Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...zamilovaní...
Autor: L.B (Občasný) - publikováno 1.6.2001 (19:40:39)
Duha… vyrostla ze země, jakoby z nás.
Chtěla nám ukázat, kam až můžeme jít…
Ztrácela se před očima neboť byla jemná jako polibky milenců.
Byla noc a my jsme byli opředeni touhou a nekonečností jasného hvězdného nebe.
Cítila jsem na bosých nohou, vpředených do Tvých chlad rosy…
Děkuji za ni, protože nám nedala nikdy zapomenout na kouzlo vlahých letních večerů…
Slíbili jsme si mlčením nekonečnost naší lásky…
Přísahali jsme si očima jemnost našich myšlenek a citů…
Slova noci nám byla svědkem,
smilovala se a přikryla nás tmou a my jsme se beze slov, snad jen tělem, zasnoubili…


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 4.6.2001 > Je to hezky s citem napsané, jen faktograficky...jak mohla být duha,když byla noc?:)
<reagovat 
Krysa () - 4.6.2001 > I krysa vylézá v noci, aby si užila trochu té lásky a tenhle pocit je vedle destrukce zhmotněním jejích snů. Moc pěkné. Děkuji. A jinak (i pro Martina), co duha skrytá s našich srdcích?
Body: 5
<reagovat 
L.B (Občasný) - 6.6.2001 > Mocky dekuji.... Kdyz jsem to publikovala, taky jsem premyslela nad tou duhou, ale jak jsem to psala, tak jsem to zkratka tak citila..:-))
<reagovat 
 čtenář v 5. . - 2.3.2019 > Martin> 


..promin, pouze zk :). .
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter