Barunka něco signalizuje.
 

„Já ale nemám čas na nějaký přiblblý pohovory, napište, co sem vám řek a bude.“ 

„Promiňte, kolegyně potřebuje s něčím poradit, zatím se podívejte, kdy můžete přijít,“ mluvím jak z příručky o aseritivitě a odcházím za Barunkou do kanclu. Tam už je malé srocení davu.

 „Hele, už se tady s ním dohadujeme asi půl hodiny, on fakt nechce makat.“

„To vidim sama, ale ulehčovat mu to nehodlám.“

 

„Tak jak jste se rozhodl, kdy přijdete na pohovor?“ vracím se na chodbu a ještě pořád jsem milá, vstřícná, usměvavá.

 „Vy nechápete moji situaci, tohle je represe, kdykoliv se můžete voctnout na mym místě, kdo tady tomu bordelu velí, si s nim promluvim.“

 

To už zbystřila i securita a vedoucí příjmu se zastavil zaujat situací. „Hani, nějakej problém? Potřebuješ pomoc?“

„Vlastně jo, mohl bys s pánem udělat pohovor, je zdaleka, až ze Strašnic a nemůže sem pořád jezdit,“ začínám být ironická.

„Helejte, já se můžu na nějaký pohovory víte co, dejte mi razítko a bude pokoj.“

 

Když razítko, tak razítko, právě mi došla trpělivost, vyrvala jsem mu doporučenku z ruky a jako fúrie vletěla na manažerskou místnost a vztekle napsala: Odmítl místo, nechce přijít na pohovor.

 

„Tady to máte i s razítkem,“ podávám mu papír a ne bez zvědavosti sleduji, co on na to.

„Ale to nejni pravda, já vám říkám, že nebudu pro vaši firmu přínosem, koukejte to tam napsat, vůbec nechápete moji situaci, jak se menujete a kde máte nadřízenýho, já mu to vysvětlim, vy p..o jedna.“

 Jeho vulgarita mě uklidňuje. „Pan ředitel je na stavbě, náborům velím já, děkuju, že mi vykáte a nic přepisovat nebudu.“

 „Já si na vás budu stěžovat na pracáku, takhle mě inzultovat, vy krávo.“

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Zviřátko (Občasný) - 9.12.2004 > No tak to je hustý!
<reagovat 
Adina (Občasný) - 9.12.2004 > Oj oj, téda ty seš pes Realita jak vyšitá
Body: 5
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.12.2004 > Adina> Já Ti dám pes, já sem jenom zásadová, když mi někdo nadává, zásadně dávám razítka, ale doporučení ne...:o)))) Počkej, až si na mě někde počká a rozbije mi hubu...:o)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 9.12.2004 > hajka> Jestli byl mladej a hezkej, měla jsi ho dát na securitu. Jako že by moh se mnou sejfrovat. Já bych mu dávala samý lahůdky. Willkinsony, sluchátka ve vakuovým balení á té dé :o)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.12.2004 > Adina> Pěknej to celkem byl, akorát stihnul nasrat, mimo asi 6 jiných, i šéfika security, vypadalo to, že ho vynese v zubech :o))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 9.12.2004 > hajka> :o)))) živě si dovedu představit. Ale já bych mu dala... co proto. Rval by willkinsony do krabiček až by se z něj prášilo. Jsem dnes na pokyn vládce drogerky rvala 30 KS asi hoďku. To by byla ergoterapie :o))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.12.2004 > Adina> Zabila bys ho a já bych se musela učit péct buchty s pilníkem...:o)) I když, možná by Tě vosvobodili a dostala metál :o))
<reagovat 
-rae (Občasný) - 9.12.2004 > naprosto to vybočuje z totemu a to je dobře, díky
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 9.12.2004 > Fíha. :o)
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 10.12.2004 > hezké. námět originální.
škoda, že jsi pak ve druhé půlce víc nerozvedla své dojmy z toho chlapíka a jeho mimiku... bylo by to pak ještě živější.
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 10.12.2004 > trochu okošatit ale jinaque joooooooooooooo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 10.12.2004 > Mě tihle šušňové tak všeobecně rozčilují. Teď jsem pomáhala známému podnikateli vyplnit žádost o takřka bezúročnou půjčku od státu na to, aby si dostavěl svůj hrad. Přitom sám za loňský rok zaplatil státu necelých sedm set korun. Tohle mi přijde daleko nemorálnější, že já, se svým neskonale menším příjmem, ho svými zaměstnaneckými daněmi vlastně ještě podporuji. Sakra.
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.12.2004 > ouvej> teda ten známej je vychcanej jak díra do sněhu........:)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 10.12.2004 > ouvej> No, já na jednu stranu chápu, že za těch pár šušňů se jim nechce dělat, na druhou stranu se základním vzděláním toho moc nevykouzlí, jedná se v podstatě o nekvalifikovanou práci. A navíc tenhle se fakt neobtěžoval ani ten zájem o práci předstírat... A to si ještě je třeba připočíst 35% platu, které zaměstnanec nevidí, ale podnik je odvede jako bonus....:o( takže z příjmu kolem 9 tisíc dostane státní pokladna 6 :o))) to je pak motivace...:o)))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 10.12.2004 > Max Bubakoff> 

Třeba není, třeba je chytrej. Jen mě rozčiluje v takových záležitostech, kdy věčně natahuje ruku - rozčiluje se, že je stát směšný, když dostávají jen tři stovky přídavku na dítě - ale že přizná minimum příjmů... třeba se to dá nějak zdůvodnit, to jen, že já, jako blbej zaměstnanec - který notabene ty mzdy taky zpracovává, jen tupě nechápu.

 

Spíš bych chápala lidi, které nízké platy nemotivují k práci.


<reagovat 
kalais (Občasný) - 10.12.2004 > :)
z daleka ze Strašnic?:)
to není až tak daleko...a hustě do toho
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 11.12.2004 > !!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 13.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 13.12.2004 > pěkná hovadina... navíc se tomu týpkovi pokud je na tom špetka pravdy) NEDIVIM!!!!! jen tak ne/dál...¨nesnáším idiotský pohovory a personalistky co tam tomu velej :o)))...
Body: 1
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 10.12.2004 >

Hajko, hezky napsané, dobře se to čte, ale to u tebe není neobvyklé

 

Jen se mi to zdá moc černobílé. Já se na jednu stranu některým nezaměstnaným nedivím, když jim někdy nabízej místo, kde berou skoro totéž jako na podpoře, že se radši rozhodnou pro podporu a hledají dál. Zvláště když mají rodinu. Tedy, asi to nebyl problém toho popisovaného hulváta, to já jen tak na okraj:-)


Body: 5
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 10.12.2004 > BlueSky> Naprostý souhlas, ale tento pán odmítl i jen přijít na pohovor, ten ani nevěděl, kolik mu nabízíme....:o))) A bohužel v Praze nám z pracovních úřadů posílají 90% lidí, co fakt pracovat nechtějí, alespon momentálně se s tím setkávám poměrně často..:o)) Ale máš pravdu, když jim nabídneme jen o pár korun víc, taky bych si hledala práci jinak...:o)))
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 16.12.2004 > BlueSky> Já si vodpočnu, pozřu ňákej prášek ála kokain a paxe na to pořádně vrhnu. Dělal sem si srandu z tebe a z Lian, ale tady jde o vážný věci. Jinak promiň. Lian jsem se už omluvil majlem...  přeed měsícem mě pustili z blázince, byl jsem tam 1/4 roku a teď jsem 5.týden doma. O blázinci jsem napsal 18-stránkovou story...  vono to nejde napsat chytlavě, protože ONO SAMO to vůbec chytlavý nejni. Mám tam pár humornějších scének a momentálně koketuju s Písmákem...  jméno Unge tam (zrovna teďkonc) znamená víc než tady. Měj se krásně, redaktóóóruj a rejpalové ignóóóruj. Byli, jsou a budou...
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.12.2004 > hajka> vono je to vobecně známý, kolik se nabízí v hypoších a gigoších....si myslim, že to chtělo vozvláštnit nějakým tím kvílením...jak je chabrus na hrb...vobě pazoury levý, šeroslepej je.....atd.....:)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 10.12.2004 > Max Bubakoff> No, ale to je taky na denním pořádku, u těch se oceňuje fantazie...:o)))))))
<reagovat 
Unge (Občasný) - 16.12.2004 >

Taxe podivejte, vašnostové ! Hajka je autorka, ona to NAPSALA, ale nikoliv nutně PROŽILA, tak, jaxe mi zdá, že to prožíváte vy, čtenářové. Napsaný je to pěkně, ale tady je na místě jen diskuze o tom, jak je to NAPSANÝ a nikoliv o tom, CO SE DOOPRAVDY STALO (nebo nestalo, případně stát mohlo, či nemohlo, potažmo coby se bylo bývalo stalo). Já bych některý hajčiny pasáže dokázal vylepšit, ale neuměl bych zgruntu napsat celej příběh a zejména ho vymyslet. Kdybych na to byl sám, dopadlo by to mnohem hůř. Proto tomuhle literárnímu dílkovi dávám 5 bodů + déčko. Je to napsaný přinejmenším slušně a o to tu jde. Aspoň mně.


Body: 5
<reagovat 
Joe Black (Občasný) - 9.1.2005 > teda brrrr, ale sepsáno dobře, o tom žádná...
<reagovat 
Joe Black (Občasný) - 9.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
tau (Občasný) - 23.1.2005 > hmmm
Body: 5
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 21.6.2005 > Mohu potvrdit, že je to bohužel holá skutečnost.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 22.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter