Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Můj dědeček z kolekce Madmanova galerie
Autor: Madman (Občasný) - publikováno 28.5.2002 (00:11:51)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
R.Samildanach (Občasný) - 28.5.2001 > Super. :c)
Body: 5
<reagovat 
Buick (Občasný) - 28.5.2001 > Madmane, já neumím tak dobře fotit jako ty, ale není ta ruka moc přesvícená?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 28.5.2001 > Jo super výraz...škoda záclonky a rohu stěny
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 29.5.2001 > Jelikoz je to fotografovano v realu, beru to se vsim jako to je. Exponovano je to na oblicej, slunce dopadajici oknem na rukav dotvari atmosferu.
Thomas : Ta zaclonka mi tomu naopak dodava charakter domova.
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 29.5.2001 > Hezké...
Já jsem v sobotu viděla svého dědečka v
blbé situaci...
Body: 5
<reagovat 
Buick (Občasný) - 29.5.2001 > Ale mně se to taky líbí, abyste si nemysleli :-)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 29.5.2001 > Tak to je hodně dobré zachycení výrazu!!!
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 29.5.2001 > Hergot, on je strašně podobnej mýmu dědovi - ale ten můj je už tak jako tak po smrti a stejně nosil brejle.
Ze suchopárně formalistickýho hlediska mi tam spíš vadí ten ubrus vepředu, nicméně ten bysme dědečkovi neměli brát... jinak světlo je hezký, nevím proč mi to připomíná léto.
Body: 3
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 1.6.2001 > 2 Andre. Máš naprostou pravdu. JiKovo ořezat na fotku z občanky tu vážně chybí ::) Jinak fotka se mi vážně moc líbí.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 1.6.2001 > Je to fajn, ale ten obličej neni úplně ideálně zachycenej, dost se utápí ve tmě.
Body: 3
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 1.6.2001 > Lucie: Myslis v polostinu, ja tam tmu nevidim, oblicej je citelny do detailu...
<reagovat 
Medvídek Pů () - 2.6.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Dimra (Občasný) - 8.6.2001 > Sakra lidi, co se vam na te fotce nelibi?? Si myslim, ze Madman fotil okamzitou situaci a tudiz si nemohl dedecka stavit jako nejaky model...takze to zachytil naprosto skvele.....a to je muj laicky nazor a za tim si stojim. Treba se pletu s tou situaci, ale tak to na mne pusobi a ji to leto bych tam videl, nebo nejaky pekny podzimni den...
Body: 5
<reagovat 
jop (Občasný) - 8.8.2001 > Vůbec tomu nerozumím, ale taky bych odřízl kousek spodního okraje.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 12 14 14 (15) 16 17 18 19 20 21 22 25 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter