Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Výsledky mystického channelingu
Autor: romann (Občasný) - publikováno 19.5.2001 (00:57:00), v časopise 19.5.2001
Miloš (5 let channelingu, 2,5 roku meditací) napsal:
Je to o prožívání. Vsechno vic vnimam jako výuku, stare ego se nemuze moc prosazovat, kdyz neco dela, tak je nad nim jine vedomi, ktere to pozoruje a vnima co se uvnitr deje. Dolni se snazi obcas neco vymyslet, ale vrchni reaguje obsahlejsimi pocity, ktere nejsou vzdy konkretni, nekdy jen vedou, jak je treba. Místo myšlenky může nečekaně naskočit i symbol, popř. symbolicky děj, který není hned jasný, ale přesně vyjadřuje situaci nebo budoucnost. A virtualno? Temer staly Pocit vířeni uvnitr sebe, dava klid, pohodu a nadhled, nikam nespecha, jen prohlubuje prozivani a vnimani. Velke smireni se zivotem jaky je, protoze takovy byt z podstaty musi. Vnitřni proud se obcas rozebehne do slozitych vizi fraktalů nebo prolinajicich se pocitu v neohranicenem prostoru. Objevuji se silnejsi zachvevy Božské energie, které me i vic odosobnuji a meni vedomi v čistý prožitek.

Pavel (2,5 roku channelingu, 2 roky meditací) napsal:
Po další, zcela ezoterické meditaci, jsem chtěl přepisovat poznámky a najednou se mi rozšířilo vědomi, ponor az 58 procent, které mi vydrželo až do večera. Po probuzení opět naskočilo. Ani jsem nemohl nic sepisovat, jenom jsem vnímal božské. Pár postřehů a nedokonalých popisů:
- je to stav bez myšlenek, jakoby za nimi, čisté Bytí, samo jsoucí bez jakéhokoliv úsilí, prostě JSEM a to je vše, ale totálně...
- jsem hlubokým oceánem BYTÍ a jakékoliv vnější vlivy (myšlenky, emoce, slova) vnímám jako svědek, jako vlněni tohoto oceánu, pak se vše zase uklidňuje... hladina je klidná a čistá....
- nejsem už tělem, ale Vědomím
- není oddělení, není kam jít, je jenom Jednota...
- už nedělám, ale je děláno...
- BDĚLÉ BDĚNÍ

Pohybuji se už několik dní kolem padesáti procent ponoru, je to hranice, jejímž překročením je to pravé... Nové Vědomí, BYTÍ... Nyní si mám uvědomovat co Ho podporuje a co mu brání a podle toho se přizpůsobovat. Být otevřenou nádobou a s trpělivostí, pokorou, odevzdaností a pozorností čekat na BOŽÍ VĚDOMÍ až se staneme Jedním. Když jsem nad padesát, je vše takové čisté, průzračné, jasné... Jednota, kde ego je někde v povzdálí. Když ponor poklesne pod 50%, uvědomím si oddělení od BOHA, ale samotná touha se vrátit je vlastně také překážkou. Návrat je možný jen úplnou pozorností a odevzdaností bez chtění a přemýšlení.


Pozn.: oba jsou na konci šesté etapy mystického channelingu - odevzdání se. Čeká je poslední etapa- božské schopnosti vnímání a jednání.
Ponor je intenzita pocitu blízkosti Boha, je to Slunce v duši. Oba se pohybují kolem 50%, tj. někdy je v nich víc božského než lidského. V meditaci mají ponor ještě daleko hlubší.
Statický ponor se jim již změnil na dynamický, jež je věčným vířivým tancem Boha. Ten také prochází mnoha úrovněmi, nové abstraktní proudy archetypů božské Jinakosti ve vizích a pocitech vždy znovu trochu destabilizují než si člověk zvykne. Je pak ve stálé, ale zeslabené meditaci. Do vědomí mu vstupují božské pocity jako svaté obrazy podobně jako v meditacích. Vize tunelů, obrovských mandal a kruhů vířících archetypů mají hlavní účel transformaci částí vědomí a současně jeho celkové rozšíření.



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 19.5.2001 > Uz to tu omilame do kola...

a nad na 60 .........................:-)
Body: 5
<reagovat 
Buick (Občasný) - 20.5.2001 > Mám takovou hloupou otázku a vůbec to nemyslím ironicky: A jste vůbec schopní normálně pracovat a žít, když jste furt u Boha?
<reagovat 
romann (Občasný) - 21.5.2001 > BUICK - ano, všichni pracujeme, hlavně u počítače, jen 3 si museli vzít pár měsíců volno, je to moc silné.
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 23.5.2001 > opakovani opakovani...
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.5.2001 > DODATEK-Problémy však mají. Největším je dořešit nedostatky ve vědomí, neodhalené a neočištěné rysy osobnosti. Dále nepřijetí božské Jinakosti některými částmi individuality. Rovněž transformace částí, která je nejen energeticky náročná, ani vždy příjemná. Je to never ending story.
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 24.5.2001 > vzdyt jsou stejne vsichni porad na kasi...
porad se objevuje nove a nove ...normalka ne zivot...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter