Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Bez názvu z kolekce Nádraží
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 24.5.2005 (00:04:53), v časopise 8.11.2005
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 23.5.2005 > !
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 24.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 24.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 24.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 24.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 24.5.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 24.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
aret (Občasný) - 24.5.2005 > perfekt
Body: 5
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 24.5.2005 > ufff ...  ... zírám a přemýšlím, jak se tohle dá vyrobit ... napadají mě jen dva záběry rybím okem spojené k sobě ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.5.2005 > MPosp> To je totiž prosté zobrazení reality. Prý.
Já bych to nazvala Brýle mámení
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 24.5.2005 > MPosp> Zkus to, zajímalo by mne jestli by to takhle šlo.

<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 24.5.2005 > Janahe> Když ty jsi strašně antropocentrická. Jak asi vidí ptáci? Ti přece mají oči po stranách hlavy, hlavně holubi, krhavá očka, jimiž potměšile blýskají a pak mi pokálejí balkón.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.5.2005 > Minerva> Takže obrázek se vlastně jmenuje Jak to vidí holubi?
(A dobře jim tak, když ti potměšile znečišťují balkón, nic jiného si ani nezaslouží.)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.5.2005 > Minerva> Ale kdyby se to nádraží opravdu takhle postavilo, to by se mi moc líbilo. Náhodou.
A vůbec nejsem antropocentrická, když na ten obrázek chvíli koukám, chce se mi vrkat.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.5.2005 > Minerva> A ostatně když zobrazuješ, jak se to nádraží jeví holubům, nezobrazuješ realitu ale jev neboli fenomén. A zde je jádro pudla, protože ty nemáš žádný přístup k tomu, jak se něco jeví tomu druhému holubovi, tvá zkušenost se omezuje na to, jak se to jeví tobě. Takže žádná realita, ale pustý výmysl, myšlenková konstrukce hozená na monitor. Cha. (I když docela pěkná konstrukce)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 24.5.2005 > Janahe> Obrázek se nejmenuje nijak, už mám dost názvů. Vrkající bys jistě byla obzvlášť půvabná.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 24.5.2005 > Janahe> Dva zenoví mniši šli po mostě. Zastavili se a jeden povídá: "Podívej na ty rybky ve vodě, jak jsou veselé, jak samou radostí ze života bujně dovádějí a vyskakují nad hladinu!". Vece druhý (nejmenoval se Janahe, pokud vím): "Ech! Jak ty, jenž nejsi rybou, můžeš vědět proč ryby skáčí?". První na to: "A jak ty, jenž nejsi mnou, můžeš vědět co já vím o veselosti ryb?".

Dál ten příběh není, poučný je i tak dost. Ale já myslím, že se pak oba zasmáli, pochopili a šli svou cestou.
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 30.5.2005 > Janahe> 

A jak by ti na takovém nádraží jezdily vlaky po takhle zakřiveném oblouku ? Poloměr je tady určitě menší než 90 metru.A kam a odkud kde?

Furt dokola leda..  A co tak hejno holubů.Zkusíš?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.5.2005 > Minerva> Měli si chytit nějakou veselou rybu k večeři, aby z toho plynulo důležité poučení, že i když máš radost, stejně je třeba být ostražitý a dát si pozor na zenové mistry.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.5.2005 > buryzon> 

Mně by se líbila takováhle budova, ohledně kolejí jsem ochotna ti udělat ústupek a nechat je rovné, abys viděl, že mám dobrou vůli.

Co s hejnem holubů? Taky mají jezdit po kolejích furt dokola? Máš na mysli jakýsi holubový kolotoč jako nádražní atrakci, aby cestující nereptali, že hodinu čekají na zpožděný vlak?


<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 31.5.2005 > Janahe> Ano budova by byla hezká...a hejno hlubů jsem myslel do sbírky.Mrtvé ponožky ,sovy atd byli...tak teď holubi.Nemusí dokola můžou se vracet Ti dobří to dělají.Jsem to viděl v televizi.
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 21.9.2006 > zajímavé ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(2) 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter