Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sanctum Tralfamador
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 5.5.2001 (03:32:14), v časopise 22.6.2001


Poznámky k tomuto příspěvku
R.Samildanach (Občasný) - 5.5.2001 > název: líbí *c)
obraz: super :c)
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 5.5.2001 > Tvoje obrazy musím hodnotit asi jako básně od Martina. Dělím je většinou jen na: líbí víc, líbí méně... Tenhle je zase dost skvělý (sci-fi)! Jednoduše řečeno - byla by to také výborná ilustrace k nějaké fantastické povídce, románu!!
Body: 5
<reagovat 
čtenář čumil - 6.5.2001 > přestaň prosím tě dělat věci které udělala před tebou už sposta jiných
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 6.5.2001 > Cumil - zajimavy postreh, muzes mi prosim te nekoho z te spousty co uz to udelala jmenovat, rad bych to videl.
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 6.5.2001 > Ahoj čumile!
Věnoval jsem Ti ve své sbírce jednu báseň, i když to možná ani nevíš. Jmenuje se Tasemnice.
<reagovat 
westfood (Občasný) - 7.6.2001 > Sanctum Tralfamador, co to je?
(svatý?

Z těch patvarú vylézaj bolestiví tváře a vzliky. Zdá se, že na mě vždy někdo jedním okem kouká, to k těm tvarům docházíš náhodou. Ne všechny sou tak bolestivé, občas nějaká struktura, prostě psychotické bloudění zraku po ploše, bez záchytného bodu (až na několik vyjímek). Ty barvy sou aliení, slizové, žlučovité(přestože zelené). Tak si představuji něco zkaženého, zakyslého. Občas mi připomíná něco zapomenutého, co se vyjeví a hned zmizí. To je asi výhoda neidentifikovatelných ploch, když divák reaguje na autora, dle sebe.
Možná že to vlastně nic neni a já se dívám na něco co nedokážu vidět.
Dlouho se na to nechci dívat, je to zelený psycho.
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 8.6.2001 > Tak to je emocemi přímo plné, nabité psychotickými vibracemi.
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 22.6.2001 > westfood: Tralfamador je planeta. Kdysi a kdesi. Nějak na ní, domů, nemůžu trefit zpátky. :c)))

čumil: jak to říct slušně? Ty jsi pako!
<reagovat 
kalinka (Občasný) - 23.6.2001 > Chci Vás, chci Vás a ještě jednou...Vás chci do Galerie U zlatého kohouta!:o)
Body: 5
<reagovat 
mcves (Občasný) - 24.6.2001 > a bych chtel neco videt(vetsi)
<reagovat 
liiloo (Občasný) - 28.6.2001 > tak tyhle barvy me primo hladi, takovou kombinaci mam moc rada a obraz ke me promlouva kazdym kouskem znovu a znovu...Gino chci se zeptat cim jste to kreslil a jestli je to nejaka zvlastni technika...opravdu moc povedene dilo, taky bych ho koupila :-)
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 28.6.2001 > liiloo - je to kombinace vodovych barev a pastelek. Jinak bohuzel(z me strany ale diky Bohu) se to uz prodalo. Diky za poznamku, vzdycky kdyz zjistim, ze se to libilo alespon jednomu cloveku, mam dobry pocit, ze to stalo zato to namalovat :-)

mcves - klikni na obrazek a uvidis to vetsi...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 15.7.2001 > ............... asi není co dodat .. nádherný!!!!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter