Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
I ARABSKÉ PRINCEZNY MAJÍ KAMENNÁ SRDCE z kolekce ŠARLATOVÉ POHÁDKY
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 18.5.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
wopi (Občasný) - 18.5.2005 > Pěkná pohádka. Taková veselá a optimistická.
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 18.5.2005 > wopi> Také jsem si říkala že není nad to zvednout čtenáři náladu. A děkuju.
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 18.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 18.5.2005 > prymytyf> Děkuju pěkně velectěný pane.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.5.2005 > nachomýtla ;o)
a nějaké ty čárečky... ;o)

já pohádky zrovna moc nemusím, ale fakt se mi líbí tvůj styl - vypravěčka, to tedy jsi! :o)
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 18.5.2005 > Kelly> Dík moc. Já věděla, že se něco najde. Věty jsou dlouhý, složitý, strašně mě baví takhle ukecaně psát, ale je to náročné. Opravdu jsem se snažila s gramatikou, ale neuhlídala jsem. Opět. Opravím co jde, ale řekla bych, že mam před sebou dlouhou štreku.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.5.2005 > Rony Rubinek> ty dlouhý souvětí jsou náhodou parádní :o)
já ti napovím, ať to nemáš tak těžký, jo? ;o)

"Mávla hůlkou nad šesterem zarudlých očních víček, na jejichž ztvrdlé, kropenaté kůži se proplétaly pavoučí sítě masivních žil a pevněji sevřela studenou rukojeť zdobenou karmínovým opaskem rubínů a drahokamů." chybí čárka po "žil"

"A jak špitala tajnou kletbu, slova se drtila o hroty křídových zubů, vázla za nimi, jako za neproniknutelnou barikádou a místo očekávané satisfakce, místo pocitu úlevy a znovu nabyté svobody, se dostavil proud překvapivých slz všetečných k jejímu postavení a odporující před chvílí tolik kýženému záměru." nemá být čárka před "jako za naproniknutelnou..."
a "proud překvapivých slz všetečných k jejímu postavení" trochu nechápu tu vazbičku, proč by slzy měly být všetečné k postavení? nejsou třeba náhodou netečné? :o)
a když tam máš proud překvapivých... a odporující..., mělo by být asi raději "odporujících" :o)

"Pak spěšně sbalila to největší bohatství, které zde bylo k nalezení a vydala se do kamenného lesa." chybí čárečka před "a vydala"

"Každopádně, co se o těchto lesích neví je to, že ve svých kmenech ukrývají větší hrůzu, než je schopná lidská fantazie pojmout." má být čárka po "neví"

"Právě v té chvíli, kousek od ní zaržál bujný oř..." nemá být čárka před "kousek"


tak to není zas tak hrozný, ne?? :o)))
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 18.5.2005 > To je povedená pohádka.
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 18.5.2005 > Děkuju oběma. Teď ty chyby taky vidim, ale stejně si tu gramatiku pěkně zopáknu.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 19.5.2005 >

výborné

začiatok /1. polovica / úžasné, sľubujúce hlboký zážitok, koniec postavený rozprávkovite, čo trochu narúša očakávané, ale aj tak výborné


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 19.5.2005 > maxima gali> Dík moc, musí to působit pohádkově, je to přece pohádka. Kamenné lesy opravdu existují. Jinak jestli opravdu zkameněla je sporné, protože klidně si to ten princ mohl vymyslet, když mi to vyprávěl. Třeba se jí u obra líbilo a princovi dala prostě kopačky.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 19.5.2005 > Rony Rubinek> iste, rozprávka musí byť rozprávkou, potom tá prvá polovička bola trošičku od rozprávky vzdialená, aj tak sa mi páčila viac
<reagovat 
za oknem had (Občasný) - 20.5.2005 > Hezkej psychologickej podtext;) Dobře se to čte... Člověka to pohladí - jako pohádka no...8)
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 20.5.2005 > za oknem had> Děkuju ti, mě též pohladilo, že se ti to líbilo.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 21.5.2005 > Nenadchlo me to, pac mi to silne pripomina beckovy italsky koprodukce na Nove... brrr
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 21.5.2005 > Ztratila> To je sice možný, ale pohádky jsou různý. Někomu se líbí ta, jinému zas ona, s tim nic neudělam. Já sama si taky vybíram, takže o.k., beru to.
<reagovat 
Valin (Občasný) - 25.5.2005 >

 


Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.5.2005 > Valin> Děkuju!
<reagovat 
anonymous (Občasný) - 25.5.2005 > Super. Moc se ti to povedlo.Máš můj obdiv.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.5.2005 > anonymous> 

Děkuju moc, dvojnásob jsi mě potěšil.


<reagovat 
Nera (Občasný) - 2.6.2005 > Je to bezva, miluji dlouhá souvětí, též optimismus i cynismus... To musela být fuška, to takhle pěkně napsat!
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 2.6.2005 > Nera> Děkuju, tak nějak to ze mě vypadlo spíš naráz.
<reagovat 
Nera (Občasný) - 2.6.2005 > Tím líp
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.10.2008 > jó pohádky
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 16.10.2008 > Věza> Děkuju, to jemilé po tak dlouhé době. Jsem ráda, že pobavila.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 17.10.2008 > Rony Rubinek> 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter