Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mansarda
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 13.4.2005 (06:26:05)

Mozolnatý mamlas Milan Malát meravo maká. Mátožně míchá maltu míchačkou. Masivní mládežnice Máchalová máčí míchačku mokvající maltou. Melancholická mumie Mařka mistrně manipuluje mankem. Maskuje možný malér.

Máselnatá Moskvanka Mátoha Mátohovna (mentální mlhovina) manifestuje mateřskoškolní maturitu: „My máme mámu. Máma má maso. My máme mísu. Mísa má maso. Máme masopůst.“

„Mlč, masožravko !“ mumlá mongoloidní menševik Mátoha Mátohovič Maslenko. Mandolína melodicky mrouká Milý můj...

Máchalová masíruje mozek Malátovi: „Milane, miluj mě, můj marcipánový mazlíčku !“ Mocně motivována muchluje migrenózního Maláta.

 

Mrákotný magistrátní měřič Mýval marně měří manipulaci materiálem. Mučivé mlčení. Mohovití morousi malomyslně  manévrují. Měli mít moderní mansardu. Mroukajíce momentálně mrtvolně mrznou. Marnost - mansarda má měsíční manko. Mešká. Mocné mrazy musejí minout.

 

Metodický motivátor mizerných monologů, mluvčí magistrátu Milouš, megalomansky mektá míchanici mrzutých motivů. Miloušova makovice mezitím mrzne. Má malou myslivnu, magistrátní miláček Milouš. Mozková masturbace ?

 

Mapovač Myšátko má močopudnou mánii. Mohutně močí Maslenkovovy manžety. Mistrovsky minul Máchalovou. Malátně míchá minerálku. Mlsá majonézu. Musí moc močit. Má misku.

 

Mrazy mizí. Mírně mrholí. Modravý Měsíc mlhavě mžourá mračny. Malát manuálně montuje mezistěnu mansardy. Magistrátní měšťáci musejí mrzce mastit. Mamonem magnetizovaní malíři malují mansardu mandlovými maskoty (mizerné mazanice). Musejí maximálně makat.

Mluvčí Magistrátu (Mlátička Milouš) malomyslně mlčí. Milosrdná masáž Miloušova moc malého mozku.

 

Meta ! Minuta míru ! Monumentální motýlokvětá modelka Mrákotová (morální mršina) má mimořádnou možnost mansardu mýt. Mile mamoní marihuanu, mistrně mečíc. Minulý měsíc menstruovavší modelka miluje mánii marjánkového mámení.

Místo mizerné masturbace muchluje mlsná Mrákotová Mlátičku Milouše. Morální mrskání.

 

Matní monstrózní mudrci Magistrátu memorují mlhavá melodramata.

Masopustní maškaráda medailí ministrů manifestuje mimořádnou moc mamonu.

Městem mží mlhavý mezičas malomocenství muzeálních Mikulášů.

Měnlivá míchanice milionářských mozků mlátí mrtvou morálku.

Myšáci Mickymausové miliskují mladičké myšičky.

Mračna much mřou.



Poznámky k tomuto příspěvku
Rony Rubinek (Občasný) - 13.4.2005 > Je to dobrý a muselo to dát spoustu práce. Ale pobavilo, mě se to líbilo, přečtu si i další.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 13.4.2005 > :-)
Body: 5
<reagovat 
fff (Občasný) - 13.4.2005 > a nedá a nedá a nedá!
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter