Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce PROLOMIT VLNY z kolekce Cukrárna na E55 - samé lehčí kousky
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 11.4.2005 (06:27:44)

 

 

 

pivní samet a vnitřní flauš

tyhle kulisy

maloval Bulis

 

asi ti pohladím mléčné vaky

a podepíšu

žákovskou knížku

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
agovirin (Občasný) - 11.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.4.2005 > ..
<reagovat 
iky (Občasný) - 11.4.2005 > cukrárna na E55, to ještě jakžtakš, ale škola na E55 - žačka doběhne na vyučko a omlouvá se učitelce : to sperma na vlasech jsem nemohla umýt, nestihla bych zvonění !_:-)
<reagovat 
Barča (Občasný) - 11.4.2005 > Když to beru odlehčeně, jako volné asociace, letmé myšlenky, tak se mi líbí ty kontrasty - mléčné vaky a žákovská knížka, nakonec i ten superkontrast - Prolomit vlny ....
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 11.4.2005 > Já taky nejsem sexuolog,ani básník, docela se mi to líbí. Ale nějak mi tam chybí ještě jeden veršík. Nejspíš proto, že jsem prostě laik.
Body: 3
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 11.4.2005 > jop> No já nevim, Emmet a nezkušený? Jsem tu teda krátce, to je fakt, ale i za těch pár týdnů jsem si všimla, že je zkušený až až.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.4.2005 > ..
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 11.4.2005 > jop> To já zase nevim, ale pokud to chceš rozebírat z týhle stránky, tak obdoba E55 může být i u Emmetů ve městě. Ale pochybuju, že by to měl za potřebí.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 11.4.2005 > jop> Ach tak, no tak to pardon, to je jiná. Špatně jsem to pochopila, Emmete, tvé zkušenosti bych si nikdy netroufala hodnotit, soudila jsem jen podle poznámek(díkybohu ne u mě), kterými občas potěšíš nějakého autora(třeba ta_s_kosou) a z toho svůj úsudek vyvodila. Ono co je pro jednoho málo je zas pro druhého moc, no znáš to, každej jsme nějakej. V žádném případě to nebyl útok, to já nedělam a dělat nebudu. Ono to na tom netu vyzní asi jinak.
<reagovat 
Lei (Občasný) - 11.4.2005 > No, řeknu to asi takhle: chápu, že lidi maj rádi odlehčené básně a že na nich není nic špatného. Já ale vnímám poezii tak, že pokud má za něco stát, měla by být brána vážně, proto třeba nehodnotím hříčky a blbosti jen minimálně, ale ty jsou v rubrice miniatury - blbosti, a tím se situace mění. Kdybych měl psát něco, co není přelévání emocí (atd.) do lahviček (v Havlíčkovském smyslu), nic bych nepsal.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 11.4.2005 >  pivní samet a vnitří flauš - to se mi líbí.
<reagovat 
Kaddáfí (Občasný) - 13.4.2005 > Ne... Je to prázdné. Ani Islám, ani socialismus.
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.4.2005 >

:-))


<reagovat 
Přemet_SPRAY (Občasný) - 13.7.2005 >
Body: 1
<reagovat 
Mohamed_PRAY (Občasný) - 13.7.2005 >
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 2 3 4 5 6 7 (8)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter