Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ruměnice II z kolekce havěť
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 17.6.2005 (01:18:10)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
moogen (Občasný) - 17.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 17.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 17.6.2005 > je sice pravda , že technicky je to slabší ale jinak jako v předchozí . I kultůra.
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 17.6.2005 > Tohle je zřetelně neostré, ani kompozičně mi to nepřijde moc vydařené. Červené ruměnice na šedém/zeleném kmeni jsou barevně zajímavé, ale je potřeba to dobře vyfotit, což se Ti zatím nepodařilo...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.6.2005 > xmark> Tedy mně šlo skutečně spíš o barvy než o cokoli jiného, ale neostré? I ta větší verze? Tohle udělal Totem, obrázek byl před vložením ostřejší, je to vidět na té větší verzi, co s tím udělá Totem, to nemohu vlivnit. je neostrá i ta větší verze?
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 17.6.2005 > Janahe> Aha, větší verze obvykle neprohlížím. Ta je ostrá, ale stejně mám pocit, že ta ostrá červená dělá objektivu docela potíže.
Když už to musíš řešit menší a větší verzí, je lepší si i tu menší udělat sama, nejsi pak závislá na tom, jak to Totem přechroustá.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.6.2005 > xmark> Já jsem si ji udělala sama, vždyť říkám, že ta moje malá verze je taky ostrá, jenže se při vložení do Totemu rozostřila, nemám tušení proč. Ale protože mi jde víc o barvy, a navíc je tam větší verze, tak mi to nevadilo. Já nic větší verzí neřeším, obvykle se mi obrázky nerozostřují, dělávala jsem jen ty menší ale byla jsem upozorněna, že na některých počítačích se obrázky smrsknou, tak pro ty nešťastné majitele takových nóbl počítačů jsem začala dělat i větší verze, aby se necítili přehlíženi jako zavrženíhodná menšina s lepším rozlišením. Uf, nějak se v tom přestávám orientovat.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 19.6.2005 > Janahe> Tak tomu už nerozumím... Chudáci ti, co se jim obrázky smrskávají - ale jejich chyba, nemají škudlit na monitorech :)))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.6.2005 > xmark> No, já bych řekla, že to jsou naopak ti, co mají lepší monitory, takže na nich asi neškudlili. A bohaté si musíme předcházet, mohli by z nich být mecenášové.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 4 5 6 7 9 10 11 (12) 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter