Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Divočina v kukuřici
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 26.5.2005 (07:06:51)

 

 

 

 

 

 

Tiplice

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Bellis (Občasný) - 26.5.2005 > Líbí, středovka byl asi záměr, ale mně to trošku nesedí, ale jinak se mi moc líbí.
Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 26.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 26.5.2005 > Jak jinak.
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 26.5.2005 > Nohy, křídla fajn, ale ve středu toho všeho, kde by měla dominovat hlava, je jen amorfní shluk skvrn. Kazí mi to dojem. Tak nějak to podtrhuje celkovou chaotičnost snímku.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 26.5.2005 > super! co to je, nas hmyzi odborniku?! ;)
Body: 5
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 26.5.2005 > Mishka> ... zastav se myškou na fotce, a třebas se to dozvíš!   
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.5.2005 > MPosp> Nedozvim, pokud nespustim parchanta IE. Prohlizece na Mozille ALTy nezobrazuji. Pustila jsem parchanta, zjistila a zase rychle vypla. :) diky
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 26.5.2005 > Mishka> 

Aha  ... no alespoň sis ověřila, jestli parchant na Tvém PC (či spíš MACu, ne?) ještě žije ...

Včera jsme se s xmarkem u jeho fotky "rozpětí" dohodli, že vložíme jiné varianty tiplic, na tu jeho furt čekám a nic ...


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.5.2005 > MPosp> asi se zalekl kvality Tvé fotky ;)
já jsem dlouholetý a spokojený uživatel písíček :)
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 26.5.2005 > Mishka> no to těžko, když mi jí vyprudil  ...  já taky PCčka, ale co jezdím do jedné redakce, tak tam grafici makaj na mekách, tak jsem si myslel, že Ty taky ...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.5.2005 > MPosp> ze tam makaj grafici na maccich neznamena, ze to musi delat vsichni grafici ;-) kolem me zase nikdo nedela na macu a vsichni grafici tiskovi, 3D animatori i webdesigneri delaji na PC (samozrejme s adekvatnim vykonem).
a ma to svoje opodstatneni. kdysi PC hlavne v hudbe a grafice neumelo to co Mac, ale to uz je davno pryc. dnes jsou nejznamejsi programy nejprve pro PC, pak se tvori pro Macy. taky by mi nevyhovovalo, ze Mac je daleko drazsi a neni to takova stavebnice Lego, kde ubiras a pridavas komponenty, jako u PC.

<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 26.5.2005 > Mishka> a to ty děláš?když je pomalý procesor tak ho vyhodíš a koupíš nový...měníš pomalou grafiku za výkonější...
...spíš ne;)..a pokud jo tak se to při poměru kvalita/cena nevyplatí....

v FF se taky dají zobrazit vlastnosti obrázku a tam máš alternativní text...takže to IE nemusíš opravdu spouštět nikdy;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.5.2005 > al-ash> "spíš ne;)" ... se mnou bydlis? ;)

to mam pri kazdem zjisteni, ze uz nejaka komponenta poce nestiha kupovat cely novy poc? nebo cekat do nejake faze, az je stare vse a uz pomalu nestiha zadnou praci?

potrebuju-li rychlejsi vypalovacku, vymenim vypalovacku, ci pridam dalsich 512 RAM nebo chci SB AUDIGI 2, tak nebudu kupovat cely novy poc??!!
Cely poc jsem uz taky parkrat kupovala, ale pak mi staci delsi dobu jen delat upgrade.
Jestli ty na takove zmeny mas penize, tak gratuluju!

a jakto, ze: "a pokud jo tak se to při poměru kvalita/cena nevyplatí...." ???

ta nova komponenta me stoji stejne jestli ji kupuju samostatne ci s dalsimi komponentami pro sestaveni celeho noveho poce...



<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 29.5.2005 > eh. fajn hmyzak :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter