Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prsty
Autor: Adina (Občasný) - publikováno 9.3.2005 (11:36:49)

První prst plyne v nirvanu

a druhý kobře dělá dobře.

Ten třetí prosí o manu.

Hebrejsky. Čtvrtý v Koránu

dává si sodu bez vína.

( Korán je kavárna

 zapadlých čtvrtí.)

Pátý je patníkem počítání

léta

a meta

západního světa.

Ale ?

 

Šestý prst popírá existenci dlaně.



Poznámky k tomuto příspěvku
Oplatka (Občasný) - 9.3.2005 > Docela zabavne, hrani se slovy, proc ne. Jen "kavarna na zapadlych ctvrti" je nejaky nesmysl, ne?
Body: 3
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 9.3.2005 > Oplatka> Dobrá, tak tedy tu svou velkou filosofii deroucí se do mého zachřipkovaného mozku vysvětlím, ač to dělám nerada. Nemělo to bejt hraní s prsty. Prostě pět monoteistických náboženství a šestý prst, materialismus, tak nějak popírá to z čeho ta náboženství vychází. No a ten Korán, to je soukromá myšlenková asociace. Ten mi tak nějak evokoval Tunisko, kde ti lidé dělají všechno v poklidu, žádnej stres, ale na rozvojové úrovni. No kape mi na maják, vo tom nejni žádná :o))))))))))))
<reagovat 
emanuela (Občasný) - 9.3.2005 >
Body: 2
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 9.3.2005 > Líbí škoda že nemůžu poslat usměvavého smajlíka v Linuxu se mě nezobrazují
Body: 5
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 9.3.2005 > Ha! Tak to bych v tom tedy opravdu nehledala. Ale nejsi sama, kdo veci zasifruje tak, ze je nikdo neobjevi. Nicmene formulace "kavarna na zapadlych ctvrti" je proste spatne, to se na mne nezlob. "V zapadle ctvrti," ne, nebo "ze zapadlych ctvrti," kdyz tak.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.3.2005 > Oplatka> Ježííš, tam mělo bejt kavárna zapadlých čtvrtích, ne na zapadlých :o)))))))))))
<reagovat 
Lei (Občasný) - 9.3.2005 > Šmakote, a já myslel, že jsou to prsy:-)))

Jo jo, hraní se slovy...
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.3.2005 > Lei> Na co vy číňani hned nemyslíte, já tady hluboký filosofie ....... a ty mi k tomu cpeš nejdřív antikoncepci, potom prsa, no hrůůůza
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 10.3.2005 > Adina> No jo, Číňani už jsou takový:-)

Příště si dávej pozor na název;-))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.3.2005 > Lei> Příští báseň se bude jmenovat Podprstenka :o)))))))))
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 10.3.2005 > Adina> No, když jen takhle... :-)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.3.2005 > Lei> Vezmu kámu a sůtru a pudu vymejšlet názvy. Specoš pro tebe
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 10.3.2005 > Adina> Když já rozumím jen těm pár výrazům prostého lidu, já na nějaký ty tatra-jógy nejsem:-))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.3.2005 > Lei> Tak vezmu anatomii člověka. A specoš pro tebe to budu psát do závorky jazykem prostého asijského lidu :o)))))))))
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 10.3.2005 > Adina> To známe, tyhle pověry prostého českého lidu o prostém asijském jazyce: to bude samý ťing-ťong:-)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.3.2005 > Lei> Houby. Si pořídím ten velkej čínskej slovník od Ledy :o)) Ale...tam asi tydle výrazy nebudou. Tak holt budu muset navštívit vjetnamce ve strašnicích na tržnici :o))))))
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 10.3.2005 > Adina> ty tam vskutku nebudou, páč tam nejsou ani ty, co by ta měly (a mohly) bejt:-))

a vietnamecky neumíme:-)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 11.3.2005 >

Teda ta vaše diskuze mě fakt pobavila.

Ale k věci, obávám se, že bez toho doprovodného komentáře by mi taky nedošlo o co go.

Asi bych to brala jako svéráznou Vařila myšička kašičku.

Ale nápad je to suprovej, jen asi pro někoho důvtipnějšího, než jsem já.


Body: 4
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 12.3.2005 > Naty> Ale di ty :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter