Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Noc romantikova z kolekce Lucie
Autor: Cid (Občasný) - publikováno 21.2.2005 (09:16:03), v časopise 28.2.2005
další ve sbírce>

Noc romantikova

 

Černá noci, temná noci,
mlhou bílou pláčeš ve vlasech,
kraj tichne ve tvé  moci,
pokoj dáváš ve svých snech.

 

Tmavou barvou líčíš světlo měsíce,
když lesními stezkami kráčí tma,
v houští kapradin čeká zlatá kytice,
a na struny hraje melancholie má.

 

Čas je posvěcen světlem svatojánků,
odleskem Ráje zní hudba svatostánků,
když mlčení odkládá hvězdný diadém.

 

Zlaté slzy pro mě hvězdy roní,
příslibem lásky čerstvý úsvit voní
a já naději hledám v srdci svém.



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 21.2.2005 >
Body: 3
<reagovat 
Ing. Výkundortík (Občasný) - 21.2.2005 > Když pominu, že je to konina hodná Martina Zborníka... tak mi minimálně není jasná dost brutální změna rytmu. Který je konečně kulhavý celou dobu.

Ale docela pěkný je když lesními stezkami kráčí tma / a na struny hraje melancholie má.
Body: 1
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 21.2.2005 > jejda.
<reagovat 
hrbol (Občasný) - 21.2.2005 > taková říkanka, která bohužel nic moc nezděluje.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 22.2.2005 >
Body: 2
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 1.3.2005 > ještě jednou jejda
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.2.2005 > Koukám, že mám Jirko příznivce i ve Tvých kriticích:-), aspoň na mne to zapůsobilo jako nádherný kousek jak od Hálka, dávám do časopisu...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 1.3.2005 > Martin> vole:o)))))))

to snad ne. doporučení chápu (kdo by nebyl polichocenej), ale časák??????
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 1.3.2005 > zkrveživ> ty vole, dík za echo  nasmál jsem se
Body: 1
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 1.3.2005 > Mi to divný nepřijde.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.3.2005 > Možná vám to přijde divný, i když jsem pod tím výběrem podepsán a sám, stále za ním stojím. Prostě názor je názor a ty verše se mi skutečně líbí. Mám spíše radost, že o nich takto diskutujete a posíláte si echa, kdybych byl autor, považoval bych to jako dost velkej úspěch.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 1.3.2005 > Martin> ok. já se jen podivil....
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 1.3.2005 > zkrveživ> Jen se div:-))), aspoň někdo reaguje:-)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 13.12.2006 > Hrozné. A hrozné, žes to vybral do časopisu.
<reagovat 
Cid (Občasný) - 13.12.2006 > Milá ztratilo. Do časopisu jsem toto dílko vybrat nemohl. V době jeho vložení jsem dávno nebyl redaktorem, nehledě k tomu, že vlastní dílko (to máš velmi ráda :))) )bych takto nikdy nepropagoval. Ale to je jedno. Asi je to fakt hrozné. Nebo není a taky dobře.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.12.2006 > To bylo na mne:-) Ať si kdo chce co chce říká, ať si mamka slzy utírá, stojím si za tím:-)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 13.12.2006 >

Ano, existují určité floskule, které předem varují. Tahle báseň je opravdu konina. Nebo taky přeslazená, křečovitá opičárna. O vložení do časopisu jsem samozřejmě polemizovala s Martinem, myslím, že takhle slabé věci tam nepatří. Samozřejmě je to vizitka Martinova vkusu. Druhá věc je, že mi to přijde nevkusný s tím entrée.  

 


Body: 1
<reagovat 
Cid (Občasný) - 14.12.2006 > Jen tak mimochodem ztratilo, měl u této koniny autor zájem o hlubší kritiku, nebo ji prostě někomu věnoval a Tobě se to prostě nelíbí? Ať je jaká chce a netvrdím, že je dobrá, zamyslet by se měl nejen autor, ale možná i nade vše fundovaný kritik. Martine děkuji za obhajobu. Mě se ta báseň líbí i dnes. Právě proto že se v ní o nic nesnažím, jen si tak vylévám srdce. Nebo si peču sladký dort. Pro úzký okruh přátel. Je zajímavé, jak takovéto pochutiny pak hodnotí lidé, které na ně valstně nikdo nepozval.


Jirka
<reagovat 
 Ing. Výkundortík (Občasný) - 9.2.2007 > Cid> Dej sem ten dort, nebo ti utrhnu minimálně nohu!!
<reagovat 
Cid (Občasný) - 19.2.2007 > Zmklni rakousko-uherský zjeve:))
<reagovat 
 Ing. Výkundortík (Občasný) - 17.5.2007 > Cid> No toto! Co do mě motáš monarchii?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter