Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 6.6.
Norbert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bezdomovci
Autor: manillea (Občasný) - publikováno 3.5.2005 (00:08:06)


Rony Rubinek (Občasný) - 4.5.2005 > Na jednu stranu je to fakt, ale nejsi objektivní.Oni jsou totiž tací, kterým ten život vyhovuje. I kdybys jim dala teplou stravu, práci, byt, stejně se vrátí zpátky k svému potulnému životu, protože je jim v něm dobře. Neříkam všichni, ale ti, kteří jsou v opravdu tíživé situaci, mohou navštívit azylové domy, kde jim alespoň na čas pomohou. Tam se můžou umít, najíst a vyprat si. Jistě, jejich kapacita je omezená, ale jsou tu sociálky, které sice neplatí moc a na ubytování v Praze to nestačí, ale aspoň nějaký peníze jim dají. Pochybuju, že by si kupovali chleba. zajdou si na polívku a pár paňáků, a tak to jde každý den. Žijí na okraji společnosti, protože chtějí. Ale jsou vyjímky, samozřejmě. Já bych se v té situaci obrátila na úřady, pokud bych neměla rodinu ani přátele. Určitě bych taky žebrala, co jinýho by mi zbylo, ale neříkej mi, že neseženou žádnou práci. Byť hodně podřadnou. Zásadně jsem proti násilí. To, že je mlátí a kopou do nich je daný vývojem naší společnosti, která jde k ledu. Výchovou a ztrátou smyslu pro cit, pro lásku k druhým. Nevim, co je horší, jestli být bezdomovec, nebo být jako ti z dětských gangů. A tak jim občas koupim jídlo, ale prachy nedávam, protože vim, že by je ocenili mnohem víc. Takže proč podporovat jejich alkoholismus? Dejme jim najíst, proč ne. Deku, čisté prádlo, ruka mi neupadne, dávam. Práci? U sebe doma ani náhodou, o to ať se postarají jiní, já je neznam a nevim, co od nich čekat. Podle mě to chce lepší zákony, víc azylových domů, vstřícnost úřadů. Ale ruku na srdce, využijou to? 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rony Rubinek
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter