Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Gruppen šlapání
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 21.12.2004 (11:20:27)

      Mysleli jste si, že je máte doma? Že kradou ponožky? Že schovávají dálkové ovládání od televize? Že pálí jídlo na sporáku? Že vám podráží nohy, když se podroušení vracíte nad ránem domů? Omyl! Trpaslíci si dávají dostaveníčko už pěknou řádku let jinde! Dali se na šlapání!

      A ne na jen tak nějaké šlapání. Věnují se šlapání skupinovému, tedy gruppen. Svoji pozornost věnují široké škále zákazníků. Od Němců přes Angličany až po Japonce. Ani našince nešetří. Dělají to každému bez rozdílu věku nebo pohlaví! Za těžko uvěřitelnou taxu šest až dvanáct korun! A někdy dokonce úplně zdarma!

      Se vznikem pražského metra se trpaslíci přesunuli do něj. A od té doby se nám snaží utrhnout ruce. Jak jinak bychom si vysvětlili nerovnoměrnou rychlost eskalátorů a madel na držení. Samotné schody jezdí o něco pomaleji než jejich sestřička madlo na držení. A to připadá na vrub trpaslíkům.

      Ti sestrojili několik mnohokol a rozmístili je pod eskalátory. Svá mnohokola připojili zespodu k madlům na držení a neustálým šlapáním je zrychlují. Lidé, kteří se řídí příkazem „Přidržujte se madel, nechoďte!“ přijdou o ruku.

      Před několika lety jsem se pokusil trpaslíky zastavit. Chytili jsme s kamarádem madlo u eskalátorů a vší silou trhli zpět. Schody se vzápětí se skřípěním zastavily. „Vyhráli jsme! Zachránili jsme ostatním ruce!“ radovali jsme se. Avšak trpaslíci mají své spolupracovníky i mezi lidmi, a tak jsme radši zvolili zběsilý úprk, než konfrontaci s vybíhajícími dozorci.

      Nenechme se mýlit, trpaslíci se neomezují jen na eskalátory. Skříply vás někdy dveře od metra? Ne? Mě tedy ano. A hned několikrát. Ale okamžitě mi bylo jasné, že za to řidič metra nemůže. Do systému se mu totiž „napíchli“ trpaslíci-programátoři a lisují každého počestného člověka jak se jim zlíbí.

      Krutost trpaslíků-programátorů nezná mezí. Neškodí jen lidem, nýbrž i zvířatům. Zvířátka si dokolečka vyprávějí příběh, který ukazuje trpasličí bezcitnost v nestrašnějším světle. Do soupravy nastupovala mladá dáma s malým psíkem na vodítku. Trpaslíci zavřeli dveře v tu chvíli, kdy dáma byla uvnitř a psík vně. Následně rozjeli soupravu.

      V poslední době byl zaznamenán ještě brutálnější případ trpasličí krutosti. Nejsem si jist, jestli bych měl tento případ popsat, protože slabší nátury by mohly dostat infarkt. Čtěte jenom na vlastní nebezpečí.

      V metru se začínají ztrácet ponožky!



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 21.12.2004 > marně hledám vtip, nadhled, spád, myšlenku.......tak se ptám ...... proč?
Body: 1
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 21.12.2004 > Max Bubakoff> taky nechápu proč to ti trpaslíci dělají, když to není vtipný ,-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter