Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Markéta
Autor: meg (Občasný) - publikováno 30.12.2004 (10:59:20)
*portrét*


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 30.12.2004 >

Hezká holka a hezká kresba, odborně posoudit neumím


<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 30.12.2004 > Líbí se mi
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 30.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
meg (Občasný) - 30.12.2004 > Děkuji :)) kresleno podle fotky. Omlouvám se za ten malý náhled, nevěděla jsem jak ho mám vložit, aby šel rozbalit.
<reagovat 
vomi (Občasný) - 31.12.2004 >

Žijeme v moderní době. Dokonce i Hynais při kreslení opony národního divadla použil v několika detailech jako zdroj fotky. Můžu uvést více příkladů. Kreslit podle fotek není nic méně hodnotného než kreslit jen podle modelu. Je dobré mít možnost podle modelu dotáhnout posledních pár čar. To osobní styk s modelem nikdy nenahradí. Jen je nebezpečí, že každý kdo kreslí podle fotky se snaží jen překopírovat mechanicky fotku. Je třeba do kresby vložit vlastní já. Nebát se struktur čar, nesnažit se dosáhnout dokonalosti jemných přechodů fotografie jemným rozmazáváním stínů.... Nezapomenout na vlastní rukopis.

Díval jsem se na tvé předešlé „kresba 1 až 4“. Je vidět velký pokrok kupředu. V top žebříčku tvých příspěvků se mi nejvíce líbí „Svatba“ http://www.totem.cz/enda1.php?a=80389 a pak „lebka „ http://www.totem.cz/enda1.php?a=81061

Portétek „Markéta“ je na můj vkus moc „sladký“. Chtělo by to použít nějaký doplňující prvky z jmenovaných kreseb aby tvá kresba byla plnější.


Body: 5
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 31.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anaon (Občasný) - 30.12.2004 > nelibi se mi hlavne spodni cast obliceje, linie mi prijdou moc tvrde, hlavne ty okolo rtu. taky proporce oci jsou podivne, ale to se stane. celkove to pusobi malo plasticky, chtelo by to pouzit i tmavsi odstiny. nesmis se na tu tuzku bat pritlacit.
<reagovat 
 meg (Občasný) - 31.12.2004 > anaon> Dík za kritiku :) ...nevím v čem jsou ty oči podivné, zdají se mi v pořádku a s ostatním máš asi pravdu. Když už si myslím, že mi to jde, tak je tam zas něco špatně. Chtěla jsem vystihnout hlavně výraz a bála jsem se použít tmavší odstín abych to nezkazila.
<reagovat 
 anaon (Občasný) - 1.1.2005 > meg> proste mi pripada, ze ma kazde oko malinko jiny tvar. s tmavsim odstinem se nesmis bat, uvidis, ze to pak bude o dost lepsi :o) jinak to ale zas tak hrozny neni, ja ale mnohem radsi kritizuju nez chvalim :o)
<reagovat 
 meg (Občasný) - 3.1.2005 > anaon> Kritiku mám ráda, to je jasný. Beru ji jako kladnou věc. Uvědomím si tak chyby, které bych sama neviděla. Jako každého tady, mne zajímá názor ostatních :) Díky :o)
<reagovat 
Henny (Občasný) - 6.1.2005 > slušná prácička ... ja by som to takto nakresliť nedokázala .. :o)
Body: 5
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 14.1.2005 > meg - na prvni pohled je videt, ze je to fotka. A to dle me neni dobre. Ikdyz to tak je, melo by to pusobit zive. Nevim jestli ti tohle pomuze nemit strach z plnych cernych car, ale za zkousku nic nedas: vem si tu fotku jeste jednou, stetec min 1 cm siroky a naplocho s nim zkus vystihnout hlavni rysy. Detaily vynech. Uvidis co to udela.... :o) (a nezapomen to pak dat sem na srovnani:o))
<reagovat 
 meg (Občasný) - 15.1.2005 > zabicka> se štětcem mi to moc nejde a ještě k tomu s tak širokým. Chápu co tím myslíš, zkoušela jsem to již opravit měkčí tužkou, aby to bylo výraznější, ale s tím štětcem fakt nevím. Tento portrét už nemám, ale pokusím se takto opravit jeden z mých předchozích příspěvků a uvidíme :)  dělám stále stejnou chybu, takže už by mi to konečně mohlo jít :)  dík za radu pokusím se... :o))
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 17.1.2005 > meg> ja sem tez neverila, ze se neco s tak tlustym stetcem da namalovat- zvlast portret. Ale posledne jsme delali v atelieru pohybovky tj. kazdych 10 min jina poza a snaz se .. :o)) A aby toho nebylo malo, tak jeste ke vsemu takovym kopytem... Zkusim naskenovat a vystavit ukazku... nebude to nic moc vytvarne krasneho, ale snad pro ilustraci to bude stacit.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 15.6.2005 >

Tentokrát mám jiný názor. Mě se to líbí. Nenechte si namluvit, že kreslit podle fotky je špatně. Musí to ale být dobrá fotka. To umění, které tam oni dostanou dlouhýmn sezením modelu musí fotograf postihnout během několika minut. Nejlépe udělat 20 - 50 fotek a vybrat tu nejlepší. Ne vždy je ta možnost, ale rozhodně je snazší sehnat model na focení než na kreslení. Pokud jde o stínování rozmazáváním. Rukopis tam dostanu při dalším kole stínování, protože stínování se dělá v několika krocích postupně.

P.S. Máte ji naskenovanou ve větším rozlišení? Chtěl bych z ní udělat pohled a určitě by měla úspěch.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 meg (Občasný) - 17.6.2005 > fanýs> Děkuji za váš názor, fotka podle které jsem kreslila zrovna moc kvalitní tedy není. Je to autoportrét a myslím, že výraz jsem vystihla celkem dobře. Není to jednoduché kreslit sama sebe, bohužel žádný kurz ani školu na to nemám a o technikách kreslení toho zas tak moc nevím, takže zkouším co se dá :)) jsem ráda, že se Vám zrovna tato kresba líbí, nevím jak sem dodatečně vožit větší náhled, ale pokusím se Vám ho poslat :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter