Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Iba taká náhoda...
Autor: enka (Občasný) - publikováno 29.5.2001 (16:43:30), v časopise 29.5.2001
Stalo sa to pred pár dňami. Bol teplý večer a po troške športového šantenia sme sa posadili do čajovne. Príjemné prostredie, jemná relaxačná hudba a vo vzduchu vôňa ezoteriky. Boli sme štyria. Viedli sme dabaty o všetkom a o ničom. Vládla atmosféra pohody a harmónie. Dostali sme chuť trošku sa zahrať. Žížaly. Stolová hra, v ktorej hádžeš kockou a panáčikom sa pohybuješ po políčkach smerom k cieľu. Rebrík ťa môže vyhodiť o desiatku políčok vyššie, hadík ťa zasa zhodí dolu. Hrali sme sa. Padali šestky. Veľakrát, nespočetnekrát. Dve za sebou. Nijaké iné číslo ich v počte hodov nemalo šancu dobehnúť. Hra sa nekončila. Jeden vyhral, druhá došla do cieľa. V hre sme zostali iba dve. Blúdili sme po hracom poli, vychádzali a padali späť. Raz hore a raz dole. Nešlo mi o výhru. Cítila som harmóniu. Stretli sme sa na tom istom políčku. Hodila ona, hodila som ja. To isté číslo. Stretli sme sa na tom istom políčku. Znova – hodila ona, hodila som ja. To isté číslo. Rebrík nás vyhodil vyššie. Stret na tom istom políčku. Hod znova. Ona. Ja. To isté číslo. Stretli sme sa na tom istom políčku. Jej posledný hod. Je v cieli. Môj posledný hod. Som v cieli. Číslo – to isté. Na tom istom políčku...



Poznámky k tomuto příspěvku
Jedi (Občasný) - 30.5.2001 > Centaur: Kdyz nevim tak se zeptam...:-)))

Enka: To si asi pekne budete uzivat ne?
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 29.5.2001 > pěkná náhoda. Taky jsem jich dnes několik zažil. Jen ve mně vyvstává neodbytná otázka, jestli mě tyto "náhody" na něco neupozorňují a když tak na co.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 30.5.2001 > Náhoda neexistuje, to je jasná věc... ani náhodou. Ale prosimich, co je to to "šantenie"??
<reagovat 
Buick (Občasný) - 30.5.2001 > To se ve vysokém tempu pobíhá po šantánech, víš?
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 30.5.2001 > Mě už taky napadlo, jestli to nemá něco se zpíváním... ale dělat to sportovně? Něco jako sportovní tanec? Ta nejistota... :)
<reagovat 
romann (Občasný) - 31.5.2001 > farářskej má pravdu, copak je nejaká náhoda v této virtuální realitě? spíš zjistit, proč to tak bylo. není problém to zjistit, stačí se zeptat karmické inteligence. Nicméně článek do mystiky nepatří, ta je o něčem jiném...
Body: 1
<reagovat 
enka (Občasný) - 31.5.2001 > šantenie - niečo ako "dovádění"
športové šantenie - keď s priateľmi okrem toho, že práve športujete, sa i bláznite a smejete:-)))

priatelia hovoria, ze my dve sme si ohromne podobne - dusevne... nahoda? :-))


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter