Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 18.6.
Milan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nirvána
Autor: temnota (Občasný) - publikováno 17.5.2001 (21:26:56)


romann (Občasný) - 21.5.2001 > nirvana je takova, jaka je. Ja zazil v meditaci jen trochu nizsi cast, koukni na mou 18.medit. v mystice, ale Milos ano, dávám to ted i do mystiky:V Chrámu Boha
Pocítil jsem Dokonalost a Lásku Boha. Božský svět je královstvím Harmonie, Dokonalosti a láskyplné Tvořivosti, jenž nezná mezí, ani konce. Zážitek Božského je úchvatný, ta jemná dokonalá vibrace, jež naplňuje celé vědomí, vytváří všude klid a harmonii.
V meditaci jsem vstoupil do chrámu, Těla Boha, postavy kolem na mě vyslaly široké proudy energií a v nich se mé tělo proměnilo v jeden takový proud. Mé vědomí bylo tím proudem, který se vláčně točil, vlnil, zamotával tancem do sebe a pak opět vytryskl vzhůru. Sršela zněj zlatá záře.
Zkoušel jsem zlehka otevřít oči, vše bylo do modra, jako bych se nacházel v hlubinách oceánu a jen tiše dýchal, abych nenarušil jeho posvátný a naplňující klid, jenž pronikal vším. Mé vědomí se rozšířilo za hranice těla. Ztrácel se rozdíl, jestli se vnímám ve svém těle, či jsem kdekoliv v okolí. Všude jsem cítil božskou Přítomnost, která sebou nesla i pocit stálého Naplnění z nevýslovné Dokonalosti a Krásy.

Velká nirvána
Velikost nirvanické dimenze je ohromující a úžasná. Dech Jejího harmonického a dokonalého Tvoření rozbíjí představy ega o světě na malé kousíčky. Tvoří s lehkostí a pohodou, Jejím tělem a zároveň myslí je svět, který formuje celý naráz jako obrovský oblak. To je Její šat, ale nahlédnout do Jejího těla je ještě více šokující a úchvatné. Krása je tam vyjádřena dokonalostí a provázaností všeho v jeden božský Celek, jenž je podobný svou strukturou a funkcí lidskému mozku. Jednotlivé buňky božského vědomí se rozvětvují do nesčetných vláken. Vzruchy probíhají ve velkých vlnách a vytváření z jednotlivých tónů - nastavení buněk vznešenou hudbu, Tvorbu Boha. V každém okamžiku vytváří neuvěřitelně složitý obrazec božského Vědomí, v něm je zobrazena neustále se nově formující tvář celého světa do těch nejmenších možných detailů. Buňky božského Vědomí jsou dokonale srovnané do zvláštní mřížky, každá má propojení se všemi ostatními a svůj mikrosvět podobný celku. Dalším pohledem na svět Boha jsou donekonečna se zvětšující a do sebe zasazené kruhy archetypů.
Tajemství Boha
Bůh je neuvěřitelně Dokonalý ve všech směrech a stále nás má čím udivovat. Vše je dokonale propojeno, jednotlivé dimenze pozvolna přecházejí jedna v druhou, ta v další a další... Každá přitom nabízí úplně jiný svět, čím jste výš, tím více se vám naskýtá stejně dokonalých a sjednocujících pohledů na Realitu Tváře Boha. Je neuvěřitelně krásné a úžasné prožívat vnitřní sféry Boha, vlastně Nás Samé v nekonečných hlubinách Duše.
Celé Stvoření je jako kapka dopadající na klidnou hladinu vesmírného oceánu BOHA. Nic Stvořeného není odloučeno od Jeho Nesmírné Dokonalosti, kterou sám v celé šíři prožívá, protknut jako zlatá nit do do hlouby i vědomí Všeho. Nese se každým fotonem ve vesmíru, vlna zjemňující se záře je symbolem Jeho Samotného, jenž vystupuje z Dokonalosti neprojevu. Naráz prostupuje do všech konfigurací Sama Sebe, do všech vědomí a světů.


ABSOLUTNO
Absolutno je ztělesněním Nekonečna, Věčnosti a Všesměrové Dokonalosti. Vše v Něm začíná i končí. Je jádrem prožívání Všeho. Ostatní vědomí, vesmíry a hierarchie s lidmi, bohy, božstvy a Bohem jsou jen symboly a různě dokonalé projevy Jeho samotného, jež k Němu směřují. Z bezbřehého věčného Chaosu se neustále vynořují a zase mizí spirály fraktálů, rozkvétající struktury vědomí, jež jsou odrazy Dokonalého, neuchopitelného a Věčného vědomí Absolutna. To prožívá Sebe díky nekonečnu dokonalých obrazů v nekonečně vesmírech ve všech svých podobách i projevech.
Vše je totéž. Stvoření je živoucí zahradou Absolutna, ve které se do nekonečna opakuje Hra Zrození individuálního vědomí jako kombinaci kořenových archetypů, postupné odkrývání jeho Dokonalosti a Smrt, jež je Návratem, Splynutím s Věčnou Dokonalostí nekonečné dimenze Absolutna a zánikem individuálního vědomí. Jedinou skutečností je Jeho Dokonalost Sama, všechna ostatní vědomí jsou jen Její myšlené obrazy spojů na částečkách Věčného Chaosu, jež je opakem Dokonalosti, kde je vše roztříštěno a rozbito do nejmenších částeček bez vlastního vědomí. Absolutno neustále tvoří odrazy Sebe, bez nichž by jako prázdná mysl bylo pohlceno všudypřítomným Chaosem. Chaos je Hmotou - Tělem Boha a potencionální - nevyčerpatelná, všude se projevující Dokonalost je jeho Duchem - Myslí. Jsou ještě další sféry, jež tvoří Absolutno a jeho zákonitosti, ale nejsou potřehnutelné jinak, než Absolutnem samotným. Jsou to Jeho části, stojí jedna za druhou až do nekonečna.

Krása Boha
Nirvanická dimenze je úchvatná. Tvoří celý vesmír z vln Zdroje, kterým je silná Všemohoucí Osmička. Tvoří každý okamžik i ten nejnepatrnější detail Stvoření s největší Pečlivostí, Moudrostí a Láskou.
Sedmička je hlavním mozkem vesmíru. Tvoří ho od shora dolů, neboť základem Stvoření je Bůh. Je nad celým světem jako Vznešený a Krásný Orel nad kulatou Zemí. Nic Jí neunikne, neboť je Vším propletena jako nervová soustava naším tělem. Stále více uchvacuje a okouzluje její Neuvěřitelná Lehkost a Dokonalost, se kterou se v celém vesmíru vznáší jako tančící víla nad jezerem. Sedmá dimenze bere Vše jak Je, realita Jí nezpůsobuje bolest. Proniká Vším s Láskou, jež je Sama.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter