Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
JEREMY
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 12.5.2005 (11:36:54), v časopise 14.10.2005







undefined











undefined





Jeremy mi včera poslal svůj autoportrét (k nahlédnutí),

kdybych se na něm někdy měla chuť graficky vyřádit.

A já se na to vrhla hned. ;)








Poznámky k tomuto příspěvku
S.P. (Občasný) - 12.5.2005 > A PAK POŠLETE HOLCE SVOU FOTKU... :O)
PRVNÍ PRO MĚ LEPŠÍ.
Body: 5
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 12.5.2005 > obe pekne - sikovna si
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > zabicka> dekuji Ti, rudá žabičko ;)
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 12.5.2005 > ta s tou červenou tomu dává grády, každopádně se to k jeho pracem hodí, skvělá grafika ostatně jako vždycky ale tohle je ještě navíc moje oblíbená parketa :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 12.5.2005 > Udělala jsi z něj Zoombie, působivé ...
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > výtvarnice> nevím jestli zombie, ale "bubákům" z jeho obrázků se to blížit samozřejmě mělo ;) díky
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 12.5.2005 > no a kde je Jeremyho reakce? ;) obě jsou good, ale obě nějak jinak
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Tony Sawer> Jeremy teď někde prchl, před chvíli byl online. Už ale viděl mezifázi, kde měl i velké skleněné oko, které VŠE a VŠECHNO pozorovalo ;), ale tohle asi dnes už před svým úprek nestihl.
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 12.5.2005 > Mishka> no, myslím, že v blízké době ti spousta chlapců pošle svou fotku - včetně mě ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Tony Sawer> :)) toho jsem se bála! :) jeremy byl jednak první, fotka byla dostatečně temná a hlavně z jeho tvorbou jsem byla jasně nasměrována. ač jsem ho nikdy neviděla, bylo jasné, že na mém portrétu se hodně ztotožní ze svými démony. ;)

ale možná časem udělám sérii portrétů mých oblíbených autorů na Totemu.

dělám to v rozumné velikosti, takže i tisknou se z toho dá, tak až bude mít JEDNOU Totem svou kamennou redakci, páč bude proslaven a sponzoři se pohrnou ;), pověsíme tam na zeď několik xichtů by Mishka. ;)))

<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 12.5.2005 > Mishka> no, bála ses právem, to bych měl začít na něčem zase makat, abych se mezi tvé oblíbené autory vetřel  kolik mě to bude stát?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Tony Sawer> hodně práce ;))) (viz. "to bych měl začít...")
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 12.5.2005 > výborný!!!!!! jak už jsem Ti psal, jsi klasa, dám si to do obejváku  mezi to moje peklo DÍKY
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > jeremy> :) mám to v daleko lepší kvalitě. zašlu. kterej? raději oba? ;) všechny své výtvory věšíš doma sám sobě? není to škoda?! něco by se vyjímalo i v cizích pokojích. třeba u mě! ;)) uděláme někdy výměnný obchod? ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > jeremy> teď koukám na Tvou ikonku, barevně ladí s tou první mou verzí.. Mistr ladí s Mistrem ;)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 12.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 12.5.2005 > Dost mi to připomíná fotku z přebalu Long Hard Way Out of Hell od Marilyn Manson, ale to asi není záěr že?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Fredy_Brown> hned jsem si ten cover našla, je moc pěknej, lepší a úplně jinde než toto. tohle je "špinavá temná" grafika, marilyn je v podstatě "čistá lehká" grafika, odmyslíš-li jeho zjev. ale chápu, že Ti to něčím evokuje - stejně světlý mírně sklopený obličej, oči zvednutý + nějaké svislé čáry přes obličej.
díky za tip, uložím marilyna do archivu. :)
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 12.5.2005 > Mishka> Temnější grafiku má třeba ana albech Holy Wood nebo Antichrist Superstar(vřele doporučuju).
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Fredy_Brown> jj, ty znam. i kdyz u eMPeTrojek ty obaly clovek tak casto nezahledne. ;) nejvic se mi ale stejne asi libi obal k Mechanical Animals. kdyz jsem tak pred 8mi lety videla MM prvne na predavani MTV v krasnem korzetu a uchylnyma cockama, byla to laska na prvni pohled! ;) zatim co ostatni mi pratele divaci byli pohorseni a zhnuseni, ja byla nadsena. :))
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 12.5.2005 > Mishka> Mechanical Animals miluju, bylo to vlastně první CD co jsem si od něj koupil. Btw tu čočku mám v oku :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Fredy_Brown> nekecej?! fakt nosíš běžně tu bílou čočku? tak to budeš taky slušný úchylek a ty já ráda! ;) provokovat se musí, co? ;) kolik ti je, můžu-li se optat? ;) taky jsem byla pěkné kvítko, tak se zajímám. :)
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 12.5.2005 > Mishka> Dřívě zcela běžně,chodil jsem dost namalovanej a tak, ale poslední dobou mě to nějak pustilo (když poznáš Nine Inch Nails MM hodíš skoro do koše). Jsem mladej -18....btw ty děláš v Brně? Zítra jedu na The Prodigy, tak byses mi třeba mohla jako pěkné kvítko předvést osobně :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Fredy_Brown> NIN samozřejmě znám velmi dobře a poslouchám. MM jsem si nepustila hodně dlouho. Prodigy jsem milovala, na samostatný koncert bych šla, ale... (V Brně jsem žila 4 roky, 6 let jsem v Praze)
Ten věk jsem Ti odhadovala, já se právě po té dvacítce zklidnila (teď mi je 28). Ale v pubertě to byl samý piercing, dredy, těžký boty... :)
Byla jsem takový ten "hodný rebel", co se dobře učí, chodí domů včas a nenadopovaný, ale rád provokuje zjevem i názorama. Ale člověk se začal sklidňovat, potřeba zvýraznit se a provokovat opadla. Piercingy šly téměř skoro všechny pryč, oblečky se staly usedlejšími...
Taky Tě to přejde. ;)
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 12.5.2005 > Mishka> Spíš už tak nějak přešlo...respektive ty věci kolem zevnějšku, nějak nepotřebuju už vypadat jako bubu :-) Já jsem spíš takovej ten nehodnej rebel, domů si chodím jak chci, učím se jenom co chci a tak :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Fredy_Brown> :) já po matuře odešla z domova do Brna, takže se ze mě stal naprosto svobodný člověk, co si mohl dělat co chce a to mě asi zklidnilo a pomohlo dospět. postarat se poprvé v životě komplet sám o sebe nebyla sranda tehdy ani teď. :)
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 12.5.2005 > Jojo hlavně by mi fakt vadilo prát si hadry :-D
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 12.5.2005 > první je dobrý...vzhled opršelého vápence...

nelíbí písmo...a taky že je celý obrázek ve stylu obalu na VHS nějakým thrillerem o psycho-zabijákovi-géniovi
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 12.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 12.5.2005 > oba řekli . A tak to já ti pošlu taky svůj obrázek a ty mi vytvoříš tvůj obrázek? a to všechno zadarmo ? ( říkal Matuška v tom pohadkopříběhu)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > buryzon> Jeremy to neměl "na zakázku" a samozřejmě "to všechno zadarmo" (i když mě prý čeká neplánovaná odměna v podobě jeho dílka ;)). Nebyla to prosba ani nátlak. Poslal, zkusil.. kdybych prý chtěla někdy použít jeho portrét do mých grafik či tak něco. No a já to nepoužila jako nerozpoznatelný podklad do mých grafik, ale jako základ portrétu tohoho umělce. ;)
Byla to malá výzva a chtěla jsem udělat radost jemu i sobě.
<reagovat 
gongey (Občasný) - 13.5.2005 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 12.5.2005 > Ten druhej s cervenou se mi libi vic, je to cistci a udernejsi...
Opet pekna grafika a asi v tom vic byt nema, tak davam 5.... :-)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Zuzzz> no "víc"?! je to Jeremyho portrét. Jeho výtvory asi z Totemu znáš. Levé bílé oko je částečně z jeho posledního "zelenáče", šlic přes oko byl nutný, vždyť Čarodějův učeň je zdá se jeho nejoblíbenější film. ;) Neznám ho osobně, ale podle jeho Tvorby jsem si ho krapet upravila. ;)
dík
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 12.5.2005 > Mishka> Jasne, ja vim, je to vystizny, je to asi jen nejakej muj problem s poc. grafikou. Mam totiz posledni dobou pocit, ze vetsina takovyhle veci je nejak odlidstena, bez niterne osobni vypovedi, je to vsechno takovy chladny... proste ve srovnani treba s Nikovymi kresbami nebo Kadovymi malbami mi to prijde o neco ochuzeny...
Tim, ze tam neni nejaka uvolnena linka nebo tah vytvoreny lidskou rukou, je to proste dost studeny a casto to vlastne nevypovida temer nic o tvurci a jeho pocitech, casto je to jen hezky, tak to aspon vnimam ja.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Zuzzz> já vím, už jsme to několikrát řešily. ve většině s Tebou souhlasím. Nik i Káda jsou pro mě "páni umělci" a ostatní "kreslíři" vedle nich můžou taky vypadat jako looseři, co kreslí něco, co vypadá odlidštěně a nevypovídá tolik o autorovi, byť je to rukou na papíře/plátnu.
No, zrovna u mě bych řekla, že moje grafiky velmi odpovídají mým pocitům (až třeba na Trvalé následky, ale to jsou vyjímky). Zvlášť, když všechno tohle je volná grafika, kterou tvořit nemusím, jen mám přetlaky a když tvořím grafiky jako Jeho, Fucker, Bolíš... tak proto, že je to přesně o tom, jak mi je. ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 12.5.2005 > Mishka> Hm... vim jak to myslis. Asi to z toho neumim vycist (treba "Bolis" mi prislo jako dobra maska :-), a proto mi to pak prijde "jen" jako dobra grafika. Mam asi trochu jinej zpusob vyjadrovani...
Docela by me zajimalo, jak to maji ostatni, jestli to rozlusti a hodnoti to i po strance obsahovy, nebo je dostane uz samo dokonale esteticke pusobeni :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Zuzzz> já osobně to mám různě. někdy něco vidím a pro oko je to paráda od prvního okamžiku. pak hledám něco více, ale někdy/často nenajdu a oku to stačí jako "hezký obrázek". jindy zase něco tak graficky dokonale odvedeno není, ale zase to má dobrou myšlenku.
samozřejmě je ideál skloubit obojí - dobře zachytit nějakou myšlenku či náladu, ale toho je jako šafránu a já se kvůli tomu nehroutím. si pak člověk ty třešničky na dortu lépe vychutná. :)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 13.5.2005 > Mishka> Hm... ja jsem asi prilis narocna, chci od vseho maximum, takze mi "hezká" grafika lahodící mému oku vetšinou nestačí. Musím tam být něco víc... at uz to je cokoliv.
To je taky asi duvod proc grafiky moc nedelam, i ty moje mi totiz vetsinou prijdou sice pekny, ale prazdny.
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 13.5.2005 > pekne - prvni kousek se mi libi prece jenom vic
Body: 5
<reagovat 
ich (Občasný) - 13.5.2005 > Já mam pocit, že sou opravdu dobrý oba, možná i oba dohromady. Je to fakt dost výstižný co se týče jeho tvorby a asi i postoje, nevim, připadá mi to podle jeho obrázků, který sou mimochodem fakt vostrý. Ale nevim, jak je to výstižný co se týče zjevu. Ale to je fuk. Prostě smekám dojem mám stejnej, jako u jeho obrázků a tak to asi má bejt ne?

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.5.2005 > mamirka> děkuju, dobrá vílo. ;)
real Jeremy je k vidění na http://www.mishka.cz/totem/jeremy-puvodnifoto.jpg , kam ostatně ukazuje i link z textu pod touto mou grafikou.
můžeš porovnat. ;)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 14.5.2005 > Mishka> jasně, ve skutečnosti sem blonďatá, takže je třeba mě kapánek nakopnout :-), fotku jsem teda úspěšně našla. Vystihla jsi to teda i co se toho zjevu týče.Vypadá fakt zle.Myslim, že jsi vypíchla ty hlavní rysy. Nepochlebuju ti moc? :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.5.2005 > mamirka> ;) milá lichotnice, mé ego je díky Tobě příjemně nažráno, občas to podrbání potřebuje, ale bere to vše s rezervou a tam, kde je pracovně drbáno je v soukromém životě zase skopáváno na zem, takže je snad v rovnováze. ;)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 14.5.2005 > Mishka> no, sem ráda, že můžu podrbat to tvoje ego alespoň z týhle strany, tak ať se daří líp, abyses mohla plně soustředit na tvorbu :-)
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 15.5.2005 > povedená práce a k jeremymu mi to sedí (ta jeho nová ikonka je taky moc pěkná, pravda!) - oba vás mám mezi těmi "nej" tady, takže společná věc je ++ !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.5.2005 > AdaMM> děkuju za poklonu oběma ;) koukam, že už jsi dlouho nic neprezentoval, kdy se mužeme těšit? ;)
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 18.5.2005 > koukám že jsem sem nedal to D, co by si to zasloužilo, tak to napravím
<reagovat 
zirael (Občasný) - 18.5.2005 > moc dobrý - obě
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 19.5.2005 > Zelenožlutá mu sluší daleko líp!!! :) Tohle grafický vidění a vnímání lidí mě okouzluje... !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter