Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chlípný taťka z kolekce Chlípný taťka
Autor: jakpro (Občasný) - publikováno 12.4.2005 (01:15:15)

Táta přijde z hospody

máma zase marodí.

Táta to má ale v merku

vždyť má ještě malou dcerku!

Vytáhne jí z peřinky

potom během vteřinky

narve jí ho do zadku

už je všechno v pořádku...



Poznámky k tomuto příspěvku
Kaddáfí (Občasný) - 13.4.2005 > Viděl jsem tady jeden podobný příspěvek nějakého nicku "cybernaut12" - prý ho zablokovali, a ten se dostal do koše dosti snadno.
Doporučil 
<reagovat 
Kaddáfí (Občasný) - 13.4.2005 > pardon, body.
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 13.4.2005 > nemazat
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 13.4.2005 > "Z hospody" a "marodi" se nerymuje!
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 13.4.2005 >

Myslela jsem si, že až tak hluboko neklesneš.

Po přečtení tvého fóra jsem o tobě měla lepší mínění a myslela jsem si, že ti vážně o něco jde.

Evidentně jsem se spletla.


<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 15.4.2005 > Naty> Mě právě zaujala ta možnost umístit dílo do koše,  chtěl jsem se pokusit napsat něco, co by se do koše hodit mohlo, tohle je pro mě veliká výzva, ale vůbec to není snadné, člověk sám má nějaké hranice, které musí při tom překračovat! :)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 13.4.2005 > je to vtipné a formálně docela funkční

žádost o hlubší kritiku beru ovšem jako další vtip :-)
Body: 4
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 15.4.2005 > Emmet_RAY> oparadoxně nemůžu být s tvým hodnocením spokojen, neboť mým cílem bylo dostat se do koše :)
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 14.4.2005 > Předem prosím autora, ať mi nevysvětluje, že je to legrace, pokud bude mít cukání, nejsem debil. Pro mě tohle sranda není, naopak "debilní básnička za jeden bod" nebo jak se to fňukací fórum jmenovalo. Ne formou, ale obsahem je to hnus.
Body: 2
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.4.2005 > Tanzdebil> nechceš ten "hnus" trochu rozvést?
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 15.4.2005 > Emmet_RAY> Přijde mi, že to nemá moc cenu, ten text je lehce provokační plácnutí velkého autora jakpro. Myslím, že se blíží nějaké geniální odhalení, jako "tohle napsal v šestnácti Karel Hynek Mácha, haha, blbouni" nebo tak něco. Takovýhle demonstrace mě nebaví... Na znásilňování dětí nevidím nic vtipnýho. Neber to jako moralizování, ale je to věc pocitu. Odděluju drsnou srandu z něčeho, co se všech týká (smrt) nebo týkat může (chudoba atp.), která mi nevadí a na druhé straně z něčeho, co se týká určité skupiny lidí a ne nás, což beru jako ubohost a do jisté míry hnus. Jako nemám rád nechutné vtipy z války třeba na Balkáně nebo hladovění v Somálsku... A nevím, jak přesně to autor myslel (asi nijak, ani z výsměchu ho neobviňuju), ale používá arzenál, který není zrovna košer. Nikomu nic nekážu, pokud autor nemá hysterický záchvat ze dvou bodů, pak o nic nejde.
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 15.4.2005 > Tanzdebil> Tentokrát se neblíží geniální odhalení, mou snahou bylo napsad dílo, které by bylo možné vyhodit do koše a maximálně lze odhalit hranici, po jejíž překročení by to bylo možné. ani já neschvaluji znásilňování dcerek, ale po domítnutí vyhodit do koše můj předchozí příspěvek jsem byl nucen přitvrdit, do koše může být vhozen pouze přísvěvek, který překračuje hranice vkusu!
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.4.2005 > Tanzdebil> já to vidím jinak, ale rozhodně díky za vysvětlení



<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 15.4.2005 > jakpro> Právě, je to demonstrace. Přijde mi to celkem trapný. Nevím co tím sleduješ a myslím, že to nikho moc nezajímá. Třeba fórum "Proč se tu básně vyhazují do koše"? Ne, teď už rejpu zbytečně a ztrácím čas. Zdar
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.4.2005 > jakpro> neboj.. jednou to určitě dokážeš :-)
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 15.4.2005 > Tanzdebil> Právě to nalézt, kde je ta hranice, která odděluje díla přijatelná od děl nepřijatelných patřících do koše, je pro mě velkým a zajímavým úkolem, a nevidím na tom nic špatného, koneckonců, dokud dílo neskončí v koši, je patrně všeobecně přijatelné a ty s tím těžko něco uděláš :)
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 15.4.2005 > jakpro> Víš a já mám právě pocit, že na sebe docela hloupě strháváš pozornost a jenom to zakrýváš tímhle velkoslovným patosem. Do koše jde to, co přijde moc děsný redakci. Já to nesleduju a je mi úplně jedno, co tam patnácti (nebo kolika) člená redakce vyřadí. Nevím, proč to zajímá tebe, ale posluš si...
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 17.4.2005 > Tanzdebil> 

Příspěvky do koše skutečne vhazuje redakce, a ač mě většinou její názor nezajímá příliš, v tomto případě redakce vhozením díla do koše chrání před jeho zhoubným vlivem všechny ty krásné, nezkažené, ušlechtilé mladé lidi, kteří by si ho nedopatřením mohli přečíst a mě zajímá, nakolik tuto roli plní, koneckonců by tak reakce měla činit i na nátlak většiny ostatních...

Mimochodem, zapoměl jsem tě pochválit za to tvrzení v úvodu, že tanzdebil není žádný debil, to bylo dobré :)


<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 17.4.2005 > jakpro> Jistě, že mě napadlo, že se o můj nick/použité slovo otřeš. Můj nick je nevážný a vycházející z písně. Svoje slova nemám potřebu uprovovat, abych se zabezpečil před žvásty duchapných kecalů. Jinak tvoje charakteristika Totemu je směšná. Jestli se tu chceš stavět do role toho, co pravdu dí a je za to většinou odsuzován, pak si užívej... Když už jsme u těch narážek, já zase beru jako dobrej vtip, že jsi ty před časem nazval fórum o lit. vědě pseudointelektuálními žvásty. Po pročtení tvých několika děsivě dlouhých, nudných a dokonale Katovních (nebo Sítovních) fór a reakcí bych to skoro bral jako legraci záměrnou:-)
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 17.4.2005 > Tanzdebil> Začínám mít pocit, že jsi příliš vztahovačný, užití slova debil v souvislosti s tvým nickem jsem bral jako dobrý vtip, což jsem ocenil. Proč jsem nazval průběh jednoho fóra intelektuální masturbací jsem tenkrát řádně vysvětlil. co znamenají moje fóra a příspěvky, o tom bychom mohli i diskutovat, ale navrhuju pro to jiný ring, než hodnocení básně Chlípný taťka :-)
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 17.4.2005 > jakpro> Vztahovačný trochu jsem a špatně jsem tu poznámku pochopil. Jinak ta fóra bych ani neřešil.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 23.3.2008 > Doufám, že nemáš dceru...
<reagovat 
Levity (Občasný) - 20.5.2008 > Nechutný
Body: 1
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 17.7.2008 > Levity> Máš pravdu, je to nechutné. Ale člověk musí vědět, co je nechutné
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter