Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Na pokračování.... I.
Autor: Herwis (Občasný) - publikováno 1.6.2001 (00:07:44), v časopise 4.6.2001
Na pokračování . . . I.
 

Seděla jsem v jednom baru a kamarádka měla narozeniny. Bylo tam spousta lidí a všichni se dobře bavili. Každou chvíli jsem se podívala ke dveřím a když jsem to nečekala, stál jsi přede mnou a s úsměvem jsi se ke mně nakláněl, abychom se přivítali. Dali jsme si pusu a ty jsi si sedl jinam s klukama. Za okamžik jsi na mě zavolal ať si k vám jdu sednout. Takhle jsme strávili celý večer a bavili se vtipy a vyprávěním. Svěřili jsme se jak nám to neklape v jiných vztazích a já věděla víc než jsi mi řekl. No jasně, jsem přece ženská a ta si dokáže obstarat informace z různých zdrojů J. Večer končil a ty jsi nás šel doprovodit na tramvaj. Na Malostranské jsme se rozloučili a dohodli se, že zase strávíme Silvestr společně jako loni.
Potom dlouho nebylo nic a já za pár měsíců stála u Rudolfína, kolem létaly petardy, bouchalo šampaňské a za pět minut měla být půlnoc. Najednou jsi se tam zase objevil a mával na mě. Dali jsme si pusu a dívali se na ohňostroj, podávali jsme si láhev se sektem a všemu se smáli. Popřáli si šťastný a veselý a každý jsme odcházeli na jinou stranu městu, ale ještě než jsme se rozloučili, vrhli jsme se do náručí a …. Dávala jsem to za vinu atmosféře, a tak mi udělal radost tvůj telefon o pár dní později. Zase jsme se sešli na Malostranské a vyrazili si někam sednout. Domů jsme šli přes Karlův most a já Ti vyprávěla jak si máš u jedné sochy něco přát, že se Ti to určitě splní. S rukou nataženou na soše jsi na něco hrozně dlouho myslel. Taky jsem si chtěla něco přát, ale měla jsem strach, že bys na mě poznal na co myslím, a tak jsem to neudělala. Nejsem pověrčivá, ale asi to byla chyba, protože kdybych svoje přání vyslovila, teď bych neseděla u počítače a nepsala tenhle nekrolog.


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 4.6.2001 > Ježíši......to snad ne :-( Bojím se pokračováni. Jestli je to podle pravdy, neslušelo by se to hodnotit. Doufám, že není.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 4.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter