Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co tě může potkat (a zaručeně taky potká), pokud se náhodou dožiješ takzvaného pokročilého věku...
Autor: Unge (Občasný) - publikováno 16.12.2004 (15:20:38)

 

1. Budeš mít spoustu volného času, ale žádný nápad, co s ním.

 

2. Posadíš-li se někde v parku na lavičku, aby ses pokochal krásou přírody, určitě tam hned usneš.

 

3m. Budou se ti čím dál víc líbit buď mladé holky nebo zralé a sebevědomé ženy, ale uhánět tě budou jen staré báby.

 

3ž.  Budou se ti čím dál víc líbit buď mladí chlapci nebo zralí a sebevědomí muži, ale uhánět tě budou jen staří dědci.

 

4. Bůh Všemohoucí ti vezme síly, sexuální choutky ti však ponechá.

 

5. Začnou ti říkat pamětník právě v době, kdy začneš definitivně ztrácet paměť.

 

6. Budeš mít mnohem víc času na čtení, ale na konci stránky už nebudeš vědět, o co v ní šlo.

 

7. Budou ti říkat, jak krásně vypadáš, jakoby nevěděli, že máš taky doma zrcadlo a brýle.

 

8. Všechny boty tě budou buď tlačit, protože máš vodnatelnost nohou, nebo ti budou velké, protože máš osteoporózu.

 

9. Lžíci na obouvání budeš potřebovat nejméně metr dlouhou.

 

10. Čím budeš mít méně zubů, tím budeš kousavější (syndrom žlučovitých důchodců).

 

11. Ať ti v Domově důchodců uvaří cokoliv, dostaneš po tom pálení žáhy, zácpu nebo sračku.

 

12. Vlasů můžeš mít dostatek, ale na menší hlavu...

 

13. Do vany polezeš po hlavě, protože už neohneš hnáty.

 

14. Budeš mít nadmíru životních zkušeností, ale žádné posluchače.

 

15. Když si budeš chtít v trafice koupit denní tisk a upadne ti peněženka, budeš se při jejím "získávání" nejprve tvářit, že si oprašuješ kolena, pak lýtka a nakonec ti rupne v zádech, čímž tvé ohýbání skončí. Peněženku pak vztekle kopneš do kanálu. Máš v ní přitom skoro celý důchod, takže je svým způsobem stejně skoro prázdná.

 

16. Budeš čurat tak dlouho a tak často, že se skoro nebudeš mít čas napít (zdánlivé porušení zákona zachování objemu moči).

 

17. Budeš mít doma spoustu brýlí: na blízko, na dálku, na šířku, bifekální, trifokální, a pak ještě jedny - pomlácené, okousané a jen s jednou nožkou. Pouze na tyhle budeš aspoň trochu něco vidět...

 

18. Strávíš hodně času v posteli - nikoli však kvůli odpočinku či dokonce rozkoši, ale protože se nebudeš moci zvednout.

 

19. Až ti někdo přijde přát, aby ses dožil stovky, pošleš ho do p....e

 

20. Zkusíš-li si zazpívat nějakou oblíbenou píseň z mládí, ozvou se ti z hrdla zvuky značně připomínající krákání hladových vran, i když jsi dříve zpívat uměl.

 

21. Pokud ti od dřívějška zůstal nějaký majetek, budou se tě příbuzní nebo jejich advokáti sveřepě vyptávat, zda a jakoupak jsi napsal závěť a u koho jsi ji uložil.

 

22. Vyptávat se tě budou i příbuzní, o jejichž existenci jsi dosud neměl ani tušení.

 

23. Pokud máš umělý chrup, vyndávej ho z pusy jedině doma, jinak si už nevzpomeneš, kde jsi ho zanechal.

 

24. Pokud se v zimě probudíš v 6 hodin, nevíš, zda je šest ráno nebo šest večer. V obou případech je totiž tma. Dostaneš se tedy na úroveň nerozhodnutelných propozic a bez cizí pomoci se z fleku nehneš. Digi-hodiny se 24-hod. časomírou a s kalendářem jsou pro tebe Božím Požehnáním.

 

25. Pokud se v létě probudíš v 6 hodin, také nevíš, zda je šest ráno nebo šest večer. V obou případech je totiž bílý den. Máš-li však okna na východ a svítí do nich slunce, je šest ráno. Vrhá-li naopak tvůj dům viditelný stín, je šest večer. Jinak viz bod 24. Stejně tak, tetelej-li se na obloze mráčky.

 

26. V tramvaji nebo v autobuse už nebudeš muset pouštět nikoho sednout - pokud se ti do těchto dopravních prostředků vůbec podaří po těch hrozných schodech nastoupit.

 

27. Tramvaj nebo autobus se prudce rozjede právě v okamžiku, kdy se ničeho nedržíš, protože si musíš orazítkovat lístek v onom přiblblém strojku.

 

28. V televizi zpravidla nerozlišíš akční thrillery od reklam... v obou případech jde přece o totéž... o peníze ! Nepoznáš proto, kdy reklama skončila a opět pokračuje původní film - ledaže jsi ještě schopen zapamatovat si herce z filmu. Někdy však nepomůže ani tohle...  herci si totiž rádi přivydělávají nemalé částky hraním ve zmíněných reklamách.

 

29. Do multikin se raději nepokoušej proniknout - jsou projektována pro jinou generaci (i s cenami vstupenek). Třeba ten film budou časem dávat v televizi. Třeba se toho dokonce dožiješ. Já jsem taky viděl Titanic a Jurský park, ale bylo to na mě moc silné. Rozhodujících deset minut Titanicu jsem sledoval s vypnutým zvukem a když se v Jurském parku objevil Tyrannosaurus, tak jsem televizi raději vypnul. Některé filmy už NAŠI generaci ohrožují infarktem. A nejenom filmy...

 

30. Při přecházení vozovky po vyznačeném přechodu dávej bedlivý pozor, aby tě něco nepřejelo. Není ani tak důležité, zda pro chodce svítí zelená, jako spíš skutečnost, zda se náhodou k přechodu neřítí nějaké vozidlo, zejména policejní, poslanecké, senátorské, ministerské, prezidentské či jakýmkoliv jiným způsobem podezřelé.

 

31. Všechna vozidla opatřená majáčkem považuj za podezřelá a to i když majáček nebliká. Co když ho řidič jenom zapomněl zapnout ?

 

32. Při přecházení vozovky mimo vyznačený přechod zachovávej stejnou opatrnost. Většina nehod se sice stane na přechodech, ale čert ani auta nikdy nespí.

 

33. Jsi-li ještě schopen jezdit na kole, jezdi pomalu a především po chodníku. Je to mnohem bezpečnější, než po frekventované silnici. Zběsilým útokům rozvášněných chodců se braň s úsměvem idiota...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
cirrat (Občasný) - 16.12.2004 >
<reagovat 
Probuzená (Občasný) - 16.12.2004 > aha.. tech pár prvních řádků jsem někde už četla..
Body: 5
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 17.12.2004 > Probuzená> to uznávám...  asi 1/2 "pravidel" je převzatých. zbytek vyplynul ze všeobecného trápení národu českého, subspecies "důchodcovský" (nevim, esli je ta taxonomie ok.)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.12.2004 > většinu si obšleh
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter