Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Železem do běla
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 4.6.2005 (12:49:00)

 

 

 

   Bolíš pod žebry –

   cejch nezhojený

   Však v řadách už další ženy

   k cejchování připraveny

   A kapsy plné jara jen ke smutku



Poznámky k tomuto příspěvku
zuu (Občasný) - 4.6.2005 > Mám pocit jako by to bylo nedokončený, něco mi tam chybí...
<reagovat 
Étoile (Občasný) - 4.6.2005 > Mám ten samý pocit...
<reagovat 
pošvatka (Občasný) - 4.6.2005 > Co svět světem bude stát
furt se bude cejchovat.
Až nezbude na těle
kousek kůže nezjizvělé,
potom můžeš vykřiknout,
"jó, to jsem si žila skvěle".
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 4.6.2005 >
Body: 4
<reagovat 
protěž (Občasný) - 4.6.2005 > Nemám ten samý pocit.. krátké, výstižné, podle mě povedené.. ale já mám slabost na symboliku "cejchování" apod. :o)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.6.2005 > protěž> já jsem prý na ty zkratky expert :), zatím co v běžném životě se vykecávám ;), psaní až na vyjímky prý tvořím krátká a úderná bez zbytečné omáčky :) (omáčky já ale ráda, jen sama je moc nevyužívám - v kuchyni i poezii!:)
je tam vše, co jsem chtěla v tu chvíli vyplivnout a taky jsem to chtěla poslat hned formou SMS, takže se to vešlo hezky do jedné :) díky!

<reagovat 
buryzon (Občasný) - 5.6.2005 > pošvatka.....ale tu roli si vybrali samy
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.6.2005 > buryzon> kterou že to "roli" jsme si vybraly samy? podváděných žen?! ;) žen obecně či jak? ;)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 7.6.2005 > Mishka> neříkám všeobecně....ale některé jo.
<reagovat 
Claw (Občasný) - 7.6.2005 > 2+
Body: 2
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 7.6.2005 > Tyhle malý, chytrý a vtipný, já můžu.
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 8.6.2005 > ***
Body: 5
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 9.6.2005 > hmmm... spíš nerezem do těla... mi tak přijde...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.6.2005 > miroslawek> jak si to mám přeložit? ;)
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 9.6.2005 > Mishka> vím já?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.6.2005 > miroslawek> si mi pomohl ;)
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 9.6.2005 > Mishka> od toho jsem tady, ne?
<reagovat 
zirael (Občasný) - 5.6.2005 > a mně se vlastně líbí
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.6.2005 > zirael> tak to je pocta! díky. sama vím, že to není žádné supr dílko... ani forma ani obsah, ale chtělo to do světa v tomhle (pa)tvaru.. :)
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 8.6.2005 > Mishka> Krátké jak Startka, drsné jak rašpla, a moc fajne!
Dnes mi to vyloženě sedlo do nálady - už mám toho cejchování plné zuby... :o) Píšeš jak fotíš ;o)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.6.2005 > BulvaR> :) díky za hezký a úsměvný komentář.
jak to myslíš, že " Píšeš jak fotíš"... drsně? ve zkratkách? dík za vysvětlení, to mě zajímá...
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 9.6.2005 > Mishka> Rozhodně originálně, nápaditě, někdy i drsně a rozhodně se v obojím dá najít víc než jediná rovina a nebývá často moc světlá - spíš temnější.... mohl bych plácat dál, ale nevím, jestli bych se vyjádřil přesně...

Prostě na jednu stranu bych Tě chtěl potkati v lukách.... na stranu druhou bych měl obavu, že bys měla v rukách motorovou pilu.... :o))) Stačí?;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.6.2005 > BulvaR> :)) super, díky, že ses pro mě tak rozepsal.
pobavilo i osvětlilo, jak mě může okolí vnímat. díky!
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 9.6.2005 > Mishka> rádo se stalo. Trefil jsem se aspoň trošku????;o)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.6.2005 > BulvaR> :) nevím, to by mohli asi posoudit právě jiní.
určitě mám ráda temnější "těžší" věci (grafika, foto, film, hudba...), jsem veselý optimisticky melancholik :)
ač většinou matu, jsem zasněný romantik, který ale má-li podněty umí mít drsný jazýček, ale zlobu delší než dva dny natož nenávist, neznám a k motorovýmpilám se uchyluju jen zřídka :))
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 10.6.2005 > Mishka> Tyhle schizofrenní charaktery mám moc rád ;o) Onehdy jsem byl poprvé na Gaia Mesiah a dámy mi taky připadaly zasněně romantické, dokud nespustily ten svůj břitvoidní nářez:o))) Myslím, že Tobě by se taky líbily. Foťák jsem ssebou - trouba - neměl:(((
A když jsme u toho uchylování - už dlouho jsi nedala na totem nějakou lehce úchylnou fotku, není něco v plánu??? ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.6.2005 > BulvaR> o schizofrenii nemůže být řeč ;) jen jsem energický člověk a různé nálady a názory jsou u mě výraznější než třeba u jiných, takže když mám radost, jde to rozhodně poznat, když mě něco naštve, tak nerudnu potichu, ale dovedu to dát většinou znát, ale nějaké extrémní výbuchy nemám a ty negativnější stavy odcházejí strašně rychle...
prostě energický člověk.. když je smuténka, radost, hněv... zvlášť ve výtvorech onu náladu vygraduju...

Gaia Mesiah znám dlouho, holky hustý jsou! :)
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 10.6.2005 > Mishka> sem si řikal, že to bude Tvůj cup of music :)) Přijeď v létě na Tasov - budou tam hrát ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.6.2005 > BulvaR> asi Tě překvapím a možná zklamu, můj cup of tea to vyloženěn není. jsou zajímavý, ráda na ně mrknu, poslechnu, ale když mi přijdou do cesty, doma si je ale nepouštím a poslouchám hlavně daleko klidnější a poetičtější muziku
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 10.6.2005 > Mishka> Možná překvapila, ale nezklamala.
Jinaxi právě pročítám Psaní na Tvé webové stránce a je to veeeelice čtivé, mnohdy až mrazí. Ale Skromná mě rozesmála, až jsem sa za břucho chytal :o))
P.S. A jaká je ta klidnější a poetičtější hudba?
<reagovat 
jak (Občasný) - 15.6.2005 > to chce si trochu užít-jedno jak
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter