Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NEODEŠELS
Autor: Aredhel (Občasný) - publikováno 13.12.2004 (16:15:18)


 Aredhel (Občasný) - 16.12.2004 > Emmet_RAY> Hm, díky vám za hloubkovou kritiku meho díla. Ale co si z toho mám vzít? "kýč s atmosférou, klasický fňuk napsaný celkem dobře, Paradaise Lost"...Jasně, je to trochu kýč, jenže moje pocity asi zkrátka jsou trochu kýčovitý, přece jenom je mi 18. Jestli chcete, příště vám napíšu o mých depresích, to bude jiný kafe... Možná jsem se špatně vyjádřila, ale ta báseń není o nějakém "klasickém fňuk", což je asi maximum emocí, které znáte...Jasně, máte právo vyjádřit svůj názor, ale já se už poučila, že publikovat tu svoji báseň vyjadřující můj zármutek je asi ta největší blbost, každý velký "umělec" si tu jen upevňuje své nad začátečníky nadřazené básnické ego...O čem to tady pak je? Díky, nechci. Cobainovi ale dekuju!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aredhel
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter