Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Procházím obludně velkým městem
Autor: Lenki (Občasný) - publikováno 29.5.2005 (13:36:20)

Procházím obludně velkým městem

        Procházím obludně velkým městem a doufám, že Tě spatřím alespoň na krátký okamžik. Vím, jak strašně naivní představa to je. Přesto doufám.

         Přemýšlím o našem posledním setkání. Bylo nezvykle dlouhé. Výjimečně jsi nikam nepospíchal. Byl jsi smutný. Zkoumal jsi mé popraskané rty a mluvil o naprostých banalitách. Takhle ses nikdy předtím nechoval. Od té doby uplynuly dlouhé týdny. Jako bys se vypařil nebo propadl do hlubin Země. Jenže já na tohle nevěřím, a tak procházím obludně velkým městem, a čekám až Tě někde zahlédnu. Stále si nepřipouštím, že Tě už nikdy neuvidím.

         Stoupám na náš oblíbený kopec za městem. Tajně doufám, že jako vždy budeš sedět na naší lavičce, a v dáli se marně pokoušet najít naše domečky. Lavička je však prázdná. Sedám si na ni, hledím daleko před sebe a čekám, kdy se už konečně objevíš. Ty ale stále nepřicházíš.

        Za sebou slyším kroky. Připadají mi povědomé. Moc bych si přála, abys to byl Ty. Vím však, že tomu tak není - nemůže být. Otočím se. Je to  můj malý bráška. Sedá si vedle mě. Prosí, abych se vrátila domů. Od té doby, cos odešel jsem tam nebyla. Neustále procházím tím obludně velkým městem a hledám Tě - jehlu v kupce sena. Jehlu, která už není.

         Sháním recept na elixír života. Bráška mě však nechce nechat toulat se ulicemi. Směruje mě domů. Já ale musím procházet tím obludně velkým městem a najít živou vodu. Musí existovat způsob, jak Tě dostat zpět. Proč jen jsi už proplul tou nechutně zkalenou řekou?!

 

21.5.2005

 



Poznámky k tomuto příspěvku
step (Občasný) - 29.5.2005 >
Body: 4
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 30.5.2005 >

jako úvod k něčemu dobrý, samo málo...


Body: 4
<reagovat 
A.P. (Občasný) - 5.6.2005 > ty pocity...
Body: 5
<reagovat 
Jáma (Občasný) - 6.6.2005 > mě se to líbí O:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 6.6.2005 > Diky vam vsem...:o)
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 29.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
nasobilka (Občasný) - 13.9.2005 >
Body: 4
<reagovat 
Isa666 (Občasný) - 12.2.2006 > Je to moc pěkné, a hodně smuné. Asi takhle nějak se cítí Tereza. Jenom já to nedokázala dobře napsat. Moc líbí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 12.2.2006 > Isa666> 

Aha, tak "Sára" je Tereza...(Neboj, já to nikomu neřeknu, sem už stejně nikdy nikdo nepřijde, je to moc starý...;))

Díky... Ale upřímě řečeno se tohle tak uplně nestalo... (Vzniklo to tak, že jsem s rodinkou jela na dovolenou, a v noci jsem projížděli obludně velkým městem, tedy Prahou, a já tak naivně vyhlížela, jestli někde neuvidím svého kamaráda... Na kopec za městem (už to není Praha)jsem chodívávala dřív se svým bývalým přítelem (kterému se naštěstí nic nestalo). No, a bráška (teda ono mu je 14, ale já mu stejně furt říkám bráška) seděl vedle mě, a myslím, že se divil, proč jsem tak smutná, a já ťukala své pocity do mobilu...) Takže tak smutné to není, jen to tak zní...

Děkuju Ti za návštěvu...


<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 13.2.2006 > Lenki> Za málo, to moje je vlastně taky tak nějak vymyšlené zvlášť ten konec. To byl doopravdy jenom sen. Vždyť tu holku znáš. Je to moje sestřenice Resa...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 13.2.2006 > Isa666> aha, vidiš, mě nenapadlo, že Resa je zkrácenina Terezy...:)
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 13.2.2006 > Lenki> No ono by tam zprávně v té zkrásenině mělo být Reza... Ale ona je strašně vysazená na písmeno s. Normálně už ji všichni říkáme buď Reso nebo Tereso. Už to k ní prostě patří:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter