Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zpověď M. M. M. Bohu II
Autor: romann (Občasný) - publikováno 4.6.2001 (09:06:37), v časopise 4.6.2001
Vím, že zpověď je strašně důležitá, tíhnu ke křesťanství, protože ji zatraceně potřebuji. Bojím se všeho, bojím se Boha že mě potrestá. Urážel jsem Ho hrozně, chci utéci trestu. Nejím, protože je mi na zvracení z toho co se ve mně shnilého skrývá, ani si to neuvědomuji. Dělalo mi nesmírnou radost ubližovat těm co mě mají rádi, ó jak je pak člověk důležitý. A toto je i můj trest, nyní vidím, jak to vypadá z druhé strany, jak to chutná, když láska není opětována.. Jak člověk trpí a dovolává se Boha a nic nepomáhá. I když jsem to trápení používal jako kratochvíli, přesto jsem tím nadělal dost zla.
Nejraději bych zas jen hromadil ty svoje hračky (nyní hudba, počítačové hry, programy, …), radoval se z každého přírůstku, tím ukojoval svou touhu po bohatství, ach jak to chutná něco vlastnit. Egem si hrát na Boha. Mísí se ve mně sadismus s tendencí nikdy nic takového neudělat. Hraní si na Boha, tím že budu trestat, toužím po moci, proto ty hry, programy, hudba, touha nic nedělat.

Chceš být svatý už teď, proto si vše zakážeš, i když to vevnitř strašně bolí a chce to ven, nechceš nic s tím dělat. Modlit se k Panně Marii, že jsi dobrý, zraněný, svatý, toužící po Bohu. Říkáš to ale ústy falešné nevděčnice, roztomile žvatláš. Bože jsem hříšná, prosím o odpuštění, ale ve hloubi srdce říkáš - ó jak jsem dobrý, ostatní nedělají ani to, já půjdu do nebe.
Strašně toužíš, aby se nad tebou někdo slitoval a lízal tvé rány, objímal tě jako Bůh, který ti odpustil. Dychtíš po tom odpuštění, ale když není práce, není odměny. Ale ty to chceš, a když to nemáš, alespoň sníš, jsi nešťastná bytost, ale takhle dostaneš jen smutek. Rád bys krutou bezcitnou ale zranitelnou ženu, která by tě i bičovala, miluješ sebe i svůj obraz v minulosti i když ti připadá hrozný, přesto to jsi ty. Chceš žít svým partnerem, zaměnit sebe za jeho. Chceš být tou starou ženou za každou cenu, vykašlat se na očistu, alespoň na chvíli. Takhle ale nalezneš jen nové utrpení, strašně se sebelituješ. Kdyby tě Bůh nedonutil, za nic na světě bys neopustil rozkoš ze svých zlých sklonů. Ó jak krásně ti chutná dobře namixovaná směs sexuality, agresivity a moci na nevinné oběti.
Tvoje plus: Skutečně se chystáš před Boha abys mu ukázal svou hříšnost, přeměněn po karmické lekci. Již vidíš to trápení a ubohost, tu nespravedlnost a strašnost zla, jak se jeden raduje z utrpení druhého. To je ta zvrácenost, smutek nad radostí druhého a radost nad jeho utrpením. Ty můžeš mít sexuální lásku, stejně jako všichni ostatní. Sex není zlý, to jen zlo vkrádající se odjinud ho činí zlým.
Co bude dneska, drahý Bože? Nestyď se za svou nahotu, dávej se Mi takový, jaký jsi. Není to s tebou tak špatné. Tak co tě trápí? Bolí mě, že nejsem v nebi. Nejraděj bych se zabil. Tu smrt chceš proto, abys nemusel nic ze sebou dělat, jen utéct. Ty jsi Mi to už párkrát udělal, prostě jsi nechtěl žít. Trošku to na Mě hraješ, děláš ze sebe zoufalého chudáka, abych se nad tebou slitoval. Já ti ale můžu dát jen soucit, zbytek musíš udělat ty.
Všichni lidé mají právo získat prázdniny rozhodnutím pro sebevraždu. Ty se sebelituješ, ještě přesně nevíš, z čeho to pochází. Není k tomu nic potřeba, žádné velké úsilí, ty máš rád příjemné pocity. Rád sníš, tvoje ego si rádo hraje na Boha. Ve skutečnosti bys chtěl, aby tě ukamenovali. Chceš oslavit lidskou krutost, když už nejsi schopen být tou částí, která ubližuje, aspoň být tou druhou částí hry. Běžný sex už ti nestačí. Ptáš se kolik se v tobě bere zla, ale jde jen o stíny minulosti, které se uvolňují, krátkodobě mohou i zmenšit podíl dobra než se zpracují.
Proč se mi zalíbila krutost? Věděl si, že ostatní mají to, co ty nemáš, majetek, moc, krásu. Snaha je pokořit, aspoň symbolem. Zasáhnout a poškodit je tam kde na čem si nejvíc zakládají, na orgánech chtíče. Zvrácený sex velmi dobře silně symbolicky živí ego.
Čemu se podobá moje ego?- Rozmazlená malá žena, skřítek, stažená do sebe, malé IQ, věčně hladová, nechce se pohnout jen stát na místě. Pyšná, nechová se jako člověk, ale jako něco jednoduššího, ale vychytrale. Nepotřebuje lásku, spokojí se s požitky. Regresní myšlenka: Tři malé holčičky, které jsem jednu po druhé najednou zabil a znásilnil, ještě teď z toho mám radost. Ego je sraženina z temnoty.
Bože, strašně tě prosím, odpusť mi. Dělal jsem ještě horší věci než jsem napsal, já jsem Tě i proklel. Já se třesu před Tebou, ztratil jsem jistotu, kterou jsem měl dřív, vím že už se musím starat o sebe. Příliš jsem se nechal zlákat a zapomněl na Tebe, pak jsem se nechal svést zlem. Jako bych prožil společně s ostatními zběsilý tanec, ve kterém člověk zapomněl čím vlastně je.
Proč jsem sám, nemám dívku, bojím se žen? Nechceš ženu ale hračku, bojíš se že jsou jiné než si myslíš. Stydíš se kdo jsi. Nevěříš si, nenaučili ti se otevřeně vyjádřit, čím jsi. To, že nemáš sex je i forma trestu. Nejvíc bolí když víš co můžeš mít a nemáš. Nedovoloval si lidem jíst a trápil si je. Má to víc příčin, zapadají do sebe. Říkal si: Podívej se jaká jsi, zbabělá, slabá, neschopná nic udělat. Druhým ses posmíval, teď vidíš jaké to je. Nedokázal ses do nich vcítit, teď teprve víš, jaké to je. Čiň pokání, a trpělivě snášej svůj úděl. A to na tom jsi ještě dobře.
Proč se bojím žen? Už jsi tím dost trpěl v minulosti. Podobáš se hladovému, kterému do vězení přinesli trochu jídla, tak začne vyvádět, třást se a slintat. Jsi na nich závislý, vezmi si, jak na ně stále myslíš a žere tě to. Bojíš se samoty, ta je symbol že budeš bez Boha. Bojíš se trestu, který si podle tvé spravedlnosti zasloužíš. Nejsi zvyklý na svou sexuální roli. Bojíš se sexu jako něco hříšného. Morální výčitky a svědomí. Ach ta hloupá výchova. Rozlišuješ mezi láskou a vášní, jedno je dobře a druhé ne. Bojíš se, že dáš najevo, co skutečně k ženě cítíš. Nechceš říct, že ti jde o sex skoro na prvním místě. Pokrytecky to skrýváš. Ty moc lhát neumíš, vše bys nejraději hned řekl a trápí tě, že to nejde.
Přijmi sex jako něco normálního a dobrého. Neodsuzuj se za něco, co nemusíš. Takhle by ses s ženou jen trápil, uvolni se. Přestaň se odsuzovat za sex, říkám ti to Já, Bůh. Nechej si to rozležet v hlavě, hříchu se bojíš jako čert kříže. Proto se ti ani moc nechce do sexu. V podvědomí máš napsáno, že to je špatně. Pak působíš sevřeně, křečovitě a nejistě. Mísí se to a zesiluje. Sex máš jako zakázané ovoce, musíš to ještě víc poznat a otočit. Opakuj si, že na tom není nic špatného. Ale bez ženy nezůstaneš.
Jak bys mi poradil, jak mám jednat se ženami, můj milovaný Božský instruktore? Být připraven na to, že se brzy nějaká objeví. Nechtít vše najednou, pomalu se učit. Víc si uvědomit, z čeho pramení nejistota. Z nezkušenosti, přílišné upřímnosti, extrémních nároků. Absence předchozích vztahů. Sexualita je teď tvůj ústřední problém, nestydět se, nelpět na tom. Být uvolněný. Sexualita je pro člověka důležitější, než si uvědomuje. Vše se točí a integruje z či do sexuality.
Zůstávají ve tobě staré zvířecí sklony, utrhnout, bojovat, přežít, ukojit se, nasytit. Má to souvislost s totemovým zvířetem, moc, velikost, plodnost. Stejně jako u jiných lidí, tyto složky ve vás zůstaly a nyní se chtějí drát na povrch. Ty vůbec nejsi duchovní, Ve skutečnosti chceš tomu utéci, protože je ti znemožněno radovat se ze svých hříšných sklonů. Hledáš štěstí jinde, tvoje představy o Bohu tomu odpovídají.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter