Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Až bude velká, bude grafičkou
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 3.5.2005 (10:28:21), v časopise 29.8.2005









po kliku další dvě barevné variace






Poznámky k tomuto příspěvku
gongey (Občasný) - 3.5.2005 >

nojono, to víš, že jo :o )))

skoro se mi chce říct, že by se mi to líbilo plovoucí v bílém prostoru stránky :o )


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.5.2005 > gongey> zkousela jsem, nevypadalo zle, kdyby grafika nebyla zprava useknuta a taky pak nevidis hranice te grafiky samotne, coz mi casto nesedi u prispevku jinych. diky.
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 3.5.2005 > Mishka> .o )
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 3.5.2005 > výborný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.5.2005 > pořezaná_sluncem> od madam, co tak krásně kreslí těší moc. díky.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 3.5.2005 > Mishka> já díky.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.5.2005 > Ta první barva je podle mne nejlepsi, jinak, to jsi na te fotce ty?:-)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.5.2005 > Martin> :) díky. jj, já :)
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 3.5.2005 > Skvělé, taky by se mi líbil takový wallpaper .)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.5.2005 > výtvarnice> je to děláno v rozlišení 1600x1200, přesně na formát wallpaperů, takže jakou velikost a barvu Ti a kam mám poslat? ;-) 1280x960? 1024x768? 800x600? :)
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 3.5.2005 > Mishka> Jsi hodná:) Moje dcery by se asi divily koho to mám na compu :) Fakt se mi to líbí... čípak to je dítko?:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.5.2005 > výtvarnice> to jsem já :))
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 3.5.2005 > Mishka> Ahááá :) opravdu dobrý :)
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 3.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 3.5.2005 > FAJN
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.5.2005 > S.P.> díky. hele, kam Ti zmizeli všechny Tvé starší výtvory??
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 3.5.2005 > Mishka> ZNÁŠ TO JAK OBČAS MAČKÁŠ PAPÍRY A HÁZÍŠ JE DO KOŠE? :O)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.5.2005 > S.P.> ano, třídím, tak je házím do krabice s nápisem Papír. ;)
ale na Totemu mě mazání autorovy minulosti vždy mrzí až vadí. něco tady odžil, stvořil, lidé reagovali a najednou pryč s tím?! taky nejsem na nějaká psaní i fotky zde vystavená hrdá, ale jednou jsem je tady prezentovala, tak si za tím stojím. toť můj názor, ale holt asi někteří potřebují začínat od čistého stolu a je to jejich věc.
tak ale tvoř, ať se mám pod Tvým jménem na co koukat! :)
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 3.5.2005 > Mishka> JMÉNO MĚNIT FAKT NEHODLÁM. A BRZO TO TADY ZASYPU NOVÝMI PŘÍSPĚVKY, PŘESTÁVÁM BÝT WORKOHOLIKEM A UŽ NEHODLÁM V PRÁCI TRÁVIT TOLIK ČASU CO DŘÍV, TAKŽE HO VÍCE ZBYDE NA FOCENÍ. A PŘÍSPĚVKY JSEM SI I S REAKCEMI PŘED SMÁZNUTÍM ULOŽIL, ALE NIKOMU TO NEŘÍKEJ. ,O)
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 3.5.2005 > Dobře udělaný...ta lehce žlutá se mi líbí asi nejvíc
Body: 5
<reagovat 
klon (Občasný) - 3.5.2005 > mě zas tadle první
Body: 5
<reagovat 
ooooo (Občasný) - 3.5.2005 >
      
     

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rambonaut (Občasný) - 3.5.2005 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 3.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 3.5.2005 > Moc pěkný, těžko říct, ale asi nejvíc mě bere ta první, je taková cool - teda chladná:) Ale stejně už se těšim na Tvoje klasické fotky - dočkám se?;)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.5.2005 > BulvaR> :) jó, tobě jde o nějaké ty aktíky, có?! ;) zklamu Tě, bohužel teď mám tvořivou jiným směrem... :)
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 3.5.2005 > Mishka> to ani neé, na aktíky máme trochu odlišné názory (já jsem přece jen ta komerční krysa:)), ale spíš něco jako ta Tvá poslední madona.... víš, i muži mají občas své dny:)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.5.2005 > BulvaR> :) jó ták, tak to asi jó. z té sady toho mám pořád ještě hodně a minulý týden jsem chystala kprezentování, i když přímo taťka s prckem už se asi na Totemu neobjeví... díky
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 3.5.2005 > Hm... docela zajimavy
Libi se mi to barevne i kompozicne, ale trochu mi tam vadi ty podivny fleky na levy tvari, prijde mi to tam trochu zbytecny.
Ale mas super cepici, ja nosila podobny :-)
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 4.5.2005 > velmi pěkné, nejvíc líbí ta první!
Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 5.5.2005 >

hezké...překvapilo mně ,že tě hned všichni nepoznali


Body: 5
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 5.5.2005 > čest myško,

koukám, koukám, koukám v knihkupectví po tvém artu, nevyšlo ti už něco, já bych si to koupil a každý večer u alba usínal ;)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.5.2005 > Tony Sawer> ty lichotníku jeden! :) u nás takovéhle věci dle mého nemají šanci se zaplatit. kdysi mi někdo nabízel, že mi vydá kalendář, kde ke každému měsící bude jedna má básnička a k ní stylová grafika. nějak to pak uslo. něco takového by snad šanci mělo, ale jinak to moc nevidím..
až se staneš majitelem vydavatelství, ozvi se! :) Díky!
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 6.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 20.7.2006 > Moc se mi líbí horní žlutá verze
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.7.2006 > Nikkarin> dekuji Ti! :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter