Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Parramón
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 23.5.2001 (00:39:11)


Poznámky k tomuto příspěvku
1983 (Občasný) - 15.6.2005 >
Body: 3
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 23.5.2001 > anglicá červeň a pruská modř? Kdybys něřekl, že je to přesně podle učebnice dal bych Ti za jedna. Ale...
Body: 3
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.5.2001 > myslím, že by se to docela dobře vyjímalo na stěně....:) výhrady mám jen k větvím stromu, ty mi připadají slabší...
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2001 > No samile poslechl jsem tvé rady.....ale to že je to podle učebnice říct musím...to víš mám něco jako svědomí:-) a když si něco oprásknu tak si to musím taky vypít :-)
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 23.5.2001 > Mě se to líbí celkově. Souhlasím s Marjánkou, dobře by se to vyjímalo na stěně (možná i ve větším provedení).
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.5.2001 > jo... ve větším provedení se to vyjímá ještě líp;-)
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 24.5.2001 > Za jedna pane!

(i přes tu disproporci délky stínu komínu a střechy)
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 24.5.2001 > Jsi na dobre ceste. Jenom ta obloha, mas tam smouhy, protoze ses vracel kdyz uz uschla. Musis ji udelat, dokud je to mokre. Kazdopadne gratuluji:-) PS.Ztmav ta okenka v komine:-)
Body: 5
<reagovat 
čtenář adammo - 24.5.2001 > tohle neni akvarel,ale kresba stetcem
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 24.5.2001 > andre a addamo: Podle toho co je napsáno v úvodu by vám dojít, tedy pokud vám na to inteligence stačí, že se Thomas ten aquarel teprve učí. Je tedy logické, že nebude dosahovat kvality jakýchkoli mistrů. Nebo vy se narodili s pravítky a tužkami v ruce?
<reagovat 
stín (Občasný) - 24.5.2001 > Když si uvědomím, jak "dlouho" maluješ :)) - tak bych dala 3x
Body: 5
<reagovat 
Vyskocilova Jana (Občasný) - 24.5.2001 > Je to vážně moc pěkný!
A to já tomu vůbec nerozumím :-)))
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.5.2001 >
Body: 3
<reagovat 
centaur (Občasný) - 24.5.2001 > Uf.
Jinak akvarely jsou hodně, hodně těžký. Co já znám ukázkové akvarely, tak mi připadají více vodovější, ale tady není co řešit. Smekám, i když je podle návodu.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.5.2001 > Připomněl jsi mi Tome jednu dobrodružnou knížku z dětství, myslím "Na lovu šelem". Byla ilustrovaná podobným způsobem.:)
Body: 5
<reagovat 
adammo (Občasný) - 25.5.2001 > takovy mily zatisicko a lov selem???????uff
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.5.2001 > :)bylo to o lovcích pum...jistě že takové domy do dobrodružné knihy nedají, ale stylem kreslení to bylo kreslené přesně takto...nevím, jak bych se odborně k tomu vyjádřil, malíř Adammo nejsem a do malování vůbec nevidím:)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 26.5.2001 > Jsem zmatenej, Martine - ta knížka, to byl návod, jak se stát lovcem šelem?? Jako ten Thomasovo návod, jak kreslit?
<reagovat 
adammo (Občasný) - 27.5.2001 > ja myslim,ze takovy domy mozna jo,ale jenom ne takovym "stylem"
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.5.2001 > Co máte všichni s tím lovem šelem?:))) Vždyť je to naprosto nepodstatné,byla to normální dobrodružná knížka, toť všeco:)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.6.2001 > jo gino to máš recht
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.6.2001 > jo andré to máš recht
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.6.2001 > Velmi dobře = chvalitebně ty kujóne :-))))
Tu knížku ti klidně půjčím, nemá cenu abys za ni vuyhazoval prach protože je nanic.......na něco jo, ale za ty prachy prostě nestojí....
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 11.6.2001 > Líbí. Líbí.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 18.6.2001 > andre : :-)
<reagovat 
kalinka (Občasný) - 23.6.2001 > Fakt první pokus?!:O)
Body: 3
<reagovat 
Bernini (Občasný) - 11.8.2001 > No, když pominu ty stíny (světlo ti šlo ze dvou stran?? Podívej se na stín pod střechou a za komínem, nějaký divn, ne?)tak je to s bídou za 3.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter