Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj trest - moje smrt
Autor: Megizze (Občasný) - publikováno 22.2.2005 (17:22:20)
Ležím.
Ležím na malé, staré posteli. Zde jsem lehával každý den – každou noc. Ležím tu i teď. Zde mě má matka porodila a zde chci umřít.
Ležím.
Nemá to smysl. Život nemá smysl a proto jsem se rozhodl ho ukončit. Několik bílých prášků, které před pár minutami ležely na stole vedle mé postele, už jsou pryč. Kde? V mém těle.
Ležím.
Co jiného mohu dělat? Už nemám sílu vstát. Prášky začínají působit. Jen ležím, koukám do stropu a přemýšlím. Třeba jsem ještě mohl něco udělat. Možná jsem mohl změnit svůj jednotvárný život.
Rozmýšlím se.
Nechci umřít! Nechci! Snažím se vstát. Chci dostat prášky z mého těla, chci žít a změnit se. Pokouším se zvednout nohu. Leží jak přibitá. Už neovládám své tělo. Ale musím něco udělat, musím. Zkusím zakřičet. Z mého hrdla vyjde jen pár vzdychů, žádný výkřik.
Co se to děje? Kolem mě začíná být tma. Ale … vždyť je den, žádná noc. Moje tělo obklopuje šero. Za chvíli se stává z šera tma. Smrt se ke mně neúprosně přibližuje. Zavírá mi oči. V duši ale stále kříčím : „Chci žít, chci to vzít zpět!“ Smůla, beznaděj, smrt. Zasloužím si to. Chtěl jsem si vzít život, tady to mám. Už nemám sílu ani přemýšlet. Nevidím ani tmu, jednoduše nic. Můj trest – moje smrt.


Poznámky k tomuto příspěvku
celeste (Občasný) - 22.2.2005 > "chci dostat prasky ze SVEHO tela.. "
"kolem me zacina byt tma" mi nezni moc libozvucne, i kdyz se mozna jedna ciste jen o muj vlastni problem..zajima me, jak na to budou nahlizet jini.

co se tyka obsahu, nelze mu uprit vrcholnou dramaticnost, neco na tom je, ale dost casto se tam opakuji stejne vyrazy a celkove mi tam chybi neco extra, co by mohlo rozlisit toto dilo od ostatnich, temer stejnych pokusu.

uz by me jen zajimalo - trest za co??
<reagovat 
Lian (Občasný) - 23.2.2005 >

Kolem mě začíná být tma. Ale … vždyť je den, žádná noc. Moje tělo obklopuje šero. Za chvíli se stává z šera tma.

To je dost hrozný tak je tma, nebo není tma?? Poruč a udělám třeba tmu...

No nic. Když si tady pár věcí přečteš, uvidíš, že tohle a takhle to tady píše skoro každej, tudíž to není ani originální myšlenka, ani originální zpracování. Je to pořád dokola to samý.

Nicméně piš, bude to lepší


Body: 2
<reagovat 
minimax.cz (Občasný) - 25.2.2005 > libi!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter