Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci 2/3 z kolekce Výlet
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 9.6.2005 (00:26:26)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 9.6.2005 > nikdo? koukala jsem na to hned v noci a dala si čas na druhý pohled. je to čisťounké a zajímavé. osobně bych ale nechala ještě více místa v PH rohu a možná i menší sklon nahnutí.
Body: 4
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 9.6.2005 > Mishka> 

No já se pokusil...dám si čas ..ještě jsem ovlivněn 13-kou.


<reagovat 
S.P. (Stálý) - 9.6.2005 > ANI ZA MÁK.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 9.6.2005 > S.P.> Hm. Tak že bych to rozstříhal a sestavil z toho vkusný čtvereček?
<reagovat 
afro (Občasný) - 10.6.2005 > V kontextu série - ano.
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 9.6.2005 > ZA POKUS NIC NEDÁŠ. CO JE TAM DÁL, VYŠEHRAD V NOCI?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 9.6.2005 > S.P.> Vidíš? Jsi napnutý. Zaujalo tě to. Dospat nemůžeš. Tak to má být.
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 9.6.2005 > Minerva> PŘESNĚ TAK. TAK MOC MĚ TO ZAJÍMALO AŽ JSEM SI MUSEL ZASE NAINSTALOVAT TELEPORT PRO. .o)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 9.6.2005 > S.P.> Proč vždycky smažeš své fotky? A neměl bys něco nového na Ilfordu?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.6.2005 > S.P.> viz Minerva.. proc to uz zase mazes? predpokladam, ze hodnoceni nebylo dle Tvych predstav, az bude, snimek vydrzi dele ;)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 10.6.2005 > Mishka> Kvůli hodnocení by to nesmazal, koneckonců smazal i krokodýly a ti se líbili. Samotného ho to znechutilo, ale nevím proč.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.6.2005 > Minerva> ja to s nim nedavno resila, to smazl vse do zakladu a ze zacina znovu... ale zacinat znovu kazdy den?! ;)
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 10.6.2005 > Mishka> NIKDY JSEM NEMAZAL NIC KVŮLI HODNOCENÍ, AŽ SE BUDU CHTÍT PLÁCAT PO RAMENI UDĚLÁM SI VLASTNÍ WEB BEZ NÁVŠTĚVNÍCH KNIH A MOŽNOSTI KRITIKY A BUDU SE KOCHAT JAK MI HEZKY ROSTE ARCHÍV, ALE PROČ? FOTKA JE SPOTŘEBÁK, EXPONUJEŠ JÍ, VYVOLÁŠ A DÁŠ K ROZTRHÁNÍ OSTATNÍM KDYŽ JSI NEDOSTATEČNĚ KRITICKÁ NEBO JÍ SEBEKRITICKY VYHODÍŠ SAMA. FOTÍM UŽ DOCELA DLOUHO, ROZHODNĚ DÝL NEŽ TOHOHLE KONÍČKA VYNESLY NA VÝSLUNÍ DIGITÁLY A MÁM DOMA ČTYŘI FOTKY KTERÉ SE MI LÍBÍ, NEMÁM POTŘEBU HROMADIT TUNY NĚČEHO CO MI UŽ NIC NEŘÍKÁ. PÁR LET ZPĚT JSEM VYHAZOVAL TUNY FOTEK PO PŘEDCÍCH, NECHAL JSME SI JICH PÁR OSTATNÍ BYLI JEN BRAK, SKENOVÁNÍ OKOLÍ VE SNAZE UCHOVAT SI PAMÁTKU. FU ALE ŽE MI TO PŘI PÁTKU KECÁ.
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 10.6.2005 > Mishka> MISHKO TADY JE TVŮJ PŘÍSPĚVEK PO KTERÝM JSME O TOM SPOLU MLUVILI, http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=93886
NĚJAK V NĚM NEMŮŽU NAJÍT NĚCO O TOM ŽE CHCI Z NĚČÍM "ZAČÍNAT ZNOVU" NEVKLÁDEJ MI PROSÍM SLOVA DO ÚST. A UŽ O TOM NEMLUVME PANÍ... .O)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.6.2005 > S.P.> vymazal jsi vše komplet a napsal: "A BRZO TO TADY ZASYPU NOVÝMI PŘÍSPĚVKY" já to beru jako jasný důkaz zkoncováním s už vloženými příspěvky, ale nezkoncováním prezentace na Totemu obecně - tedy začít znovu od podlahy. promiň, ale jinak to nevidím.
už se budu opakovat, ale nějak mi to přijde trošku nefér k lidem, co věnovali svůj čas nad kritikou Tvých věcí a kolikrát se člověk velmi rád podívá na tvorbu toho, co mu kritizuje tak zapáleně jeho vlastní výtvory (myšleno obecně) a prázdná stránka aspoň mi vždy evokuje zase dalšího chytráka, co rád kritizuje, ale raději se ničím neprezentuje.
ok, maž si samozřejmě co chceš, já svoje řekla
aspoň mě máš z krku u hodnocení svých případných dalších výtvorů s jepičím životem, do toho já nejdu. ;)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 10.6.2005 > Mishka> "...dalšího chytráka, co rád kritizuje, ale raději se ničím neprezentuje."

Já si naopak myslím, že čistého diváka je tu zapotřebí nejvíc ze všeho. Jinak je Totem ghetto, sami si fotíte, sami si hodnotíte, proč se mi vždycky vybaví slovo "samojeb"?

<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 10.6.2005 > Mishka> ,,kolikrát se člověk velmi rád podívá na tvorbu toho, co mu kritizuje tak zapáleně jeho vlastní výtvory" - VÍŠ JAK MI TOHLE VYZNĚLO? ŽE BY MĚL AUTOR VŽDYCKY STÁT JEN O KRITIKU NĚKOHO Z OBORU, NĚKOHO KDO SÁM TVOŘÍ. PAK BY BYLO UMĚNÍ PRO UMĚLCE? NÁZOR NA HUDBU BY MĚLI VYJADŘOVAT JEN HUDEBNÍCI? VYJADŘOVAT SE K OBRAZU JEN MALÍŘI? JÍST JÍDLO JEN KUCHAŘI? KDYŽ ZADÁVÁŠ NA TOTEMU OBRÁZEK JE TAM DATUM PREZENTACE A DATUM UKRYTÍ PŘÍSPĚVKU, CO JE ŠPATNÉHO NA TOM TUTO FUNKCI VYUŽÍT? A PROTO ,,mě máš z krku u hodnocení svých případných dalších výtvorů" ???
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.6.2005 > S.P.> ok, nechme toho. veděla jsem, že přesně tento argument o kriticích přijde. v tom máš samozřejmě recht, ale já narážela na různá individua na Totemu, co si tu přišli řešit jen komplexy a plivou pod více nicky nebo pak zase Ti, co sázejí déčka ke každé sebehorší fotce... a když tam má onen autor příspěvky, většinou podle nich si udělám obrázek, jak moc jeho názor můžu brát v souvislosti s jeho tvorbou v potaz, je-li z podobného oboru... myslím, že víš, jak to myslím. prostě když mi dá 5D holka, co má fotky, které bych házela do koše, tak si toho nevážím tolik, jako od někoho, koho si za jeho tvorbu vážim.
no, snad jsme se pochopili navzájem a už toho nechám.
hlavně něco publikuj! ;)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 10.6.2005 > Mishka> "většinou podle nich si udělám obrázek, jak moc jeho názor můžu brát v souvislosti s jeho tvorbou v potaz, je-li z podobného oboru"

To beru, to už zní dost jinak.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter