Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kamarádská lekce..lenivého kocoura
Autor: co-oju (Občasný) - publikováno 31.12.2004 (15:29:07)


Poznámky k tomuto příspěvku
Henrietta (Občasný) - 1.1.2005 > ruka skvela, oblicej hezkej (trochu divne spuli pusu) ale vzhledem k tomu, ze vlasy vypadaji jako dredy myho kamarada, bych volila jine obleceni:o)
Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 2.1.2005 >

Vítám novou tvář na Totemu. V infu si nám nenapsala o sobě mnoho (nic). Mám radost, že alespoň vím že jsi žena.

 

Pěkná studie postavy. Líbí se mi tvá schopnost popsat strukturu vlasů - tak rozcuchanej nejsem ani po ránu. Osa očí se mi zdá mírně posunutá.

 


Body: 5
<reagovat 
co-oju (Občasný) - 2.1.2005 >

to je pravda..řekla bych, ze někdy jsem to už važně přehnala s těmi linkami, třeba ta linka u pusy..je už moc viditelná..a je pravda, že buď má blbě danej nos nebo pusu...

..ještě uvidím, jestli dodám víc osobě..ale jo..určitě to chce..taky jsem ráda, když vím, koho hodnotím..ale nejvíc se to dá rozpoznat s toho jaká je jeho práce..především (samozřejmě zvětšího počtu)


<reagovat 
anaon (Občasný) - 2.1.2005 > nejaky chybky by se tam nasly, hlavne v obliceji, ale nebudu do toho rejpat, celkovej vyraz je vybornej a vlasy jsou uzasny :o)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter