Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.

Autor: čtenář (Občasný) - vloženo ..


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář afro - 23.12.2004 > Dočetl jsem, tudíž - zaujalo!
<reagovat 
atrej (Občasný) - 23.12.2004 > Hezký.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 23.12.2004 >

Je to docela dobré, ale nedávala bych tomu tak tragické konstatování, dějou se mnohem horší špatné věci, vyvěrající z toho, že něco je špatně.

Ty se nad vývěskou bavíš, což toho důchodce, pečujícího o ni s láskou, taky může ranit:-) Nevíš, jestli mu to rozbíjejí vandalové, kteří tu byli, jsou a budou, nebo nějaký bývalý vězeň z 50. let (i když těm se žije asi blbě taky) nebo soused, který s ním má nevyřízené účty nebo nějaký fanoušek vlády nebo...

A co, že jsou svátky míru a klidu, měli bychom se slušně k sobě a okolí chovat pořád, ne?

 

Nicméně napsané je to tak, že jsem též dočetla a popřemýšlela.


Body: 5
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 23.12.2004 > BlueSky> díky za reakci. díky za to, žes dočetla a popřemýšlela. nemyslím si, že láska je ta pravá pohnutka, která vede onoho člověka k publikaci takových přiblblých jedůvek, to za prvé. a že se bavím při čtení je jenom proto, že je (v mojí ulici) prostor i pro takové neškodné výlevy názorů. neberu obsah nijak na lehkou váhu, to ne, jen se snažím respektovat. jistě se dějí i horší špatné věci, máš pravdu, jenže tahle špatná věc je ta, o které vím (právě ta v mé ulici). Nevím, zda ji rozbil náhodný vandal nebo nepozorný cyklista hlavou, třeba (možné to je a je možné se tím třeba i chlácholit, ale dvakrát během asi měsíce?). ale byl-li v tom úmysl, tak mi nějak nejde zkousnout, že by to mohl být politický vězeň z 50. let (mimochodem tedy hodně hodně starý důchodce). byl-li to soused blb, nebo fanoušek vlády, jak nabízíš, pak to je PRÁVĚ to, o čem píšu. děkuju ještě jednou za přečtení. pěkný vánoce.
<reagovat 
Čtenář - 23.12.2004 > Pěkné čtení.
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 23.12.2004 > čtenář> Pěkné čtení.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 23.12.2004 > Je to strašně pomaličké. A nějak v tom ani nevidím ten fejeton.
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 23.12.2004 > g morr> a myšlenka se tě nedotkla? jesli ne, tak v pohodě. jestli je to nebo není fejeton, o to se nechci prát, nemám kvalifikaci, možná je to špatně nazvaný a zařazený, ale popravdě jsem to psal jen kvůli tý myšlence. jestli je to "pomaličké" (jak já pochopil - pomalé(?)) tak je to tím, že jsem pomalý člověk. zase je to krátké, tak se to doufám vyruší.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 23.12.2004 > farišta> 

já ti nevím... ta myšlenka je: nerozbíjejte vývěsky, chuligáni? a nešlapejte po trávníčku a sípejte ptáčkům. jinak nepřijde ježíšek a nepřinese vám uhlí?

 

jako jo, máš pravdu, taky byzme si mohli mejt častějc nohy, uši i krk. ale přesto mám pocit, že jsi na to použil příliš mnoho písmen. je tam tak zhruba sto nadbytečných procent.


<reagovat 
 farišta (Občasný) - 23.12.2004 > g morr> doufám, že jsme se jenom nepochopili, nejde vůbec o chuligány a dost jasně jsem to i napsal. ale asi jsme se vážně minuli, je to škoda, mrzí mě to. ale jestli to opravdu TAKHLE vidíš, pak je cokoliv, co ti teď píšu 100% zbytečný, měj pěkný vánoce.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 23.12.2004 > překvapil mě najiva.....u takového jazykového puristy.....:)
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 23.12.2004 > Max Bubakoff> nepřipadá ti najiva košér?
připadá ti farišta jako jazykový purista (ať to znamená cokoliv)?
:-))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.12.2004 > farišta> najiva mi přijde jako nějakej indiánskej brach pokuřující dýmku míru a popíjející ohnivou vodu....
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 23.12.2004 > Je to rozhodně zajímavé.
Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 23.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
MZF (Občasný) - 6.1.2005 > Myšlenka jistě dobrá, ale na fejeton to není. Spíš bych to viděl na glosu.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 14.5.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
jelen (Občasný) - 19.5.2005 >

Jen se přiznej, tu nástěnku děláš ty, komoušníku

Taky jsem viděl pár takovejch nástěnek napěchovanej naivníma tlachama a přemejšlel jsem, že by je měl někdo vymlátit, neb jsem rozum bral v době, kdy celej národ žil tím, že komouši jsou darebové a my jim nezakroutíme krkem, jen proto, že jsme lepší než oni, což je taky důvod, proč jsem to neudělal, nemluvě o tom, že nemám rád agresi, a jsem vychován v tom, že není správný ničit výsledky cizího úsilí. Ale nepopírám, že mě myšlenka na destrukci posedne, zvlášť když čtu ty neskonale nabubřelé a ublíženecké tlachy (rád čtu nástěnky a taky koukám do výloh), jako by si Ti parchanti vůbec nepřipouštěli všecku tu špínu, která za nima zůstala. Ačkoliv jsem tvrdej komunismus nezažil, tak mi příjdou hnusní. To možná není důvod ničit jim vývěsky. Nad fejetonem jsem se zamyslel a až se příště podivam na komoušnickou nástěnku s myšlenkou na ničení, jen proto abych ty hajzly nasral, tak se zastydím (jsme přece lepší než oni), ale myslim si stejně, že seš vedle jak ta jedle, podle mě to není exotickej výtvor umíněnýho raka poustevníčka, ale dost odpudivej relikt škaredý minulosti.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter