Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Maruška
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 5.5.2001 (00:58:48)

 


Jsi silueta
Co znám nazpaměť
Přelom světla stínu
Jsi má odpověď

Jsi má touha
Moje vyznání
Myšlenka pouhá
Na další shledání

Otoč se ke mně
A budeš pro mě vším
Budeš mé slunce
A já tvůj stín

Když přijde večer
skryju tě tělem svým
Já vím jsi žhavá
Snad se nespálím

                                          

                                Madman

 

  Odkaz na předlohu



Poznámky k tomuto příspěvku
Gino Hašler (Občasný) - 5.5.2001 > Oboji se mi libi.
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 5.5.2001 > Super klucíí Máří Magdaléna nejmarijánkovatější bude mít radost :-)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Krispinka - 5.5.2001 > Jednoho smajlika...
A vis ty co? Mas talent, na to se neda odpovedet jinak nez chvalou!!
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 6.5.2001 > Některý detaily se mi nezdaj - levá dlaň, břicho, levý lýtko, pravý předloktí...
Body: 3
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 6.5.2001 > Báseň se mi líbí a kresba se mi zdá rovněž velmi podařená.
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 6.5.2001 > No něco si koukám na oridžinál musel TH(C) domyslet ;-)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 6.5.2001 > JiKO : No to máš pravdu :-)) Originál co tu mám je sice trošku světlejší,ale něco se domyslet muselo...hlavně to předloktí pravé ruky, protože to na originálu takhle vůbec není...ta levá dlaň byl taky porod a taky se nepodařila. Břicho je marjánčino:-)
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 6.5.2001 > thomas hudson: no promiň...ale takový špek nemám;-)))
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 6.5.2001 > a abych nezapomněla: klucííííí... jste zlatíčka:))) ho-ši dě-ku-ju!!!:))
<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 7.5.2001 > Už se nedivím, že fotka Marušky má v aktech tolik slušných kritik.
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 7.5.2001 > marjánko.. nemáš za co, stejně si to budeš muset odpracovat vlastním tělem, mám samozřejmě na mysli praní, vaření, žehlení....
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.5.2001 > ....uklízení :-)
<reagovat 
čtenář noname - 9.5.2001 > Kousni se do nosu.Je to náhodou moc hezký.
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 11.5.2001 > Tož mně sa to takéj líbí:))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2001 >
Body: 5
<reagovat 
antares (Občasný) - 3.6.2001 > Tělo je hezky plastický,ale ty vlasy, jako nějaká paruka, nepoznám odkud de světlo ale ta "vlna" před obličejem je moc světlá, výrazná a z celé té kresby vystupuje, což je podle mě zbytečný.Lámu si hlavu, jak pak je ta slečna postavená, přijde mi to jako kdyby celou svou postavu držela díky levé ruce (spíš levé ploutvy : )nad zemí.Pokud má tedy tu jogínskou pózu, tak bych chápal bílou linku od stehna dolů, ale jinak nevim co tam dělá.
<reagovat 
čtenář Dider - 1.7.2001 > No, v těch bocích je to docela plochý a ta noha jakbysmet a ty vlasy má ze slámy, nebo co??. Koukal jsem i po jiných tvých dílech a jen bych řekl, že jdeš docela do kýče...Jinak nic proti.
<reagovat 
Bernini (Občasný) - 11.8.2001 > Hm, neutekla ti někam anatomie nohy? Jinak ksichtík má docela dobrej...
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter