Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ondra
Autor: Kombajn (Občasný) - publikováno 17.5.2005 (11:32:31)
jedna fotka ze sobotní fotosession...


Poznámky k tomuto příspěvku
buryzon (Občasný) - 17.5.2005 > asi tomu nerozumím...můžete mně někdo nakopnout?
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 17.5.2005 > cemu nerozumis? cekal jsi od te fotky vyreseni globalniho oteplovani ci zajisteni celosvetoveho miru? je v kategorii portret.
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 17.5.2005 > Tohle se tam učí? Já ti nevím ... albumovka.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 17.5.2005 > má to divné a vybledlé barvy (tvář je jakási zelená), ten úhel záběru mi nesedí, hlava/vlasy působí hodně nalepené na okraj, zvlášť, když se spojují zrovna s tím flekem (větší spárou) na dlažbě. a kapečku ostrosti bych asi taky jako přídavek snesla.
<reagovat 
Renee R. Wilfling (Občasný) - 17.5.2005 > jasně, kluky foť dál, ale nějaký zajímavější, tenhle je sice poměrně pohlednej, ale to je tak vše.
Body: 4
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 17.5.2005 > Renee R. Wilfling> podle mě má tu bílou bundu hned špinavou :-(
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.5.2005 > to je tak divný, až je to zajímavý... jak z obalu nějaký hudby
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 17.5.2005 >

mishka: uznavam ze jsem to se zelenou krapet prehnal pri uprave, ty fleky tam byt nemely, nicmene vybledle barvy patri k mym "umeleckym" zamerum, ten uhel jsem taky zvolil zamerne...

 

ctenar: mno jsem zvyklej, ze z kdejaky fotky zensky (i daleko nekvalitnejsi se muzou vsichni zblaznit)... ja to mam proste tak, ze fotim radej kluky... zenskych v okoli moc k foceni nemam.


<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2005 > Kombajn> Prosím tě, foť kluky, ať není přebuchtíno a je to hezký portrét, zdravím Ondru.
Mě to zelený fleky neukazuje a bledost se mi líbí.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2005 > Kombajn> Teď se mi objevila po dalším kliknutí Komajnova strojovna, to je fikaný!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.5.2005 > Kombajn> prosím, až příště budeš reagovat na mou poznámku, udělej to tak, aby se ke mě dostala a nenašla jsem ji jen náhodně v případě návratu na příspěvek. já myslela, že už tu seš dlouho a že víš, že se to provede tak, když zvolíš u konkrétní reakce odkaz "regovat" ;) jinak odepisovat nemá cenu ;)
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2005 > čtenář> sorry, Kombajnova strojovna...
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2005 > kdyby to byla holka tak to byste byli zase všici podělaní----
krásnej chlap a hezká fotka, líbííííííííííííííííííí
dávám DDDDDDDDDDDDD
a 5555555555555555555555
KOMBAJNE, bravo!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.5.2005 > čtenář> takovíhle anonymové jsou vždy podezřelí ;) nestyď se za svůj názor! ;) kdyby to byla stejně zelená holka podobně nafocená, líbí se mi to co by heterosexuálce ještě míň ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter