Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SPANILOST PRVNÍHO SLŮVKA z kolekce Mrtví by neměli vstávat z hrobů
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 29.4.2005 > Ech, smutné. Ale dobré.
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 29.4.2005 > fungus2> 

Trochu jo. Měla jsem blbou náladu, ale už je to fajn. Dík.


<reagovat 
krtek (Občasný) - 30.4.2005 > Do hloubky neumím, výšek se bojím.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 30.4.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pošvatka (Občasný) - 30.4.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 30.4.2005 > Ty jo, zíram! Díky moc vám všem.
<reagovat 
johny45 (Občasný) - 30.4.2005 > Pekne, velmi pekne a smutne. Velmi sa mi to pacilo.
Mam pocit, ze je to trosku ine... super.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.4.2005 > johny45> Je to příběh očima čtrnáctileté dívky, je to tak psané záměrně. Někteří si myslí, že je to zpověď tak na vysvětlenou: Není. Nevidim duchy ani přízraky, teda zatim. Moji rodiče i bratr jsou skvělí milující lidé a pocházim z láskyplného prostředí. Vždycky jim to říkam za temných nocí, když bledk ozáří jejich tváře nad mou postelí. Jo a neni mi 14, ale 25, fakt.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.4.2005 > johny45> Je to příběh očima čtrnáctileté dívky, je to tak psané záměrně. Někteří si myslí, že je to zpověď tak na vysvětlenou: Není. Nevidim duchy ani přízraky, teda zatim. Moji rodiče i bratr jsou skvělí milující lidé a pocházim z láskyplného prostředí. Vždycky jim to říkam za temných nocí, když blesk ozáří jejich tváře nad mou postelí. Jo a neni mi 14, ale 25, fakt.
<reagovat 
fff (Občasný) - 30.4.2005 > tadyty lidi, kerý neuměj udělat Ů..... bych střílel:o))))

shift + klávesa nad tabulátorem:o)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.4.2005 > zkrveživ> Tak se tak nečil, já za to nemůžu, že sem tele a tebe by z toho střílení moh trefit šlak a to by byla škoda. Honem to radši zpravim, ať nám tu neumíraj talentovaní básníci.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.4.2005 > Rony Rubinek> já se nečílim, já jenom radim:o)))
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.4.2005 > zkrveživ> Já taky ne, ono to vypadá přes ten internet jinak. Já sem se docela zasmála, jak jsem blbá. Ale už si to zapamatuju, slibuju.
<reagovat 
celej on (Občasný) - 2.5.2005 > Kdybych dokázal hvízdat po webu, zahvízdal bych takový to "Moc pěkné!" co se vypouští z úst, když kolem projde fakt krásná holka:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.5.2005 > dondedog> Dík, to je lichotivý. Na mě hvízdaj jenom dělníci, který občas potkam na ulici, ale to se taky počítá, že jo?
<reagovat 
Valin (Občasný) - 3.5.2005 > Tohle je fakt moc povedeny. Az mi z toho beha mraz po zadech.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.5.2005 > Valin> Děkuju ti, nemusí, je to jen iluze, nic víc. Až začnu vidět postavy u postele, volám Dobřany.
<reagovat 
tat (Občasný) - 3.5.2005 >
kalné lůno špinavé ulice..J_:-)

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 3.5.2005 > Ajaj! Dík. Později na to mrknu.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 4.5.2005 > Podle mě to určitě na čistou pětku není. Spíš tak 3-4. Jednak mi vadí hrubky - a tay jich máš dost. A především - někdy mám pocit, jako bys psala pořád totéž dokola, je tam vždycky trochu hrůzy, trochu sladkobolné romantiky. Lepšíš se stylisticky, ale tohle je od začátku odhadnutelné a nuda.
Body: 3
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 4.5.2005 > Ztratila> Jasně, díky. Hrubky zpravim, téma změnim.
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 5.5.2005 > Rony Rubinek> Mno - já nevím, jestli jde jen o nějaký to hlavní téma. Všímám si třeba jen, že máš dost často nějaký malý křehký polodětský dívenky, který někdo (otec, klienti) připravuje o jejich nevinnost. Taková až kýčovitá láska k matce... ty příběhy jsou vždycky jiný, ale pořád podle stejnýho mustru, se stejnými proprietami. Ale stylisticky se lepšíš, to jo.)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 5.5.2005 > Ztratila> Jo, souhlas. Mě se tak strašně dobře píše. Ne, že bych s tim měla zkušenost, mam to doma v pohodě, ale možná je tím, že mam malou dcerku a promítam do toho v´šechen svůj strach. Ta nová je snad trochu jiná. Je to fakt, je třeba se posunout jinam. Zkusim to vzít z jiný strany, potřebuju se vypsat a naučit se, proto si vážim toho, žes mě na to upozornila. Jinak bych ztvrdla na místě. polodětský dívenky jsou tam taky asi proto, že sama se necítim dost zralá na to, psát zkušenější postavy. Ale měla bych, je to fakt. Vim, že od matky to zní divně, ale pořád se ve mě ještě přou ty dvě strany osobnosti. Mládí versus dospělost. Je to pak takový definitivní-dospět. pro mě to znamená ztratit iluze. Ale odhalila jsi mě, máš recht.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 5.5.2005 > Ztratila> Ještě mě napadá, co říká můj táta: Nakopnout tě můžu, ale letět už musíš sama. To je fakt.
<reagovat 
zirael (Občasný) - 5.5.2005 > lepšíš se
Body: 4
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 5.5.2005 > zirael> To mě překvapilo. Myslela jsem, žes mě odepsala hned po tý první, kde jsi mimochodem měla pravdu. Byla to hovadina a blbě napsaná. Děkuju, to mě potěšilo. Snažim se, ale pořád v tom ještě plavu.
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 7.5.2005 > Stlučenou už máš dobře,tak ještě zpravedlnost.
Vobčas ti tam něco najdu, ne že bych byl češtinář,
ale je mi blbé, aby se takové maličkosti objevovaly
pod příspěvkem. Dá se ti to sdělit jiným způsobem?
Já su počítačový impotent!
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.5.2005 > prymytyf> Můžeš to písnout mailem.Fakt zpravedlnost? Ty jo, já sem ...
<reagovat 
 prymytyf (Občasný) - 7.5.2005 > Rony Rubinek> Ako sa to robí?
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.5.2005 > prymytyf> Najdeš si pod mou ikonou Napsat autorovi a klikneš, nebo klikni na tu obálku vpravo nahoře, to je mail, sjeď trochu dolu a napiš kolonky komu a pod to text. Jestlis tam ještě nebyl, najdeš tam mail ode mně už asi měsíc starej. Tož tak.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 15.5.2005 >
Body: 4
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 16.5.2005 > Emmet_RAY> Dík
<reagovat 
TessDarkfire (Občasný) - 30.9.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 2.10.2005 > R.e.s.a...> Děkuju, koukam, že mam věrnou čtenářku a to mě těší:-)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 2.10.2005 > Rony Rubinek> No dá se to tak říct...Mě se strašně moc ty tvoje příběhy líbí...Tak je čtu a taky si některé ukládám.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 2.10.2005 > R.e.s.a...> To mě moc těší. Jsou to krátké příběhy, nerozvinuté, pro internetovou četbu. Když si tak čtu hororové povídky v knížkách, okamžitě vidím ty nedostatky. Proto porád prodlužuju a snažim se rozvinout příběh a něčím ho okořenit. Charakterovými rysy, místy, sexem...:-)))
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 3.10.2005 > Rony Rubinek> 

A děláš to tak skvěle...Myslím že nebudu jediná komu se to taky tak líbí.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter